MeTaL haklı walla. nedıyım daha. ayrıca son ıkı dıkkat edersenız benzın yada yag akıtıyo.bence guzel olmamıs. :farao:o borulara insanın ayağı kolu değse sanırım anında yakar sonra 1. derece yanıklarla uğraş,
orda ayaa denk gelen egzos deil,turbodan hava filtresine gelmekte olan turbo cıış borusudur dolayısııla motora souk hava yollamaktadır:bounce: yazın serinletici etkisi bile olabilir:queen:MeTaL' Alıntı:Yok abi bunu herhangi bir adam yapamaz basmış parayı yaptırmış, sanırım 350 km. filan yapar bu alet, ayrıca buna binilmezde o borulara insanın ayağı kolu değse sanırım anında yakar sonra 1. derece yanıklarla uğraş, ama görüntü olarak değerlendirecek olursak "alet nalet" diyorum...