Honda Goldwing 1500 Turbo!

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Azimli arkadaslar neler yapıyor...

HondaGoldwing15001.jpg


honda-goldwing-05-bikepics-330423.jpg


honda-goldwing-05-bikepics-330421.jpg
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Yok abi bunu herhangi bir adam yapamaz basmış parayı yaptırmış, sanırım 350 km. filan yapar bu alet, ayrıca buna binilmezde o borulara insanın ayağı kolu değse sanırım anında yakar sonra 1. derece yanıklarla uğraş, ama görüntü olarak değerlendirecek olursak "alet nalet" diyorum :p ...
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
makina acayip güzel eminim bi okadarda güçlüdür bu aleti kullanırken korkmamak elde değildir her halde :queen:
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Adam benzin deposunu küçültmüş o ıvır zıvırı sokacam oraya diye, zaten 1500 motor alet, dakka başı benzin alıyodur vatandaş...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu ne yaaa.napmıs abı adam.o motor ne oyle. yarısı dısarda.borular falan cıplak.
o borulara insanın ayağı kolu değse sanırım anında yakar sonra 1. derece yanıklarla uğraş,
MeTaL haklı walla. nedıyım daha. ayrıca son ıkı dıkkat edersenız benzın yada yag akıtıyo.bence guzel olmamıs. :farao:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar motor gayet iyi ama metal yanık konusunu zannedersem yanlış biliyo
1. derece yanık türü en hafifi yanık türü
2.derece yanık türü orta yanık türü
3.derec yanık türü en lehlikeli ağır yanık türü olduğunu biliyorum
yanılıyorsam lütfen düzeltin diyeceğim ama yanılmıyorum :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
MeTaL' Alıntı:
Yok abi bunu herhangi bir adam yapamaz basmış parayı yaptırmış, sanırım 350 km. filan yapar bu alet, ayrıca buna binilmezde o borulara insanın ayağı kolu değse sanırım anında yakar sonra 1. derece yanıklarla uğraş, ama görüntü olarak değerlendirecek olursak "alet nalet" diyorum :p ...
orda ayaa denk gelen egzos deil,turbodan hava filtresine gelmekte olan turbo cıış borusudur dolayısııla motora souk hava yollamaktadır:bounce: yazın serinletici etkisi bile olabilir:queen:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
johny ölüyü diriltmişsin helal olsun :p ...
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
iyi oluyo aslında bea.. gözden kaçan başlıklarıda incelemiş oluyoz.. bu arada bende yorumumu yazayımm... motor dehşet... :queen:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
ya bende bu motorla ilgili başlık açıcaktım ama yönetimiz benden önce davranmış:cherry:
ben bu motorun 1500 turbo olduğudan başka bilgisini bulmamıştım detaylı bilgisini bulan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
172
bu motoru yapmışlarda kullanan varmıdır veya kullanıyorsa nasıl oturur ne kadar süratlenebilir merak konusu :)
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
181
Arkadaşlar benim anlamadığım bu motorun neresi GOLDWİNG... Cünkü goldwing touring tarzı bir motor değil mi??

evet evet bu motorsiklette GOLDWİNG motoru var :cyclopsan :cyclopsan


Şimdi çaktım davayı :queen: :queen: :queen: Ama sadece motorla kalsa iyi bir dünya modifiye yapmış... Cok fazla be abicim delilik yaa...
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Yanlis anlamayin ama hangi akilsiz yapmis bunu? Turbonun orada olmasi cok yanlis.

1. Depoya cok yakin, turbo isininca ne yapcaksin?
2. Oyle acikta olmasi cok yanlis, herseyi icine ceker ve sicak olunca dokunursan yanarsin.
3. Bu alet nereden hava cekiyor?

Bunu sadece gosteris icin yapmis, sunlar gibi adam akili bir yere taksa daha iyi olurdu.
http://www.mrturbo.com/gallery/gallery4.html
 
Katılım
24 Nis 2005
Mesajlar
337
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence gereksız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst