- Katılım
- 3 Nis 2011
- Mesajlar
- 548
2010 model yenı kasa 600f arıyorum arkadaslar max butce 20 bın dusunun olursa ozelden ulasabılır
2010 model yenı kasa 600f arıyorum arkadaslar max butce 20 bın dusunun olursa ozelden ulasabılır
öncelikle herkese selamlar ... sitede ki ilk msjımı yazıyorum bi hatam olursa şimdiden af ola...ankara'da yaşıyorum ve satılık 2006 model 600f arıyorum !!! bütçem max 14.000tl... tercihen 2006 model,renk olarak kırmızı veya gri,kafa ve kuyruk hariç ufak tefek boya olabilir,egzantrik zinciri sıkıntısız,tramer kayıtı olmayan,şasede ezik tamir kaynak vs olmayan,ufak tefek grenaj kusurlarıda kabulümdür !!! satmak isteyen olursa hemen işlmleri gerçekleştirebiliriz ...
öncelikle herkese selamlar ... sitede ki ilk msjımı yazıyorum bi hatam olursa şimdiden af ola...ankara'da yaşıyorum ve satılık 2006 model 600f arıyorum !!! bütçem max 14.000tl... tercihen 2006 model,renk olarak kırmızı veya gri,kafa ve kuyruk hariç ufak tefek boya olabilir,egzantrik zinciri sıkıntısız,tramer kayıtı olmayan,şasede ezik tamir kaynak vs olmayan,ufak tefek grenaj kusurlarıda kabulümdür !!! satmak isteyen olursa hemen işlmleri gerçekleştirebiliriz ...
SASE VE MOTOR BLOGUNA YONELMENI ONERIRIM CUNKU 2006 MODEL MOTORDA COGUNDA KOMPLE BOYA VARDIR BIRDE SIMDI FIYATLAR INANILMAZ DERECEDE ARTTI 16 17 18 CIVARLARINDA TEMIZ BIRSEY ALMAYA KALKSAN
ilk 600f'imi 2011 yılında 12000 tl ye almıstım 15000 km de idi masrafsız 2006 modeldi 40 binde sattım 2013 rr 2012fa ve 2013 r6 aldım F deki tadı yakalayamadım tekrar F aldım istanbul'dayım ve motorumu Hatay'dan 17 bin tl ye aldım f vazgeçilmesi zor makine kaslı durusu gidişi artçıya gebe olmayışı vaz geçilmez kılıyor temiz makine söylediğin fiyata çok zor bulursun 1 yıl araştırdım Tırın altına giren makineye adam kazası yok dedi piyasa patlak motor kaynıyor çok dikkat et şaşide çatlak bir motorla bile karşılaştım adam sakızla kapatmıştı şaka gibi
çok komik rakamlar mevcut akıl erdirmek mümkün değil o fiyatlara çıkarsak mt-07 rakipsiz kalıyor ...zaten ilanlar sabit kimsede satamıyor ... herkes malından 3-5 kar etme derdine düşmüş kimse bindiğini kar saymıyo bu şartlar altında istediğim 600f alamıyacağımı biliyorum ama bi ümit işte...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------
600 f seçme sebeplerimi yazmışsın az çok eşimle uzun yolculuklara çıkmak istiyorum hem artçı rahatı hem benim rahatım hemde makinanın güçlü olması parça sorunu olmaması egzantrik zincirini saymassak kronik bir sorunu olmaması yakıt olarak nispeten iyi olması görünüş olarak yakışıklı heybetli olması ayrıca hondanın verdiği marka güveni...bu fiyatlara 600 f'in bi rakibi olduğunu düşünmüyorum bu özellikler dahilinde ,varsada marka model yazarsanız memnun olurum
şu 650f leri düz maşa yapmasalar alacaktım, sırf ters maşa sevdasına 2011-2013 arası 600f lerden arıyorum.
nette 8-10 tane ilan var, ama kimi kazalı, kimi egzosu iptal etmiş vesaire, eli yüzü düzgün bişi bulamadım henüz.
bulsanızda 26 27 bin ben o yuzden eski model tertemiz bişey aldım km e bakmadan![]()