Honda cbr600f mi kawasaki z750s mi

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
bence doğru... hele panik fren anında kazayı daha beter hale gelmekten alıkoyuyor

Aslında işin güvenlik boyutuna baktıgında ne eski kasa z 750 nede cbr 600 f sana göre degil.Ya yeni kasa abs'li z750 (ki fiyatları biraz uçuk olması nedeniyle bunu eliyoruz:)) yada cbf 600. Bunda standart abs var. Yol tutuşu iyi kontrolü ise digerlerine göre daha kolay üstelik uzun yolada digerlerine göre daha uygun.Üstelik 10.-11.000 tl ye temizlerini bulmanda mümkün.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Aslında işin güvenlik boyutuna baktıgında ne eski kasa z 750 nede cbr 600 f sana göre degil.Ya yeni kasa abs'li z750 (ki fiyatları biraz uçuk olması nedeniyle bunu eliyoruz:)) yada cbf 600. Bunda standart abs var. Yol tutuşu iyi kontrolü ise digerlerine göre daha kolay üstelik uzun yolada digerlerine göre daha uygun.Üstelik 10.-11.000 tl ye temizlerini bulmanda mümkün.

9.999 TL ye buldum 1 tane hem de full. ancak karbüratörlü ve 6-8 litreye çıkıyor şehir içinde.
ben er6f/n bakındım ama mersinde servis sorunu var.

yt servan'da bana "seni suzici bilirdim" demiş

evet ben suzukiyi hepsinden çok seviyorum ancak öyle kendini bilmez bir servisimiz var ki, para peşin alınıyor ve 3-5 ay sonra bile parça gelmiyor. 11. ayda parasını verdiğim depo hala gelmedi. suzukiye( merkez kocaeliye) tel açıyorum ben karışmam diyor. dedem mi karışacak ya dedim kaç kez. ara, servisini uyar. ama honda sitesinde rastgele bir bilgi için ( denemek amaçlı) mail atıyorum, aynı gün arıyorlar beni ve ertesi gün aranıp aranmadığımı sorup teyid alıyorlar. aradaki servis farkı bana bunu düşündürdü.
dediğim gibi cbf600 daha mantıklı geliyor ama enjeksiyonlu değiller, cbf1000 ler enjeksiyonlu :(

maalesef durum bu arkadaşlar.
bana kalsa gönlün GSX600 den yana... hem çıplak, hem de suzi....

kahrolasın kötü serviçiler :pr::pr::pr:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
yürekçe cbr 600f cbf 600'den az mı yakacak?2008'den itibaren cbf 600'lerde enjeksiyonlardı ama ona görede fiyatıda arttı tabiki. 13.000 den başlıyor.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bence 600f derim geçende konuşmuştuk

eğer düşerim korkusu varsa koruma takozu takarsın için rahat olur yine

ayrıca grenaj masrafınada o kadar kafayı yorma bence o kadarda çabuk paramparça olan şeyler değil tamirleride zor değil

e tabi gülü seven dikenine katlanır biraz daha ama 600f'te uzun yolda o kadar yormaz bence ilk zamanlar yoracaktır bileklerini belini ama zaman geçtikçe alışıyorsun ...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bence 600f derim geçende konuşmuştuk

eğer düşerim korkusu varsa koruma takozu takarsın için rahat olur yine

ayrıca grenaj masrafınada o kadar kafayı yorma bence o kadarda çabuk paramparça olan şeyler değil tamirleride zor değil

e tabi gülü seven dikenine katlanır biraz daha ama 600f'te uzun yolda o kadar yormaz bence ilk zamanlar yoracaktır bileklerini belini ama zaman geçtikçe alışıyorsun ...

:cat: evet konuştuk. bu akşam bir dostumla da burda uzun uzun konuştuk. bana bazı fikirler önerdi. yarın bir görüşme yapacağım, eğer uymazsa 1 aylığına erteliyorum motor alma işini.... ancak oldukça düşük fiyatta acil satılık ilanını görürsem alacağım.

hayırlısı olsun...
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
316
abi senn z750 hastası olduğunu biliyordum ama hayırlısı artık gezdirirsin bizleride..:))))
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Benim için zor bir soru. Maddi imkanlar el verse almayı düşündüğüm iki motor da seçenekler dahilinde.
1- Maddi gücü yüksek bir adam değilim, her an satmak zorunda kalabilirim, Z750Sin piyasası nasıldır
Birinci madde bu olunca CBR 600 F daha mantıklı gibi. Zira nasıl Şahin Doğan'lar peynir ekmek gibi satılıyordu, şu an aynı şeyi 600F içinde söyleyebiliriz. Uygun fiyata alıp zarar etmeden belki kar bile ederek gerektiğinde motoru elden çıkarabilirsin. 600 F yollarda sık rastladığımız keyifli bir motor. Şimdi kafanı karıştıracağım ama ben vergisine bakmaz, nasılsa her kör satıcının kör bir alıcısı vardır der Kawasaki alırdım. Sanki daha güzel, daha ilgi çekici ve yakışıklı bir oyuncak gibi duruyor.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
abi senn z750 hastası olduğunu biliyordum ama hayırlısı artık gezdirirsin bizleride..:))))

canın sağolsun senin kardeşim. başımın üstünde yeriniz var :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:20 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:19 AM ----------

Benim için zor bir soru. Maddi imkanlar el verse almayı düşündüğüm iki motor da seçenekler dahilinde.
1- Maddi gücü yüksek bir adam değilim, her an satmak zorunda kalabilirim, Z750Sin piyasası nasıldır
Birinci madde bu olunca CBR 600 F daha mantıklı gibi. Zira nasıl Şahin Doğan'lar peynir ekmek gibi satılıyordu, şu an aynı şeyi 600F içinde söyleyebiliriz. Uygun fiyata alıp zarar etmeden belki kar bile ederek gerektiğinde motoru elden çıkarabilirsin. 600 F yollarda sık rastladığımız keyifli bir motor. Şimdi kafanı karıştıracağım ama ben vergisine bakmaz, nasılsa her kör satıcının kör bir alıcısı vardır der Kawasaki alırdım. Sanki daha güzel, daha ilgi çekici ve yakışıklı bir oyuncak gibi duruyor.

valla benim de canım onu çekiyor ama tek sorun rüzgar. direksiyonu yarasa (M) haline getirebilirsem olacak gibi. bakınıyorum :bounce:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
KAWA Z750 hastası olmama rağmen HONDA CBR600F diyorum.
Sonuçta piyasa makine, seni üzmez. KAWA Z750, cebinde parası olan ve bu modele düşkün bir kişinin seçimi olabilir ancak.
Maddi kaygıların varsa 600F al derim.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
illa 600 lük diyorsan al bir cbf 600 rahatına bak, uzun kısa her yolda rahat et sencer:cat:
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
80
her iki makinayıda kullanmış biri olarak görüşlerimi aktarmam gerekirse...
kullanım olarak ikisi de güsel.ben ikisinden de zevk aldım.
parça servis olayını sorarsan z 750 çok zahmetli ve seni üzebilir.600 f bu konuda daha başarılı.
elden çıkarma konusuna gelince z 750 yine seni üzebilir.600 f i satmak çok daha çabuk ve zarar riski düşük.
şu an motorum yok.hangisini alırsın dersen tercihimi 600 f den yana kullanırım ben.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Katılım
15 Eki 2005
Mesajlar
5
600 f tek geçer

3 ay önce 2006 gri 600f aldım ve neden bu kadar tutulduğunu şimdi daha iyi anlıyorum.motora alıştıkça aşık oluyosunuz hem pratik hem güçlü ve çokyetenekli makinalar fren ve manevra sı süper.basmazsanız yakıtıda gayet ekonomik ikinci el motorlarda bu sınıfın en iyisi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst