- Katılım
- 19 Haz 2014
- Mesajlar
- 426
Sigortam bitti 360tl den 530 cıktı ne yapacam bilmiyorum valla
Sigortanizi gununde yeniletmezseniz her gecen gun sigortaniz zamlanir yani cezaya kalmis oluyorsunuz. Yada motosikletinizi garaja cekip satabilirsiniz.
Benden size tavsiye sakin sigortasiz olarak trafige cikmayin.
