Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bende geçtiğimiz hafta sonu bir kaç kare çektim arkadaş ile beraber çıkıp

beğenilerinize sunarım :)
926202_1547768322211281_2068981060_n.jpg


925398_197450040602664_1922016754_n.jpg


12552353_217664031903632_1203576704_n.jpg



yer rumeli feneri limanı

çekimler galaxy s4 telefonu ile yapıldı
bunlar sadece ön çekimdi bu arada

havanın güzel olacağı önümüzdeki bir tarihte profesyonel anlamda bir çekim yapacağım ama


birde sağdan görünen 2. fotoğrafta grenajda kırık vida yerleri uzun zamandır beni uyuz ediyordu
bizim motosikletlerdeki en uyuz olduğum yerdir göbekli vida yeri en ufak şeyde kırılmaya meyillilerdir ve kırılırlarda
bir kere kırıldımıda tamirde olsalar kendiliğinden kırılıyor zamanla

oralara takoz koydum bende görsel olarak güzel bir şey bulup
kullanım olarak çok işe yarar diyemesemde kullandım
olduğu yerde düşmede bir nebze işe yarıyorlar ama sürerken düşerseniz genellikle kırılıp grenajın o bölgede daha fazla hasara neden olan bir parça

buyrun fotoğrafları
sAye0l.jpg


HyjSOP.jpg



bu arada benzin kapağında bulunan parçada kamera aparatı
zamanında gopro nedir bilmezken bunları kullanabiliyorduk normal kamera bağlayıp :)


herkese kazasız belasız sürüşler
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Motosiklette değilde old muscle car olunca iş değişiyor bende

Bu motorun sahibinde birde corvette stingray var sanırım 2. Nesildi ona hastayım bende
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Arkadaşlar hid led kit'i takan varmı 2013 f için tavsiye edeceğiniz ürün varsa sevinirim
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Yağ olarak ne kullanıyorsunuz 50.000 bakımında yağ ve yağ filtresi değişicek motul 5100 4t 15w50 düşünüyorum ben.
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
19
öncelikle herkese selamlar ... sitede ki ilk msjımı yazıyorum bi hatam olursa şimdiden af ola...ankara'da yaşıyorum ve satılık 2006 model 600f arıyorum !!! bütçem max 14.000tl... tercihen 2006 model,renk olarak kırmızı veya gri,kafa ve kuyruk hariç ufak tefek boya olabilir,egzantrik zinciri sıkıntısız,tramer kayıtı olmayan,şasede ezik tamir kaynak vs olmayan,ufak tefek grenaj kusurlarıda kabulümdür !!! satmak isteyen olursa hemen işlmleri gerçekleştirebiliriz ...
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
öncelikle herkese selamlar ... sitede ki ilk msjımı yazıyorum bi hatam olursa şimdiden af ola...ankara'da yaşıyorum ve satılık 2006 model 600f arıyorum !!! bütçem max 14.000tl... tercihen 2006 model,renk olarak kırmızı veya gri,kafa ve kuyruk hariç ufak tefek boya olabilir,egzantrik zinciri sıkıntısız,tramer kayıtı olmayan,şasede ezik tamir kaynak vs olmayan,ufak tefek grenaj kusurlarıda kabulümdür !!! satmak isteyen olursa hemen işlmleri gerçekleştirebiliriz ...

o fiyata anca patlak motor bulursunuz
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
öncelikle herkese selamlar ... sitede ki ilk msjımı yazıyorum bi hatam olursa şimdiden af ola...ankara'da yaşıyorum ve satılık 2006 model 600f arıyorum !!! bütçem max 14.000tl... tercihen 2006 model,renk olarak kırmızı veya gri,kafa ve kuyruk hariç ufak tefek boya olabilir,egzantrik zinciri sıkıntısız,tramer kayıtı olmayan,şasede ezik tamir kaynak vs olmayan,ufak tefek grenaj kusurlarıda kabulümdür !!! satmak isteyen olursa hemen işlmleri gerçekleştirebiliriz ...

SASE VE MOTOR BLOGUNA YONELMENI ONERIRIM CUNKU 2006 MODEL MOTORDA COGUNDA KOMPLE BOYA VARDIR BIRDE SIMDI FIYATLAR INANILMAZ DERECEDE ARTTI 16 17 18 CIVARLARINDA TEMIZ BIRSEY ALMAYA KALKSAN
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242
ilk 600f'imi 2011 yılında 12000 tl ye almıstım 15000 km de idi masrafsız 2006 modeldi 40 binde sattım 2013 rr 2012fa ve 2013 r6 aldım F deki tadı yakalayamadım tekrar F aldım istanbul'dayım ve motorumu Hatay'dan 17 bin tl ye aldım f vazgeçilmesi zor makine kaslı durusu gidişi artçıya gebe olmayışı vaz geçilmez kılıyor temiz makine söylediğin fiyata çok zor bulursun 1 yıl araştırdım Tırın altına giren makineye adam kazası yok dedi piyasa patlak motor kaynıyor çok dikkat et şaşide çatlak bir motorla bile karşılaştım adam sakızla kapatmıştı şaka gibi
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
19
SASE VE MOTOR BLOGUNA YONELMENI ONERIRIM CUNKU 2006 MODEL MOTORDA COGUNDA KOMPLE BOYA VARDIR BIRDE SIMDI FIYATLAR INANILMAZ DERECEDE ARTTI 16 17 18 CIVARLARINDA TEMIZ BIRSEY ALMAYA KALKSAN

çok komik rakamlar mevcut akıl erdirmek mümkün değil o fiyatlara çıkarsak mt-07 rakipsiz kalıyor ...zaten ilanlar sabit kimsede satamıyor ... herkes malından 3-5 kar etme derdine düşmüş kimse bindiğini kar saymıyo bu şartlar altında istediğim 600f alamıyacağımı biliyorum ama bi ümit işte...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------

ilk 600f'imi 2011 yılında 12000 tl ye almıstım 15000 km de idi masrafsız 2006 modeldi 40 binde sattım 2013 rr 2012fa ve 2013 r6 aldım F deki tadı yakalayamadım tekrar F aldım istanbul'dayım ve motorumu Hatay'dan 17 bin tl ye aldım f vazgeçilmesi zor makine kaslı durusu gidişi artçıya gebe olmayışı vaz geçilmez kılıyor temiz makine söylediğin fiyata çok zor bulursun 1 yıl araştırdım Tırın altına giren makineye adam kazası yok dedi piyasa patlak motor kaynıyor çok dikkat et şaşide çatlak bir motorla bile karşılaştım adam sakızla kapatmıştı şaka gibi

600 f seçme sebeplerimi yazmışsın az çok eşimle uzun yolculuklara çıkmak istiyorum hem artçı rahatı hem benim rahatım hemde makinanın güçlü olması parça sorunu olmaması egzantrik zincirini saymassak kronik bir sorunu olmaması yakıt olarak nispeten iyi olması görünüş olarak yakışıklı heybetli olması ayrıca hondanın verdiği marka güveni...bu fiyatlara 600 f'in bi rakibi olduğunu düşünmüyorum bu özellikler dahilinde ,varsada marka model yazarsanız memnun olurum
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
çok komik rakamlar mevcut akıl erdirmek mümkün değil o fiyatlara çıkarsak mt-07 rakipsiz kalıyor ...zaten ilanlar sabit kimsede satamıyor ... herkes malından 3-5 kar etme derdine düşmüş kimse bindiğini kar saymıyo bu şartlar altında istediğim 600f alamıyacağımı biliyorum ama bi ümit işte...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------



600 f seçme sebeplerimi yazmışsın az çok eşimle uzun yolculuklara çıkmak istiyorum hem artçı rahatı hem benim rahatım hemde makinanın güçlü olması parça sorunu olmaması egzantrik zincirini saymassak kronik bir sorunu olmaması yakıt olarak nispeten iyi olması görünüş olarak yakışıklı heybetli olması ayrıca hondanın verdiği marka güveni...bu fiyatlara 600 f'in bi rakibi olduğunu düşünmüyorum bu özellikler dahilinde ,varsada marka model yazarsanız memnun olurum


cBR 650f diycem fakat oda malesef bi 600f tadı vermiyor, bu arada egzantrik zincir gergi sorunu benim motorumda çözülmüş durumda. Honda otosever bile şaşırdı duruma :) 600f gerçekten rakipsiz çok güçlü sebebim olmadıkça satmam çok zor olucaktır seneler sonra..
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
şu 650f leri düz maşa yapmasalar alacaktım, sırf ters maşa sevdasına 2011-2013 arası 600f lerden arıyorum.
nette 8-10 tane ilan var, ama kimi kazalı, kimi egzosu iptal etmiş vesaire, eli yüzü düzgün bişi bulamadım henüz.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
şu 650f leri düz maşa yapmasalar alacaktım, sırf ters maşa sevdasına 2011-2013 arası 600f lerden arıyorum.
nette 8-10 tane ilan var, ama kimi kazalı, kimi egzosu iptal etmiş vesaire, eli yüzü düzgün bişi bulamadım henüz.

bulsanızda 26 27 bin ben o yuzden eski model tertemiz bişey aldım km e bakmadan :)
 
Katılım
24 May 2015
Mesajlar
5
Arkadaşlar merhaba,

Bizim motorların buji anahtarı kaç mm oluyor? 2006 model olanlardan bahsediyorum.

Kazasız sürüşler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst