Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
http://www.hondamototal.com/givi-504-sniper-base-pista-black-kapali-kask

Bu givi kasklar hakında ne düşünüyorsunuz bir kaska ihtiyacım var 500-600 bütçe ayırabilirim
 
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
41
Mt revenge ve blade modelinide inceleyebilirsin.
Gecen hafta ben revenge modelini denedim sahsen begendim. Hatta alabilirim
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
arkadaşlar bu motosikleti izmirde kullanan bir dostumuz var mı? yakından incelemek istiyorum varsa ve izni olursa? teşekkürler
 
Katılım
3 Kas 2014
Mesajlar
76
Merhaba,
Öncelikle kullanmış olduğunuz 10w-40 motosikletiniz için yanlış bir yağ değildir . Fakat yaz sıcaklarında 10w-50 ya da 15w-50 yağ kullanımı önerilmektedir.

Biraz daha soğuk havalarda 10w-40 yağ kullanılmasının nedeni yağın bir nebze daha ince olması ve motorun daha rahat çalışmasıdır. Soğuk havalarda motor geç ısındığı için ince yağ koyarak motorun kendi ısısına çabuk gelmesi amaçlanır.

Yazın ise kalın yağ konması tavsiye edilir 10w-50,15w-50 yada 20w-50 gibi.. Bunun nedeni ise sıcak havalarda motor çabucak ısındığı için,daha kalın yağ kullanılarak motorun sıcakta hararet yapmasını önlemektir. Özellikle yaz sıcaklarında motosikletlerin kalın yağları 10w-40'a göre daha az eksilttiği bilinmektedir.

Bence içerisinde ki yağ kullanım süresi dolduktan sonra 10w-50 tam sentetik bir yağ deneyin,hangisinden memnun kalırsanız ona devam edersiniz,kendiniz için stres oluşturacak bir durum yok kullandığınız yağ gayet kaliteli bir yağ. Kazasız sürüşler :cat:


Oncelikle Herkeze Kazasiz Belasiz Masrafsi surusler dilerim

ustacim Cok tesekkur ederim Yag konusunda bilgilendirdigin icin . Motul 10w 40 da birsey anlamamistim motorun sicakligi ile ilgili . burada 10 w 50 taam sentetik bulamadim . Motul olarak . baska markaya bakmaya tenezzul etmedim . Matul 15 w 50 vardi onu aldim . ustacim gercekten motorun sesibile degisti motor daha bi sessiz calismaya basladi. ve motorun raahatladigini inan cok cabuk anlayabiliyorum. cok tesekkur ederim . su annda ne kasma ne birsey harbiden iyi bir fikir verddin ustacim cok tesekkur ederim .
 
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
41
Oncelikle Herkeze Kazasiz Belasiz Masrafsi surusler dilerim

ustacim Cok tesekkur ederim Yag konusunda bilgilendirdigin icin . Motul 10w 40 da birsey anlamamistim motorun sicakligi ile ilgili . burada 10 w 50 taam sentetik bulamadim . Motul olarak . baska markaya bakmaya tenezzul etmedim . Matul 15 w 50 vardi onu aldim . ustacim gercekten motorun sesibile degisti motor daha bi sessiz calismaya basladi. ve motorun raahatladigini inan cok cabuk anlayabiliyorum. cok tesekkur ederim . su annda ne kasma ne birsey harbiden iyi bir fikir verddin ustacim cok tesekkur ederim .
Hmm sence yazin 15/50 tam sentetik mi kullanalim ?
 
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
62
çok kararsızım sanırım ya, ilk motor olarak başta mt-125 düşünüyordum. Şimdi tamamen kesinlikli msx 125'de karar vermiş bulunmaktayım. Bayiyi arayıp sordum. Mart yada Mayıs demişti tam hatırlamıyorum geleceğini söylediler. Tabi alabilirsem anca Temmuz-Ağustos gibi alırım büyük ihtimal. İnşallah ozamanda bayilerde bulunur motor. İnşallah en kısa zamanda bende aranıza katılıyor olacağım. :))) Bu motora sahip arkadaşlar daha fazla resim paylaşabilirlerse çok iyi olur . Gördükce hevesim, isteğim artıyor :D
 
Katılım
3 Kas 2014
Mesajlar
76
Hmm sence yazin 15/50 tam sentetik mi kullanalim ?

Vallahi ben cok memnunum su anda motorumdanda ses konusundanda vites gecislerindende . ozellikle belirtmek isterim .eskiye nazaran cok daha iyi. ben burada 10/50 bulamadim Motul marka olarak . digerlerini bilmmiyorum . bende Motulun 15/50 sini buldum ve kullandimm . ben su anda cok memnunum ve hatta gruptaki arkadaslarda bugun itibari ile degistirdiler artik onlarin yorumunuda yarin yada 3 gun sonra ne gibi sorun yada sikinti var buraya yazarim . istanbulun yazi ile buranin yazi bir degil onuda belirtmek isterim . su anda istaanbul kar altindayken burada klimazsiz ne yatabiliyorsun nede sicakta durabiliyorsun .benim tavsiyem Burak Aydin ben 10/50 ile 15/50 arasinda ne fark var onu bilemiyorum yorum yapmam yanlis olur.tavsiye ediyorum desemm belki benim motorumun tek ekstra ozelligi CAMSHIFT ve API EFI performans Box motorun hareketini etkileyen unsurlar. gruptaki arkadaslarda bu saydiklarim yok . 3 gun icerisinde gene yazarim bilgilendiririm sizleri. simdi adam yagi bugun degismisse yarin anlayan zaten soyler gerekeni...
 
Katılım
12 Kas 2014
Mesajlar
51
2015 MSX125 :)

2015_Grom_2000x1275_Black_42515B.jpg

2015_Grom_2000x1275_Yellow_42515B.jpg

2015_Grom_2000x1275_PearlWhite_42515B.jpg

2015_Grom_2000x1275_Red_42515B.jpg


Siyah renkteki kırmızı dokunuşlar çok güzel olmuş. İyiki 2014 modelini almamışım.
 
Katılım
3 Kas 2014
Mesajlar
76


siyah uzerindeki kirmizi evet gercekten guzel ama resimde oyle gosteriyor parlak .. motorun on camurluk ve motorrun sag , sol ust koseleri parlak siyah geri kalani mat siyahtir. buradaki modeller boyle . bu resime bakarak sakin aldanma.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------

Kusura bakma iki cesit varmis ben sadece buradakini soyledim . Gordugumu yazdim buraya . Merak ettim sana cvp yazdiktan sonra bir arkadas aynen siyah renk 2015 model almis ve bende dogruca motoru alan arkadasin evine gittim . Resim cektim atarim buraya benim dedigim gibi . Gerisi mat siyah on taraflar parlak siyah.kafama taktim Honda niye boyle sasirtmali resim koysunki diye dusundum . Youtube ye yazdim 2015 msx vallahi aynen senin sedigin gibi ..
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Herkese merhabalar.. bu sabah itibariyle ben de bir grom sahibiyim :D kazasız sürüşler
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Kazasız belasız şürüşler dilerim kardeşim tekerin düz bassın daima. Memnun musun makinadan. Bende cbr125 ile msx arasında gidip geliyorum sanırım cbr alıcam.

yaklaşık 100 km kullandım efsane bir tork var çok eğlenceli sürmesi. yolda çok dikkat çekiyor 650cc endurodan sonra tatmin etmez diye düşündüm ama şehiriçi kullanımı için ideal geldi bana. şöyle söyliyim cbr125 e göre ufak ama gücü çok hoşuma gitti. 90 ile sabit gidilebiliyor. yakıt tüketimi hakkında dün akşam 10 liralık benzin aldım 2 litre falan hala daha kullanıyorum :D detaylı inceleyip kullandıktan sonra daha net geribildirim yapabilirim. alıralmaz 8000 bakımına soktum (bakıma sokmadan almak istedim kendim sokmak istedim) yağ buji tapa değişti zincir gerildi yağlandı 85 lira verdim. garantisi devam ettiği için kendim yapmak istemedim. ikisinin de farklı tipler olduğu için kendine özgü artılar eksiler var tabi. saygılar dilerim :) ama 650cc 48bg 52nm torklu bi motosiklet kullandıktan sonra şehiriçinde zorda bırakmadı beni.
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
Bence tek sıkıntı aynalar bu hafta fuarda değiştirmeyi düşünüyorum beleş bilet alabileçeğimiz yer varmı acep
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Bence tek sıkıntı aynalar bu hafta fuarda değiştirmeyi düşünüyorum beleş bilet alabileçeğimiz yer varmı acep

hah unutmuşum kesinlikle aynalar. hem görünüş açısından güzel hem de açısı güzel ayna bulursanız paylaşmanızı bekliyorum.
 
Katılım
17 Eki 2014
Mesajlar
159
hah unutmuşum kesinlikle aynalar. hem görünüş açısından güzel hem de açısı güzel ayna bulursanız paylaşmanızı bekliyorum.

yabancı forum sitelerinden baktım nc700 aynaları güzel oluyor diyorlar görünüşüde güzel uygun fiyatlı bişey bulursam alçam

Ha giden varsa beraber gidebiliriz ben pazar gitmeyi düşünüyorum hem tanışmış hem gezmiş oluruz
 
Katılım
12 Kas 2014
Mesajlar
51
Türkiye'de satılan modellerin hepsinin jantları gold galiba :( Siyah jantlı modeli neden getirmezler ki?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst