Honda Innova motosikletimi satıyorum

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
1
2005 model Honda Innova marka motosikletimi daha buyuk bir model alacagimdan satıyorum. Fiyatı 2,700ytl. motosiklet son derece temiz bir sekilde kullanilmistir. 10bin km'de. Arkada Kappa marka kask kutusu mevcuttur.ogretmen oldugumdan genellike okula gidip gelirken kullandim. Motosikletin bakimi periyodik olarak Honda yetkili servisinde yapilmistir. vergi borcu ve kazasi yoktur. en kisa zamanda fotografini ekleyecegim.
iletişim için: 05054575283
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Forum katılımcılarının satılık ilanlarını daha iyi degerlendirebilmesi ve doğabilecek karışıklıkları önlemek için ilanınızı lütfen örnekteki gibi duzeltiniz !!.... Satış ilanını yayınlamanızdan itibaren ilk mesajınıza kadar geçen sürede veya 24 saat içinde düzeltilmeyen ilanlar silinecektir!!!
Örnek ilanını görmek için burayı tıklayın. Resim eklemek için burayı tıklayın
icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: teror **************
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst