Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Ersinin parayı çok sevdiğini herkez söylüyor!


Bu kadar olumsuz yorumlardan sonra bir arkadaş başka bir sayfada paylaşmıştı Belki ilginizi çeker:

http://www.gt-rider.com/thailand-motorcycle-forum/attachment.php?attachmentid=11828&d=1344850724

http://s16.beta.photobucket.com/user/hayssound1/media/0EFE2FEC-38B0-4B05-91AC-E731819E9031-2549-0000050103356EA5.jpg.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

1 0-16 ağustos 2012 Bangkok - Angkor Wat 1,600 kms Sürücü Manoch Abdulkaree Motorsikleti CRF250L

o söyleyen arkadaşlar daha turanoğlu veya yazgan motora işleri düşmemiş:pr:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
....
Yani şu durumda WR nin fiyatı 8000/8500 TL olmalı ki, hizmet alamasam bile, "suç benim, 1500 TL fazla ödeyip Honda almamayı kendim tercih ettim, katlanacağım" diyebilmeliyim :silent: Tersini zaten aklım almıyor ::sas::

Çok yanlış bakıyorsunuz olaya. Bu resmen Ninja250 ile CBR'ı kıyaslayıp, "ninja 8500 olmalı ki vs,vs,vs,(cümlenizin devamı) demek gibi olmuş. Sanki şu hantal CRF ile WR arasındaki tek fark hizmetmiş(yada yedek parça sıkıntısı diyelim) gibi düşünüyorsun.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
profesyonelleri kesmeyecegi kesin ama yeni baslayan sınıf ilerlemek isteyenler için kawa ya alternatif olacagı kesin
ben 10.000 TL civarı olsa alınabilecegini düşünmekteyim helede benim gibi modifiye çinli crossa binen ler için :queen:

10bine cıbır alacagıma, ben crf den yana tercihimi kullanırdım
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
121
o söyleyen arkadaşlar daha turanoğlu veya yazgan motora işleri düşmemiş:pr:

Eminim haklısındır. Konumuza dönersek 1600km lik zorlu bir yolda crf250l nin diğer markaları geçmesi bu motorun hiçde yabana atılır bir makina olmadığını gösteriyor.
 
Katılım
17 Ara 2010
Mesajlar
59
aynen öyle oldu çok da güzel oldu ! :bounce:
şimdi biraz da zaman geçsin ikinci ele de düşşün o zaman süper olacak 7-8 liraya düşer ikinci eli o zaman gücümüz yeterse alırız.

hondanın şöyle bir fiyat politikası olduğunu gözlemliyorum: bir motor ilk kez türkiye piyasasına girdiğinde acayip uygun bir fiyatla satışa çıkıyor, belli bir popülarite yakalanınca da iki üç ayda bir 300-500 tl'lik zamlarla ideal (yani pahalı) olan rakama ulaşıyor. bugün 10 bine satışa çıksın, altı ay sonra 11 bine alamayız. görün bakın.
bu yüzden de parası olan acele etmeli bu motoru almalıdır.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Eminim haklısındır. Konumuza dönersek 1600km lik zorlu bir yolda crf250l nin diğer markaları geçmesi bu motorun hiçde yabana atılır bir makina olmadığını gösteriyor.

honda zaten güzel motorlar yapıyor ama şöyle bütçeyi 20000 bine çıkarırsan 10000tl ye yaptığı motorda ortada
bknz cbr250 bazı kafaya takılacak problemleri var:farao:
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
güzel motor ya
Motor almadan evvel açmıştım konuyu
O zamanlar kesin konuşmuyorlardı
Çakallar ben motoru aldıktan sonra karar verdiler getirmeye...

Geldiği zaman gerçekten iyi iş yapar bence de bu makine.
Zaten hoplayıp zıplama makinesi değil.
Çok aşırı performans beklememek lazım.
WR'ye saygı duyarım ona lafım yok ama KLX'i ne kadar yoldan çıkarıyorsan bunu da o kadar yoldan çıkartırsın gibi.
Belki arada biraz fark vardır ama onu anlayabilecek veya avantajını kullanabilecek kadar eğitimli adam zaten sanırım bu iki makineye de bakmaz.
Aynı köfteye daha az para ödeyeceğiz sadece.

Buna birazcık daha şehir içine uygun lastik taktığında şehir içi için de ideal ötesi makine olur.
CBR250R' den az yakıyor kerata, daha hafif. Ayrıca enduro motorlar sanki daha kıvrak gibi :)
Boyu yeterli olanlar için çok tatlı bir başlangıç motoru da olur bu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------


:)
http://www.honda.com.tr/SeriesPrices...series=crf250l
Bu arada fiyat 9990 TL
 
Katılım
24 Şub 2013
Mesajlar
240
@ otopsici
Şehir içini de düşününce hafif güzel makine aslında.
Az yakar çok kaçar.
dediklerinde haklısın da abi
eğer KLX250'ye, çinli pahalı makinelere para ayıracak biri olursa
o zaman bu makineyi de düşünür.

Şehir içinde dişli lastik önermem ama SUPER MOTO lastigi takarsaniz enduro lastigi çünkü dişlii lastik 3 diş basıyor yere ufak dönüşte kaçırabilirsin ama kaçıyor doğru
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
"CRF250L'in hafif ve kompakt su-soğutmalı tek silindirli 250cc DOHC motoru, düşük devirlerde düzgün ve dengeli bir tork üreterek arka tekerlek çekişine yardımcı olurken keyifli ve yumuşak bir sürüş sağlıyor. Aynı şekilde, kısa stroklu (76x55mm) motorun mükemmel yüksek devir performansı tüm devir aralıklarında dengeli ve son derece verimli bir motor gücü sunuyor.

Böylesi geniş bir devir aralığına kolayca uyum gösteren bir motor yaratmak için, emme ve egzoz sisteminde çok fazla araştırma ve geliştirme çalışması yapıldı. Hem çap hem de uzunluk açısından gaz kelebeği gövdesi ve egzoz borusu için ideal iç boyutlar bulundu. Hava akışını en üst düzeye çıkarmak için yeniden tasarlanan viskoz hava filtresi ve 5.7l büyük hava kutusu kullanıldı.

CRF250L motor ekibi, düşük-sürtünmeli subap grubu için bir yandan motor çıkışını artırmak, öte yandan çevre korumayla ilgili yüksek hedeflere ulaşmak amacıyla yeni ve son derece kompakt olan külbütör kolu tasarımı fikrini ortaya attı. Bu fikir, daha küçük bir silindir kapağının kullanılmasına olanak tanıdı. PGM-FI enjeksiyon sistemindeki hassas yakıt göstergesiyle birlikte iridyum bujilerin kullanılması yanma verimini daha da artırdı.
"

Şukadar yazı yazıyorlar, hep aynı tenere.... Benim motorum bile neredeyse aynı torku 2000 devir aşağıda veriyor, güç olarak çok daha düşük tabi. Yani demem şu ki; öyle bir yazıylar, yazıyorlar sanarsın içten yanmalı motoru yeniden keşfetmişler...

Neyse, ideal motor, KLX e okadar para vereni anlamsız bulurum çünkü arada ciddi fark olmadığını düşünüyorum. Ama WR ye para veren adama bişey diyemem.

Ve sanırım 8 senen sonra, buradan da okuduğumuz üzere bir çoğumuzun hayalini kurduğu, avrupada satılmak üzere olan CRF 250 M modelini getirirler artık...
011613-2013-honda-crf-250m-1.jpg
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
"CRF250L'in hafif ve kompakt su-soğutmalı tek silindirli 250cc DOHC motoru, düşük devirlerde düzgün ve dengeli bir tork üreterek arka tekerlek çekişine yardımcı olurken keyifli ve yumuşak bir sürüş sağlıyor. Aynı şekilde, kısa stroklu (76x55mm) motorun mükemmel yüksek devir performansı tüm devir aralıklarında dengeli ve son derece verimli bir motor gücü sunuyor.

Böylesi geniş bir devir aralığına kolayca uyum gösteren bir motor yaratmak için, emme ve egzoz sisteminde çok fazla araştırma ve geliştirme çalışması yapıldı. Hem çap hem de uzunluk açısından gaz kelebeği gövdesi ve egzoz borusu için ideal iç boyutlar bulundu. Hava akışını en üst düzeye çıkarmak için yeniden tasarlanan viskoz hava filtresi ve 5.7l büyük hava kutusu kullanıldı.

CRF250L motor ekibi, düşük-sürtünmeli subap grubu için bir yandan motor çıkışını artırmak, öte yandan çevre korumayla ilgili yüksek hedeflere ulaşmak amacıyla yeni ve son derece kompakt olan külbütör kolu tasarımı fikrini ortaya attı. Bu fikir, daha küçük bir silindir kapağının kullanılmasına olanak tanıdı. PGM-FI enjeksiyon sistemindeki hassas yakıt göstergesiyle birlikte iridyum bujilerin kullanılması yanma verimini daha da artırdı.
"

Şukadar yazı yazıyorlar, hep aynı tenere.... Benim motorum bile neredeyse aynı torku 2000 devir aşağıda veriyor, güç olarak çok daha düşük tabi. Yani demem şu ki; öyle bir yazıylar, yazıyorlar sanarsın içten yanmalı motoru yeniden keşfetmişler...

Neyse, ideal motor, KLX e okadar para vereni anlamsız bulurum çünkü arada ciddi fark olmadığını düşünüyorum. Ama WR ye para veren adama bişey diyemem.

Ve sanırım 8 senen sonra, buradan da okuduğumuz üzere bir çoğumuzun hayalini kurduğu, avrupada satılmak üzere olan CRF 250 M modelini getirirler artık...
http://acidmoto.ch/cms/sites/default/files/011613-2013-honda-crf-250m-1.jpg

Burda bahsettiğin Yamaha Tenere?Süper tenere?
Neyse mesajımız bulunsunda takipte kalalım :)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
angaranın bağlarının siyanür'ü
Bizim cafer'e laf etme
daha ne istiyon. :p
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
KLX öldüüüü diye yazan arkadaşlarım; hele bir motor yola çıksın bakalım... Zira ben Honda'yı sevsem de KLX üzerinde 22.000Km. yaptım, bir kere bile şikayet etmedim. Bu 22.000Km. içerisinde toprak yollar ve 9 günlük bir Doğu Karadeniz seyahati de var.

KLX'in CRF'ye göre avantajları çok, benim için en önemlisi kendi imkanlarımla her türlü parçasına kolay ve ucuz ulaşabilmek. Çünkü bir çok parçası KLR250 platformunda değişmeden geliyor.

Mekanik olarak oynanacak yeri fazla.

Bigbore kit ile bambaşka bir makine haline gelebiliyor.

Bakım aralıkları uzun.

Ama Honda'nın servis avantajı, fiyat, ürün konsepti düşünülünce kötü bir motosiklet çıkmaz diye düşünüyorum. Bakalım kullanılsın görelim.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
KLX öldüüüü diye yazan arkadaşlarım; hele bir motor yola çıksın bakalım... Zira ben Honda'yı sevsem de KLX üzerinde 22.000Km. yaptım, bir kere bile şikayet etmedim. Bu 22.000Km. içerisinde toprak yollar ve 9 günlük bir Doğu Karadeniz seyahati de var.

KLX'in CRF'ye göre avantajları çok, benim için en önemlisi kendi imkanlarımla her türlü parçasına kolay ve ucuz ulaşabilmek. Çünkü bir çok parçası KLR250 platformunda değişmeden geliyor.

Mekanik olarak oynanacak yeri fazla.

Bigbore kit ile bambaşka bir makine haline gelebiliyor.

Bakım aralıkları uzun.

Ama Honda'nın servis avantajı, fiyat, ürün konsepti düşünülünce kötü bir motosiklet çıkmaz diye düşünüyorum. Bakalım kullanılsın görelim.

Kıyasladığın yada kıyaslar gibi yaptığın şeyler arasında yedek parça ulaşımı açısından(ki KLX'e bulabildiğin parçalara ucuz diyorsan CRF'ninkiler bedava gelir sana herhalde), uzun süreler kullanım sırasında çıkacak problemler açısından Hondanın bir sorun yaratacağını sanmıyorum.

Kawasakinin tek avantajı dediğin gibi bigbore kit uygulamalarına müsade etmesi ve Y.dışında aşırı derecede yaygın olması. Bu çok güzel bir avantaj ama kawanın şuanda tek avantajı bu gibi duruyor ve bu durumun da fiyata bukadar etki etmesi yanlış. Zaten yurt dışında KLX ile CRF-L bukadar fiyat farkıyla satılmıyor, yoksa kimse almaz. Biz öldü derken TR deki fiyat politikası sebebiyle zaten az satıyordu, şimdi bu CRF modeli ile çook daha az satacak demek istedik.

Yoksa sonuç olarak honda daha iyi motor yapmış diye bir iddiam yok hani...:wiinkk:

---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:14 ----------

[YT]NkCNV7Aaets[/yt]

Eline sağlık. Detaya inmeden değineceğim şey, fazlasıyla denk motosikletler oldukları fakat Hondanın enjeksiyonlu olmasının hem sürüş hem de pratiklik açısından daha avantajlı olduğu ve buna rağmen 600$ daha ucuza satıldığı. TR deki fiyat farkı daha da fazla....Yanlız TR deki KLX'ler enjeksiyonlu diye biliyordum ben...:silent:

http://www.kawasaki.co.uk/KLX250/Specifications
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
ben üstte bir arkadaşın dediğine katılıyorum. klx wr ile kıyas yapmıyorum cbr alacağınıza şunu alın diyorum :)

arazide de performans arayanlar ktm si var husky si var onlara baksınlar :)
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
İlk yazacağım şu; forum bu şekilde kullanmak ve karşılıklı görüş alışverişi elde etmek için kullanılır. Elinize sağlık, örnek olacak bir iletişimdeyiz.

Kıyasladığın yada kıyaslar gibi yaptığın şeyler arasında yedek parça ulaşımı açısından(ki KLX'e bulabildiğin parçalara ucuz diyorsan CRF'ninkiler bedava gelir sana herhalde), uzun süreler kullanım sırasında çıkacak problemler açısından Hondanın bir sorun yaratacağını sanmıyorum.

Açıkçası CRF'nin parçalarına hiç bakmadım, ama Kawasaki parça konusunda hem sıkıntısız hem de kalitesi beni her zaman şaşırttı.


Kawasakinin tek avantajı dediğin gibi bigbore kit uygulamalarına müsade etmesi ve Y.dışında aşırı derecede yaygın olması. Bu çok güzel bir avantaj ama kawanın şuanda tek avantajı bu gibi duruyor ve bu durumun da fiyata bu kadar etki etmesi yanlış.

Kesinlikle doğru. Belki de fiyat farklarına yurtdışında bakmak lazım; bakarken de enjeksiyonlu satıldığı İngiltere'yi örnek alalım.

Orada CRF250 L ; 3950GBP = 11376TL / KLX250 ; 13795TL anahtar teslim tüm vergiler dahil. Aradaki fark = 2419TL

Dönelim TR'ye ; CRF250L = 9990TL olarak açıklandı. KLX ise 5000Euro = 11900TL civarı fiyatlanıyordu. Aradaki fark = 1910TL

Zaten yurt dışında KLX ile CRF-L bukadar fiyat farkıyla satılmıyor, yoksa kimse almaz. Biz öldü derken TR deki fiyat politikası sebebiyle zaten az satıyordu, şimdi bu CRF modeli ile çook daha az satacak demek istedik.

Yoksa sonuç olarak honda daha iyi motor yapmış diye bir iddiam yok hani...:wiinkk:

---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:14 ----------



Eline sağlık. Detaya inmeden değineceğim şey, fazlasıyla denk motosikletler oldukları fakat Hondanın enjeksiyonlu olmasının hem sürüş hem de pratiklik açısından daha avantajlı olduğu ve buna rağmen 600$ daha ucuza satıldığı. TR deki fiyat farkı daha da fazla....Yanlız TR deki KLX'ler enjeksiyonlu diye biliyordum ben...:silent:

http://www.kawasaki.co.uk/KLX250/Specifications

TR'ye karbüratörlü KLX çok az miktarda gelmiş olabilir. Ama 2009-2010-2011 hepsi Avrupa - Asya listesindeki enjeksiyonlu model. Sadece Amerika ve Avustralya karbüratörlü kullanıyor.

Honda daha iyi motor yaptıysa da şaşırmam. Zamanında CBF150 ile 82.000Km. yaptım, hala en güzel yol hatıralarım onunla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------

Telefona dalıp edit süresini aşmışım; modlardan gören olursa bir önceki mesaj silinebilir.

İlk yazacağım şu; forum bu şekilde kullanmak ve karşılıklı görüş alışverişi elde etmek için kullanılır. Elinize sağlık, örnek olacak bir iletişimdeyiz.

Kıyasladığın yada kıyaslar gibi yaptığın şeyler arasında yedek parça ulaşımı açısından(ki KLX'e bulabildiğin parçalara ucuz diyorsan CRF'ninkiler bedava gelir sana herhalde), uzun süreler kullanım sırasında çıkacak problemler açısından Hondanın bir sorun yaratacağını sanmıyorum.

Açıkçası CRF'nin parçalarına hiç bakmadım, ama Kawasaki parça konusunda hem sıkıntısız hem de kalitesi beni her zaman şaşırttı.


Kawasakinin tek avantajı dediğin gibi bigbore kit uygulamalarına müsade etmesi ve Y.dışında aşırı derecede yaygın olması. Bu çok güzel bir avantaj ama kawanın şuanda tek avantajı bu gibi duruyor ve bu durumun da fiyata bu kadar etki etmesi yanlış.

Kesinlikle doğru. Belki de fiyat farklarına yurtdışında bakmak lazım; bakarken de enjeksiyonlu satıldığı İngiltere'yi örnek alalım.

Orada CRF250 L ; 3950GBP = 11376TL / KLX250 ; 13795TL anahtar teslim tüm vergiler dahil. Aradaki fark = 2419TL

Dönelim TR'ye ; CRF250L = 9990TL olarak açıklandı. KLX ise 5000Euro = 11900TL civarı fiyatlanıyordu. Aradaki fark = 1910TL

Zaten yurt dışında KLX ile CRF-L bukadar fiyat farkıyla satılmıyor, yoksa kimse almaz. Biz öldü derken TR deki fiyat politikası sebebiyle zaten az satıyordu, şimdi bu CRF modeli ile çook daha az satacak demek istedik.

Yoksa sonuç olarak honda daha iyi motor yapmış diye bir iddiam yok hani...:wiinkk:

---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:14 ----------



Eline sağlık. Detaya inmeden değineceğim şey, fazlasıyla denk motosikletler oldukları fakat Hondanın enjeksiyonlu olmasının hem sürüş hem de pratiklik açısından daha avantajlı olduğu ve buna rağmen 600$ daha ucuza satıldığı. TR deki fiyat farkı daha da fazla....Yanlız TR deki KLX'ler enjeksiyonlu diye biliyordum ben...:silent:

http://www.kawasaki.co.uk/KLX250/Specifications

TR'ye karbüratörlü KLX çok az miktarda gelmiş olabilir. Ama 2009-2010-2011 hepsi Avrupa - Asya listesindeki enjeksiyonlu model. Sadece Amerika ve Avustralya karbüratörlü kullanıyor.

Honda daha iyi motor yaptıysa da şaşırmam. Zamanında CBF150 ile 82.000Km. yaptım, hala en güzel yol hatıralarım onunla.

Dikkat; Honda CRF250L Kawasaki kadar ayarlanabilir bir süspansiyona sahip değil.

Ön çatal Honda 43mm / KLX 48mm

Honda 17kW / 8500rpm - 22nM / 7000rpm.
KLX 16KW / 7500rpm - 20.50nM / 7000rpm.

Honda motor olarak 1 adım önde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst