bugün istanbulda bir bayide sandık kırdılar 3 tane yeni 2015 msx125 geldi. inceledim karenajdan farklı birşey yok alette. ama daha cazibeli duruyor o ayrı
İzmirden soran arkadaş için konuşayım izmirin tamamına msx fazla bile gelir ben izmirliyim ama istanbulda yaşıyorum. bağlayıcı faktörlerim olmasa izmire kadar kullanırım msx i biraz titreşimden kum dökerim o kadar

istanbulda Tem e çıkıp rahatça gidebiliyorum. 2 kişi 105 yapıyor rahatça. tek başıma 110-115 lerde çok yürüdüm maksimum 127 gördüm oda bu makinanın sonu zaten stardartken fazlasını yaptım diyen yalan söyler. CBF150 ile nerelere giden kurye arkaddaşlar var onlarla konuştuğumda anladığım titreşimi bir kenara koy yürüdüğümüz hızlar çok yakın.
standart lastikler sezonluk kullanıcılara iyidir ama pek ısınmıyor dolayısı ile düşüntüğünüz anda büyük ihtimal suçu lastiğe atarsınız. benim alışkanlığım var sürüşüm bitince şöyle bir arka tekerleği elliyorum lastiğin sıcak yada en azından ılık olması gerek
viraj yapmak isteyenler Michelin purepower alsın çift hamurdur ama yağışta nasıl bilmiyorum iyi değil diyorlar. ben citygrip kullanıyorum kar yağarken bile ısınıyor.
kit takmayı düşündüm ama bu motoru bitirmek istiyorum öncelikle. Mekanik olarak başıma bişey gelmeyeceğini farz edersek elektronik olarak nasıl sorun çıkmadan yürür bilmiyorum, yakıt besleme pis iş. 183cc fena değil gibi