Honda Integra 2012 (Foto Galeri)

Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Hondada isimler carpısıyor. :) Bu model arabasıda var.Paylaşım için teşekkürler.Scooter sevmesemde güzel.:)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
İntegra zamaninda guzel arabaydi, spor arabaydi. Yillar gecti maxi scooter mi oldu yani :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunlar konsept araçları.
Seri üretime geçileceğini zannetmiyorum.
En azından şu an için.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Birde dikkatimi cekti, cbr 250r ile ayni mi ön far kismi? Bu tasarimi cok gormeye basladik sanki.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
İntegra kral arabaydı 1700 cc motor sunroff felan havalı arabaydı, şimdi ise mutasyon geçirmiş:)
 
Katılım
11 Haz 2008
Mesajlar
429
Fotoğraflara bakınca, pek konsept miş gibi görünmüyor. Yani neredeyse bir yerlerde satışa çıkmış gibi.

Yandan görüntüsü, vitesli moto gibi (lastikleri büyük filan) 700 cc motordan da bahsediyor, ufak tefek bir şey deği yani...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Birde dikkatimi cekti, cbr 250r ile ayni mi ön far kismi? Bu tasarimi cok gormeye basladik sanki.

Hondanin yeni yüzü diyebiliriz buna. VFR den CBR ye, yeni maxi scooterlarına felan herşeye bu far grubunu uygulamaya başladı. Bence güzel tasarım. Güçlü bir duruşu var
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bu scooter dun yanlış bakmadıysam tamı tamına 700 cc di
scooterda honda gene tasarıma önem vermiş sıradışı bi hatları var ve kafa granejı çok sıra dışı
vfr1200 gibi granaj ve far tasarımı benzetilmiş
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
ön grenaj o kadar büyük olmuş ki o koca tekerler ve arka oturak kısmı minicik kalmış yani bana göre biraz orantısız olmuş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
119
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel motor olmuş tarzım değil ama hoş gerçekten :)
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
ayak yere değecek abi scotterlardaki veya bu güzel makinadaki gibi ayaklarımı vites ve frenin hemen üzerine değil düz zemine koyunca kendimi güvende hissetmiyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst