Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Herkese merhabalar.. bu sabah itibariyle ben de bir grom sahibiyim :D kazasız sürüşler

Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.Sayımız gittikçe artıyor. Yaz geldiğinde bir etkinlik düzenleyip buluşmak topluca dolaşmak için hazırlanıyoruz :)) Her ildeki kullanıcılar bi şekilde haberleşmeli bence yaz geldiğinde :)
 

oba

Katılım
9 Şub 2015
Mesajlar
6
Arkadaşlar bu gün honda müşteri hizmetlerini aradım,bizim motorlara aksesuar getirecek misiniz diye,üstünde çalışıyoruz ama kesin bir şey yok dediler,sizlerde arayabilirseniz biraz baskı yapmış oluruz diye düşünüyorum,saygılar sevgiler
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
iyi dilekleriniz için teşekkür ederim :)

arkadaşlar bi kaç aksesuar buldum ebay de ve bi kaç sitede var türkiye gönderimleri varmış out of stock diye gözüken bir sürü ürünü online yardımdan sorduğumda stoklarında olduğunu siteden düzeltmeyi unuttukları için öyle gözüktüğünü söylediler. sakal grenajı alacağım supermoto gagası snail fender diye geçiyor. ve kırmızı manet takımı alacağım. gidon konusunda modifiye yapan daha alçak gidon takıp tecrübe edinen arkadaşlarımız var mı?
siteyi ve ürünleri göstereyim

ön çamurluk gaga http://www.msx125accessories.com/body-parts/front-fender/honda-grom-msx125-snail-fender
fotoğrafta çok tatlı;
518a5db68b4df5262830949f55fc989c.jpg


belly pan diye geçen sakal grenajı; http://www.msx125accessories.com/body-parts/belly-pan
egzoz borusunun görünmesi biraz görselliği düşürüyor bence o yüzden düşünüyorum.

manet takımı; http://www.msx125accessories.com/msx125-parts/levers/honda-grom-msx125-brake-and-clutch-levers
manet takımını aslında kırmızı hidrolik kutulu olanından almayı düşündüm ilk sonra dedim ki daha 8bindeki motora onu yapmiyim. çelik fren hortumları vs takacağım zaman yaparım onu

fikirlerinizi verirseniz çok sevinirim.
iyi eğlenceler arkadaşlar (iyi eğlenceler diliyorum çünkü tam bir eğlence motoru :queen: )
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende birkac ay once fena halde kafaya grom almayı koymustum.Kafamda butun modfiye parcaları duzmustum hatta. :) Bana kalırsa motorunuzda degismesi elzem bir kac parca var.Bunlardan biri arka camurlugu kısaltan ve sinyalleri kaldıran,fender eliminator kit.İkincisi ve en onemlisi guzel bir protaper gidon,en elzem ikinci parca ise aynalar.Default olanların gorus acısının cok kotu oldugu yorumlarını okudum birkac yerde.Trafikte farkedilirligi arttırmak icin guzel bir egzoz da alınabilir ama tr de sadece gpr bulunabiliyor.İstanbul ici ve sehir dısı dusundugum icin daha buyuk bir motor alma kararı verdim.Ancak birgun bende grom sahibi olacagım bundan eminim. :). asagıda cok yerinde modifiye edilmis bir grom video su paylasıyorum.Enfes bir motorunuz var,keyifli surusler.


 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
Egsoz bende dusunuyorum aslinda ama cok para istiyorlar daha eldiven bot ihtiyacimi karsilayamadim gecen aksam ufak bi dusme gerceklestirdim bot onemini anladim ayak bilegimdeki kemik acidi cok ufak dusme olmasina ragmen
Fuara cok umit bagladim insallah fiyatlar uygun olur iyi bi kask alcam ls2 cene acilir var bilinsizce onu aldim degistirmek istiyorum
 
Katılım
13 Nis 2014
Mesajlar
37
Beyler, hava soğutmalı motor kullanmadım hiç bilemiyorum o yüzden saçma gelebilir sorum ama 350 km lik yolda msx' imin sağlığı için ne kadar sıklıkla ara vermem gerekir :silent:
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
Beyler, hava soğutmalı motor kullanmadım hiç bilemiyorum o yüzden saçma gelebilir sorum ama 350 km lik yolda msx' imin sağlığı için ne kadar sıklıkla ara vermem gerekir :silent:

Ben sorun olçanı düşünmüyorum selesi hiç rahat değil motor giderde sen gidebilirmisin onu bilmiyorum
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
Ben sorun olçanı düşünmüyorum selesi hiç rahat değil motor giderde sen gidebilirmisin onu bilmiyorum

ben bu motorla aydından afyona gittim selesi aksine oldukça etli yani pcx e le karşılaştıracak olursak kesinlikle çok daha rahat :) Gitmeyi düşünen arkadaşım dikkat etmen gereken tek şey sürekli dip gaz gitme arada sırada 70 kmh ye kadar düşür hızını yeterli olacaktır :)
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
ben bu motorla aydından afyona gittim selesi aksine oldukça etli yani pcx e le karşılaştıracak olursak kesinlikle çok daha rahat :) Gitmeyi düşünen arkadaşım dikkat etmen gereken tek şey sürekli dip gaz gitme arada sırada 70 kmh ye kadar düşür hızını yeterli olacaktır :)

Valla bilmiyorum benim ilk motorum araba koltuna alismis benim popo motora binince tuaf geldi sanirim
 
Katılım
3 Kas 2014
Mesajlar
76
ben bu motorla aydından afyona gittim selesi aksine oldukça etli yani pcx e le karşılaştıracak olursak kesinlikle çok daha rahat :) Gitmeyi düşünen arkadaşım dikkat etmen gereken tek şey sürekli dip gaz gitme arada sırada 70 kmh ye kadar düşür hızını yeterli olacaktır :)

Arkadas surekli motor kullandigi icin belki o kendini rahat hissetmistir. ama cogunlukla Msx selesi odun parcasinin ustune oturmus gibi can yakiyor :)) baya bi sikayet var ama sele hakkinda forunlarda msx ile ilgili .. :) haa Kayanin ustune oturmussun haa Msx selesi :) farkli bisi yok ))
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Öncelikle herkese merhabalar honda activa scooter kullandım ve artık vitesliye geçmek istediğim için sattım.yeni motor arayıslarındayım fakat bütce meselesi yüzünden uygun japon ve göze güzel gözüken birseyler arıyorum bu yuzden groma takıldı aklım fakat birkaç sorum var 174boyundayım 56 kiloyum
1)uzun yol (200-250)km yapar mı?
2)iki kişi rahat binilir mi?
3)7000 tlyi hak ediyor mu?
 
Katılım
13 Nis 2014
Mesajlar
37
ben bu motorla aydından afyona gittim selesi aksine oldukça etli yani pcx e le karşılaştıracak olursak kesinlikle çok daha rahat :) Gitmeyi düşünen arkadaşım dikkat etmen gereken tek şey sürekli dip gaz gitme arada sırada 70 kmh ye kadar düşür hızını yeterli olacaktır :)

Planladığım 300 km lik yolu geçen sene xmax250'imle gitmiştim, 2 mola verip 90ı geçmeden :) hız yapmayı sevmiyorum, msx ile hız yapmayı ise hiç sevmiyorum, nedense güvende hissetmiyorum ama çok az kullandım alışınca fikrim değişir muhtemelen. Şuan xmax msx ikisini de hava müsade ettikçe kullanıyorum, rahatlık anlamında kıyaslanamazlar tabi ama msxin de çok rahatsız olduğunu düşünmüyorum.

Okan Bey bence bu motor şehir içi hafifliği, kıvraklığı ve ekonomikliğiyle vitesli seçenekler içinde çok üst sıralarda fakat almadan önce beklentilerinizi iyi belirleyin derim :)
Sorularınız için benim fikrim:
1) uzun yol için hiç uygun değil. Şehir içi çok keyifli :)
2) iki kişi kullanıma hiç uygun değil
3) 7bin TL göreceli. kimisi için hiçbişey değil, kimisi için çok :king:
 
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Hocam bende ilerde pişman olmak istemiyorum öğrenciyim genelde okula gidip gelicem arada uzun yol kaçamakları yapılır gibi düşünüyorum ama fiyat konusu kafamı karıstırıyor :) birçok çin,hint malı motora baktım fakat basımın ağrımasını istemediğim için japonlara bakıyorum öğrenci olduğum içinde benim için tipi önemli suandada göze güzel gelen en uygun ve guzel japon gromu buldum ama dediğiniz gibi iyice bir düşünmem lazım 😄
 
Katılım
13 Nis 2014
Mesajlar
37
Senin yerime kendimi koydum, çinli bişi almam evet, ybr cbf falan da almam ama msx'te almam :cherry:

Bir cbr125 r125 mt125 falan süper olur bence azıcık şekil olsun istiyorsan ama şirin olmak bana yeter diyosan msx125 :cat: (iki kişi binilir mi diye sorduğun için ve senin yerine kendimi koyduğun için bunu söylüyorum yanlış anlaşılmasın lütfen :) )

edit: suzuki vanvan125 e de bir bak derim
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
446
Biraz daha bütce artırmaya çalısıyım o zaman ben 😄 görüşleriniz için çok teşekkürler 😄
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Merhaba arkadaşlar,

Dün düz yolda yaklaşık 10km hız ile giderken yerdeki ufak bir su birikintisinden geçerken tekerin kayması sonucu asfalt ile bi yakın ilişkimiz oldu.Herhangi bir fren, ani hareket vs de yapmamıştım. Neyseki kimsede bir sorun yok. Fakat içimin rahat etmesi için tekerleri değiştirmeyi düşünüyorum. Michelin City grip ve Michelin Power Pure modelleri ön planda gördüğüm kadarı ile. Siz hangisini önerirsiniz? Birde hangi boyutlarda almalıyım?

Teşekkürler.Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
13 Nis 2014
Mesajlar
37
Merhaba arkadaşlar,

Dün düz yolda yaklaşık 10km hız ile giderken yerdeki ufak bir su birikintisinden geçerken tekerin kayması sonucu asfalt ile bi yakın ilişkimiz oldu.Herhangi bir fren, ani hareket vs de yapmamıştım. Neyseki kimsede bir sorun yok. Fakat içimin rahat etmesi için tekerleri değiştirmeyi düşünüyorum. Michelin City grip ve Michelin Power Pure modelleri ön planda gördüğüm kadarı ile. Siz hangisini önerirsiniz? Birde hangi boyutlarda almalıyım?

Teşekkürler.Tekeriniz düz bassın.

Geçmiş olsun hocam, bildiğim kadarıyla power pure ıslak zemin için pek önerilmiyor. city grip i xmax te kullanıyorum gayet memnunum, yakın zamanda msx ime city grip alacağım.
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
Merhaba arkadaşlar,

Dün düz yolda yaklaşık 10km hız ile giderken yerdeki ufak bir su birikintisinden geçerken tekerin kayması sonucu asfalt ile bi yakın ilişkimiz oldu.Herhangi bir fren, ani hareket vs de yapmamıştım. Neyseki kimsede bir sorun yok. Fakat içimin rahat etmesi için tekerleri değiştirmeyi düşünüyorum. Michelin City grip ve Michelin Power Pure modelleri ön planda gördüğüm kadarı ile. Siz hangisini önerirsiniz? Birde hangi boyutlarda almalıyım?

Teşekkürler.Tekeriniz düz bassın.

Dün bende ufak bi düşme yaşadım ufak bi ön firen yaptım pat yerdeyim hızım 5-10 km ancaydı nasıldüştüm anlamadım ön teker kaydı acemilikde var tutamadım ben Michelin City alcam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst