2004-2006 model arası
grenajlarda lokal boya olabilir ama orj grenajlı
trameri olmayan
şasede oynama boya olmayan
kafa demiri işlem görmemiş
egzantrik zinciriden ses gelmeyen
lastikleri en az 1 sezonu çıkartabilir düzeyde
orj km olan eli yüzü düzgün ve hor kullanılmamış,büyük bir kazası olmayan
honda cbr 600 f aramaktayım bütcem max 14.000-14.500
satmak isteyen arkadaşlar olursa özelden msj atabilir
ustamın kontrolu sonrası noter işlemleri hemen gerçekleştirilebilinir parası nakit ve hazırdır
teşekkürler
dostum bi malın ederi bellidir ... Komple boyalı çin grenajlı dünya trameri olan toplama 600f lere 15-16 yazıyolar ya satmak gibi dertleri yok yada çıldırmışlar !!! Senin dediğin rakamlara çıkabilirsem 4.500 koyabilsem direk mt-07 rakipsiz kalıyo
Belki ben satarım akrolu 600f i ağustos yada eylülde![]()
bir iki sticker yapıştırmıştı 21 de istebilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cok-temiz-ve-bakimli-270222199/detay
şuna bir bak derim, komple boya var sanırım ama ağır hasar yok gibi gidip bakmak lazım şase motor temiz ellenmemişse alınır duruyor,plakalığı uçurmadıklarına göre çok apaçi görmemiş orjinal sinyalleri yerinde,hatları düzgün.
21 istiyorum doğru dediniz, belki 21.500
bir iki sticker yapıştırmıştı 21 de istebilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cok-temiz-ve-bakimli-270222199/detay
şuna bir bak derim, komple boya var sanırım ama ağır hasar yok gibi gidip bakmak lazım şase motor temiz ellenmemişse alınır duruyor,plakalığı uçurmadıklarına göre çok apaçi görmemiş orjinal sinyalleri yerinde,hatları düzgün.