İlk yazacağım şu; forum bu şekilde kullanmak ve karşılıklı görüş alışverişi elde etmek için kullanılır. Elinize sağlık, örnek olacak bir iletişimdeyiz.
Kıyasladığın yada kıyaslar gibi yaptığın şeyler arasında yedek parça ulaşımı açısından(ki KLX'e bulabildiğin parçalara ucuz diyorsan CRF'ninkiler bedava gelir sana herhalde), uzun süreler kullanım sırasında çıkacak problemler açısından Hondanın bir sorun yaratacağını sanmıyorum.
Açıkçası CRF'nin parçalarına hiç bakmadım, ama Kawasaki parça konusunda hem sıkıntısız hem de kalitesi beni her zaman şaşırttı.
Kawasakinin tek avantajı dediğin gibi bigbore kit uygulamalarına müsade etmesi ve Y.dışında aşırı derecede yaygın olması. Bu çok güzel bir avantaj ama kawanın şuanda tek avantajı bu gibi duruyor ve bu durumun da fiyata bu kadar etki etmesi yanlış.
Kesinlikle doğru. Belki de fiyat farklarına yurtdışında bakmak lazım; bakarken de enjeksiyonlu satıldığı İngiltere'yi örnek alalım.
Orada CRF250 L ; 3950GBP = 11376TL / KLX250 ; 13795TL anahtar teslim tüm vergiler dahil. Aradaki fark = 2419TL
Dönelim TR'ye ; CRF250L = 9990TL olarak açıklandı. KLX ise 5000Euro = 11900TL civarı fiyatlanıyordu. Aradaki fark = 1910TL
Zaten yurt dışında KLX ile CRF-L bukadar fiyat farkıyla satılmıyor, yoksa kimse almaz. Biz öldü derken TR deki fiyat politikası sebebiyle zaten az satıyordu, şimdi bu CRF modeli ile çook daha az satacak demek istedik.
Yoksa sonuç olarak honda daha iyi motor yapmış diye bir iddiam yok hani...:wiinkk:
---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:14 ----------
Eline sağlık. Detaya inmeden değineceğim şey, fazlasıyla denk motosikletler oldukları fakat Hondanın enjeksiyonlu olmasının hem sürüş hem de pratiklik açısından daha avantajlı olduğu ve buna rağmen 600$ daha ucuza satıldığı. TR deki fiyat farkı daha da fazla....Yanlız TR deki KLX'ler enjeksiyonlu diye biliyordum ben...:silent:
http://www.kawasaki.co.uk/KLX250/Specifications
TR'ye karbüratörlü KLX çok az miktarda gelmiş olabilir. Ama 2009-2010-2011 hepsi Avrupa - Asya listesindeki enjeksiyonlu model. Sadece Amerika ve Avustralya karbüratörlü kullanıyor.
Honda daha iyi motor yaptıysa da şaşırmam. Zamanında CBF150 ile 82.000Km. yaptım, hala en güzel yol hatıralarım onunla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------
Telefona dalıp edit süresini aşmışım; modlardan gören olursa bir önceki mesaj silinebilir.
İlk yazacağım şu; forum bu şekilde kullanmak ve karşılıklı görüş alışverişi elde etmek için kullanılır. Elinize sağlık, örnek olacak bir iletişimdeyiz.
Kıyasladığın yada kıyaslar gibi yaptığın şeyler arasında yedek parça ulaşımı açısından(ki KLX'e bulabildiğin parçalara ucuz diyorsan CRF'ninkiler bedava gelir sana herhalde), uzun süreler kullanım sırasında çıkacak problemler açısından Hondanın bir sorun yaratacağını sanmıyorum.
Açıkçası CRF'nin parçalarına hiç bakmadım, ama Kawasaki parça konusunda hem sıkıntısız hem de kalitesi beni her zaman şaşırttı.
Kawasakinin tek avantajı dediğin gibi bigbore kit uygulamalarına müsade etmesi ve Y.dışında aşırı derecede yaygın olması. Bu çok güzel bir avantaj ama kawanın şuanda tek avantajı bu gibi duruyor ve bu durumun da fiyata bu kadar etki etmesi yanlış.
Kesinlikle doğru. Belki de fiyat farklarına yurtdışında bakmak lazım; bakarken de enjeksiyonlu satıldığı İngiltere'yi örnek alalım.
Orada CRF250 L ; 3950GBP = 11376TL / KLX250 ; 13795TL anahtar teslim tüm vergiler dahil. Aradaki fark = 2419TL
Dönelim TR'ye ; CRF250L = 9990TL olarak açıklandı. KLX ise 5000Euro = 11900TL civarı fiyatlanıyordu. Aradaki fark = 1910TL
Zaten yurt dışında KLX ile CRF-L bukadar fiyat farkıyla satılmıyor, yoksa kimse almaz. Biz öldü derken TR deki fiyat politikası sebebiyle zaten az satıyordu, şimdi bu CRF modeli ile çook daha az satacak demek istedik.
Yoksa sonuç olarak honda daha iyi motor yapmış diye bir iddiam yok hani...:wiinkk:
---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:14 ----------
Eline sağlık. Detaya inmeden değineceğim şey, fazlasıyla denk motosikletler oldukları fakat Hondanın enjeksiyonlu olmasının hem sürüş hem de pratiklik açısından daha avantajlı olduğu ve buna rağmen 600$ daha ucuza satıldığı. TR deki fiyat farkı daha da fazla....Yanlız TR deki KLX'ler enjeksiyonlu diye biliyordum ben...:silent:
http://www.kawasaki.co.uk/KLX250/Specifications
TR'ye karbüratörlü KLX çok az miktarda gelmiş olabilir. Ama 2009-2010-2011 hepsi Avrupa - Asya listesindeki enjeksiyonlu model. Sadece Amerika ve Avustralya karbüratörlü kullanıyor.
Honda daha iyi motor yaptıysa da şaşırmam. Zamanında CBF150 ile 82.000Km. yaptım, hala en güzel yol hatıralarım onunla.
Dikkat; Honda CRF250L Kawasaki kadar ayarlanabilir bir süspansiyona sahip değil.
Ön çatal Honda 43mm / KLX 48mm
Honda 17kW / 8500rpm - 22nM / 7000rpm.
KLX 16KW / 7500rpm - 20.50nM / 7000rpm.
Honda motor olarak 1 adım önde.