Honda cbr600f mi kawasaki z750s mi

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
arkadaşlar biliyorum hepimiz bu tip başlıklardan sıkıldım ama bu iki modeli de çok seviyorum ve birini 1 hafta içind etercxih etmem lazım. aklımdaki sorular z750s için

1- Maddi gücü yüksek bir adam değilim, her an satmak zorunda kalabilirim, Z750Sin piyasası nasıldır
2- z750s'in parçaları cbr600F ten daha zor mu bulunur ve fiyat oranı nasıldır ( kawasaki kullanıcıları bunu daha iyi cevaplar sanırım)
3- vergi oranları ne kadar fark eder, 750 lik makina 649-999cc arasını mı öder?

biri naked, diğer gt tarzı olsa da ivme olarak çok yakın olduklarını biliyorum genelde şehir içi kullanacak olmama rağmen 15 günde 1 750km yol yapmam gerekecek. ama naked kullanırken 1,85 boy rüzgarda yelkenli gibi tokatlıyor beni. çok yoruluyorum, diğerinde ise yatık pozisyon uzun yolda yoruyor. bunlar + ve - ler, bunları biliyorum ama muallakta kaldım. ikisini de kullanma şansım olmadı ve bu işin çok bilmekle alakası yok, başa gelmesiyle alakalı bişey....
en azından gelen bilgi kıyasına bakarak "iyi ki bunu yapmışım" ya da"yapmamışım" demek :bounce:

herkese çok teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Abi şimdiden hayırlı olsun hangisi kısmetse

2009 1-3 yaş grubu taşıt vergileri:
Motosikletler

* 1 ve 3 yaşındaki 100-250 cm3′e kadar motosikletler 76 TL
* 1 ve 3 yaşındaki 251-650 cm3′e kadar motosikletler 155 TL
* 1 ve 3 yaşındaki 651-1200 cm3′e kadar motosikletler 393 TL 3-6 yaş arası 235,00TL
* 1 ve 3 yaşındaki 1201 cm3 ve yukarısı motosikletler 946 TL 3-6 yaş arası 628,00TL



kawasaki alırsan yıllık 393 lira vergi si var 2007 modellerin. 2005 alırsan 235 lira
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Abi şimdiden hayırlı olsun hangisi kısmetse

2009 1-3 yaş grubu taşıt vergileri:
Motosikletler

* 1 ve 3 yaşındaki 100-250 cm3′e kadar motosikletler 76 TL
* 1 ve 3 yaşındaki 251-650 cm3′e kadar motosikletler 155 TL
* 1 ve 3 yaşındaki 651-1200 cm3′e kadar motosikletler 393 TL 3-6 yaş arası 235,00TL
* 1 ve 3 yaşındaki 1201 cm3 ve yukarısı motosikletler 946 TL 3-6 yaş arası 628,00TL



kawasaki alırsan yıllık 393 lira vergi si var 2007 modellerin. 2005 alırsan 235 lira


teşekkürler kardeş. asıl herşeyiyle honda diyorum ama yan yatmadaki grenaj masrafı beni çok korkutuyor :queen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
teşekkürler kardeş. asıl herşeyiyle honda diyorum ama yan yatmadaki grenaj masrafı beni çok korkutuyor :queen:

Abi sana XJ6 da çok yakışır. 16500 lira sıfırı

big_13350479_zir.jpg


cbr 600f i de alırsan kawasaki ye göre daha çabuk satılır gibi. 250 adet 600f ilanı var , 20 tane z750 ilanı var. o yüzden cbr600 biraz daha pahalı alınıyor ve de satılıyor.

hangisini zarar etmeden satacaksan o olabilir.mesela cbr600 temizse 9000 e hemen z750 unutulup alınır:cherry: yada temiz z750 7500 se cbr 600 hemen unutulabilir:mrgreen:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
cbr her bakımdan hızlı
bekleme , sıkıntı , masraf gibi sorunlar daha az olacaktır.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Mantıklı düşündügümüz zaman cbr 600f öne çıkıyor. Buna en büyük etkende servis agı. Honda bu yönden kawasaki ye göre bir adım önde hatta iki üç adımda önde diyebiliriz:)

Mantıgı devre dışı bırakırsak tabiki z 750. Ressam için mona lisa tablosu neyse naked tutkunu birisi içinde z 750'de o. Hele birde abs li olursa:)
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
osmaniyeli, xj6 modelini araştırdım. gerçekten güzel kampanya ama sanırım ben cbr600f de karar kılacam. z750s 9250 tl, cbf 600 11,600 tl ama hala net değilim.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
osmaniyeli, xj6 modelini araştırdım. gerçekten güzel kampanya ama sanırım ben cbr600f de karar kılacam. z750s 9250 tl, cbf 600 11,600 tl ama hala net değilim.

abi 5 gün sonra ötv indirimi kalkacak. 2 . el fiyatları nasıl olur. kış ta geliyor yine de fiyatlar artar mı

ötv indiriminden sonra şu anki anahtar teslim fiyatlarına yaklaşık 250ccye kadar yüzde 6 600cc lere yüzde 10 civarı zam gelecek
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
fazer da düşünebilirisniz aslında piyasası oldukça iyi..

frenaj ve viraj yeteneği konusunda fazer için çok fazla olumlu şeyler duymadım açıkçası. ama parçaları( özellikle çıkma olanlar) bakkalda bile satılır olmuş diyolar :)
ancak yine de en çok sevdiğim yollar mersin-antalya arasındaki yollar olunca fazer biraz geri plana kayıyor. ilgine teşekkürler :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 PM ----------

abi 5 gün sonra ötv indirimi kalkacak. 2 . el fiyatları nasıl olur. kış ta geliyor yine de fiyatlar artar mı

ötv indiriminden sonra şu anki anahtar teslim fiyatlarına yaklaşık 250ccye kadar yüzde 6 600cc lere yüzde 10 civarı zam gelecek

ben 1 kere sıfır motor aldım, ona da egsozdu, camdı vs vs derken dünya para harcadım ve yine 2. el piyasasından sattım. o yüzden sıfır düşüncesi ancak piyangodan para çıkmasına bağlı.
pek çok motorsa 3lü çanta seti vs vs bulmak mümkün ama bilmediğim motorlar olunca pek yanaşamıyorum. çünkü ankara ve istanbulda pek çoğu. istanbul değil de ankarada 3 motorcuyla görüşme yaptım ama ankaralı arkadaşlara özelden yazdıysam da hiçbiri bana dönmedi. oraya gitmeden motorları bir ustaya gösterselerdi ben de ona göre buradan yola çıkabilirdim ya da sadece ustaya gösterme ücretini öder onca zahmete girmezdim. zaman ve para parametreleri bu aralar benim için çok önemli :cat::rendeer:
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
osmaniyeli, xj6 modelini araştırdım. gerçekten güzel kampanya ama sanırım ben cbr600f de karar kılacam. z750s 9250 tl, cbf 600 11,600 tl ama hala net değilim.

gel sana biz fazer verelim...guc desen onda,konforda var,eh canta ivir zivirda kaldiran tipi var...daha nolsun..
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
96
z750s alırdım ben cünkü görüntü ve sesi cok güzel+s modelde ki kafa grenejı ve daha dik oturma pozisyonu uzuun yollarda avantaj saglar+bi 600f den daha özel bi motosiklet bence:rendeer:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
cbr daha mantıklı gbi...

yan yatmazsın olur biter ondan korkuyorsn...:mrgreen:
şaka bi yana takoz taktırırsın zaiyat aza iner...
hem daha şık servis yedek parça..görüntü f den yana
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
yürekçe çok düşünme gel makinayı al git :))) daha dün bir motosiklet alıcısı için ustaya gösterdim makinayı 10 numara dedi bak kaçırma :)))
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Mantıklı düşündügümüz zaman cbr 600f öne çıkıyor. Buna en büyük etkende servis agı. Honda bu yönden kawasaki ye göre bir adım önde hatta iki üç adımda önde diyebiliriz:)

Mantıgı devre dışı bırakırsak tabiki z 750. Ressam için mona lisa tablosu neyse naked tutkunu birisi içinde z 750'de o. Hele birde abs li olursa:)

abs konusunda yorumu cıkartırsan kesinlikle katılıyorum:cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yürekçe çok düşünme gel makinayı al git :))) daha dün bir motosiklet alıcısı için ustaya gösterdim makinayı 10 numara dedi bak kaçırma :)))

özeline ayzdım ama görmedin sanırım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:52 AM ----------

abs konusunda yorumu cıkartırsan kesinlikle katılıyorum:cat:

neden ki? oysa ABS önemli bir konu. bunu açabilir misin :silent:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
abs konusunda yorumu cıkartırsan kesinlikle katılıyorum:cat:

abs uluslararası anlamda güvenlik konusunda başarısı kabul edilmiş bir sistem .Şu an üretilen arabalarda abs olmayanı bilmiyorum motosikletlerde ise ss ler haric hepsine yavaş yavaş abs eklenmeye başlandı.

Abs, lastiklerin kaliteli ve sıcaksa asfalt kaliteliyse yol ıslak degilse ve sürücü frenaj konusunda profesyonel(!) ise evet normalden 1 metre daha uzun bir mesafede durmanı saglar ve gereksizdir ama bu dedigim şartların ülkemizde oluşması imkansıza yakın bir ihtimal.Bu sadece bizim ülkemiz içinde degil birçok ülkede durum aynı.Bu şartlardan birisi olsa digeri olmaz.

Bu arada honda ss'lere dahi abs eklemeye başladı. Bu nedenle imkanlar elverdigi sürece abs'li motosiklet kullanılması taraftarıyım. Gerekirse normalden 1-2 ay daha geç motosiklet alın ama bu 1-2 ayda abs'li versiyon için para biriktirip abs'li versiyonu alın.
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
abs uluslararası anlamda güvenlik konusunda başarısı kabul edilmiş bir sistem .Şu an üretilen arabalarda abs olmayanı bilmiyorum motosikletlerde ise ss ler haric hepsine yavaş yavaş abs eklenmeye başlandı.

Abs, lastiklerin kaliteli ve sıcaksa asfalt kaliteliyse yol ıslak degilse ve sürücü frenaj konusunda porfesyonel(!) ise evet normalden 1 metre daha uzun bir mesafede durmanı saglar ve gereksizdir ama bu dedigim şartların ülkemizde oluşması imkansıza yakın bir ihtimal.Bu sadece bizim ülkemiz içinde degil birçok ülkede durum aynı.Bu şartlardan birisi olsa digeri olmaz.

Bu arada honda ss'lere dahi abs eklemeye başladı. Bu nedenle imkanlar elverdigi sürece abs'li motosiklet kullanılması taraftarıyım. Gerekirse normalden 1-2 ay daha geç motosiklet alın ama bu 1-2 ayda abs'li versiyon için para biriktirip abs'li versiyonu alın.

bence doğru... hele panik fren anında kazayı daha beter hale gelmekten alıkoyuyor
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst