ben bu motorla aydından afyona gittim selesi aksine oldukça etli yani pcx e le karşılaştıracak olursak kesinlikle çok daha rahat

Gitmeyi düşünen arkadaşım dikkat etmen gereken tek şey sürekli dip gaz gitme arada sırada 70 kmh ye kadar düşür hızını yeterli olacaktır
Planladığım 300 km lik yolu geçen sene xmax250'imle gitmiştim, 2 mola verip 90ı geçmeden

hız yapmayı sevmiyorum, msx ile hız yapmayı ise hiç sevmiyorum, nedense güvende hissetmiyorum ama çok az kullandım alışınca fikrim değişir muhtemelen. Şuan xmax msx ikisini de hava müsade ettikçe kullanıyorum, rahatlık anlamında kıyaslanamazlar tabi ama msxin de çok rahatsız olduğunu düşünmüyorum.
Okan Bey bence bu motor şehir içi hafifliği, kıvraklığı ve ekonomikliğiyle vitesli seçenekler içinde çok üst sıralarda fakat almadan önce beklentilerinizi iyi belirleyin derim
Sorularınız için benim fikrim:
1) uzun yol için hiç uygun değil. Şehir içi çok keyifli

2) iki kişi kullanıma hiç uygun değil
3) 7bin TL göreceli. kimisi için hiçbişey değil, kimisi için çok :king: