Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
dediyim gibi renk uymadıgı icin hic fiyatbile sormamıstım salı buyuk ihtimal motoru teslim almaya gitcem ozaman sorarım fiyatını yada ist maltepede konkuslar motordu bulursun telefonlada sorabilirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------

bende bu motor icin manet sorcam nerden alırım netur olmalı hic fikrim yok acıkcası orjinalleri biraz gidona uzak gıbı geldı bane benimgibi eli ufak bi insana gore deyilgibi yanı yada ayarı felanmı vardır


hocam 100 euro gibi bişey derler büyük ihtimal ...

ayarlı manet alın istanbulda degildiniz sanırsam burda olsanız hallederdik yada sipariş verin kargoyla 3 günde gelir ...
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
ben istanbuldayım sabah 10 dan aksam 19 a kadar anadolu yakasında biosemt bio semt elektrik trafolarını gezerim sen adres ver anadolu yakasında sorundeyil:cherry:
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Hocam benim semt aksaray :D
Uygun bi zamanda şirinevlerden sanada ayna elcik manet ayarlarız :D
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Paylaşımlara bakıyorum da kimse motorla gezmiyo herkes motora aksesuarlar takmakla meşgul :p
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Paylaşımlara bakıyorum da kimse motorla gezmiyo herkes motora aksesuarlar takmakla meşgul :p

Valla ben nerdeyse 1.5 aydır motorun yüüzünü görmüyorum full aksesuar alıyorum evde duruyo vitrine koydum inşallah haftaya yazlıga gidiyorum biraz turliycam :) video atarım
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
bemim motorda salı carsamba teslim oluyo bende bol bol acemilik videosu stop ettitme vs paylaşırım gibime geliyor inşallah olmazda enazından ilk 3 5 gün motoru tanıyana kadar bakcaz artık
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Barkın abinin videoları izle sabah akşam 30 dkka da alışırsın 2 saatte elin ayagında alışır otomatikman elin debriyaja gidicek 1 2 hafta içindede trafige cıkıp gazlarsın :D
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
8
bugun balikesirde manet ve elcik almak icin motor aksesuarcilarini dolastim rizomanin elcigini 100tl ye buldum manet icin ayarli kisa manet bulamadim baska hangi markanin maneti uyuyor yada kullanan varsa nerden aldigini adresini falan yazarsa bende almak isterim
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
270 tl ye orjinal rizoma elcik
ayna ve ayarli manet aldim istanbul sirinevlerden internetten siparis verebilirsin sitesi motoay ama pesin verdigimden indorim yapti telefonda arayip konusun kargoyla yollarlar :)
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
138
270 tl ye orjinal rizoma elcik
ayna ve ayarli manet aldim istanbul sirinevlerden internetten siparis verebilirsin sitesi motoay ama pesin verdigimden indorim yapti telefonda arayip konusun kargoyla yollarlar :)

Tayfun, 270 TL'ye rizoma elcik, ayna ve ayarlı manet aldın doğru mu anladım ? Eğer öyleyse bana link atar mısın satın aldığın yeri, fotoğraflarını görmek istiyorum.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Tayfun orjinal rizomalar
Elcikler 300 lira civarından
Manetler 600 civarından
Aynalar da yine 500 civarından başlıyor fiyatları.
Bu civarlarda. Aklında olsun kardeşim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------

Paylaşımlara bakıyorum da kimse motorla gezmiyo herkes motora aksesuarlar takmakla meşgul :p

İnstagram hesabımı takip et istersen kardeşim :)
Biraz viraj yaptım ::gazla::::gazla::
BM4Qvp.jpg



og9W0b.jpg
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
Tayfun orjinal rizomalar
Elcikler 300 lira civarından
Manetler 600 civarından
Aynalar da yine 500 civarından başlıyor fiyatları.
Bu civarlarda. Aklında olsun kardeşim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------



İnstagram hesabımı takip et istersen kardeşim :)
Biraz viraj yaptım ::gazla::::gazla::
http://i.hizliresim.com/BM4Qvp.jpg


http://i.hizliresim.com/og9W0b.jpg
valla oraların deyerini bilin orda hayatı yasıyosunuz biz istanbulda çileyi yasıyoz bu arada bugun beni arayıp emniyetten imza istiyeceklermis plaka ruhsat icinmi acaba bileniniz varmı
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Yigit abi fiyatlardan haberim var zaten ama elcik ustunde rizoma yaziyo orjinaliyle ayni bana orjinal dediler bende onlarin yalancisiyim.

Sercan motoay sitesi ama elden aldigimdan indirim yapti :)

Beni emniyete falan cagirmadilar bilgim yok
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
evet vekalet vermedim oyuzden imza atmam gerekti

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

25j8uf8.jpg

[/IMG]
23uscnb.jpg

bf5nwj.jpg
[/IMG]
elcikler bunlar fiyatınıda 120 tl dediler
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
çook tatlılar :) işte aradığım budur :) teşekkür ederim. hangi mağaza?
 
Katılım
7 Ara 2014
Mesajlar
116
Elcikler benimde çok hoşuma gitti, hem görüntü olarak hem de kullanışlılık olarak. Bu arada bende MSX'ime topcase demirini taktım, sırada çanta seçimi var. Daha önceden başka motorlarında yada MSX'lerinde çanta kullanmış olanlara danışmak isterim. Malum aletlerimiz ufak tefek, çantayı takınca çok büyük kalmasını istemiyorum ancak aynı şekilde bir kask ve zincir kilidin de sığmasını istiyorum. Sizce kaç LT çanta yeterli olur bunun için?
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
30-32 lt yeterli olur. ufak tefek alet edavat, zincir, kask eldiven alır. rahat rahat alır. bazı 28 ler de alır ama garanti olsun 30 32 lere bakın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst