Mersin İl Temsilcisi
- Katılım
- 2 Ağu 2006
- Mesajlar
- 10,372
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar biliyorum hepimiz bu tip başlıklardan sıkıldım ama bu iki modeli de çok seviyorum ve birini 1 hafta içind etercxih etmem lazım. aklımdaki sorular z750s için
1- Maddi gücü yüksek bir adam değilim, her an satmak zorunda kalabilirim, Z750Sin piyasası nasıldır
2- z750s'in parçaları cbr600F ten daha zor mu bulunur ve fiyat oranı nasıldır ( kawasaki kullanıcıları bunu daha iyi cevaplar sanırım)
3- vergi oranları ne kadar fark eder, 750 lik makina 649-999cc arasını mı öder?
biri naked, diğer gt tarzı olsa da ivme olarak çok yakın olduklarını biliyorum genelde şehir içi kullanacak olmama rağmen 15 günde 1 750km yol yapmam gerekecek. ama naked kullanırken 1,85 boy rüzgarda yelkenli gibi tokatlıyor beni. çok yoruluyorum, diğerinde ise yatık pozisyon uzun yolda yoruyor. bunlar + ve - ler, bunları biliyorum ama muallakta kaldım. ikisini de kullanma şansım olmadı ve bu işin çok bilmekle alakası yok, başa gelmesiyle alakalı bişey....
en azından gelen bilgi kıyasına bakarak "iyi ki bunu yapmışım" ya da"yapmamışım" demek :bounce:
herkese çok teşekkür ederim :rendeer:
1- Maddi gücü yüksek bir adam değilim, her an satmak zorunda kalabilirim, Z750Sin piyasası nasıldır
2- z750s'in parçaları cbr600F ten daha zor mu bulunur ve fiyat oranı nasıldır ( kawasaki kullanıcıları bunu daha iyi cevaplar sanırım)
3- vergi oranları ne kadar fark eder, 750 lik makina 649-999cc arasını mı öder?
biri naked, diğer gt tarzı olsa da ivme olarak çok yakın olduklarını biliyorum genelde şehir içi kullanacak olmama rağmen 15 günde 1 750km yol yapmam gerekecek. ama naked kullanırken 1,85 boy rüzgarda yelkenli gibi tokatlıyor beni. çok yoruluyorum, diğerinde ise yatık pozisyon uzun yolda yoruyor. bunlar + ve - ler, bunları biliyorum ama muallakta kaldım. ikisini de kullanma şansım olmadı ve bu işin çok bilmekle alakası yok, başa gelmesiyle alakalı bişey....
en azından gelen bilgi kıyasına bakarak "iyi ki bunu yapmışım" ya da"yapmamışım" demek :bounce:
herkese çok teşekkür ederim :rendeer: