Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
19
2004-2006 model arası
grenajlarda lokal boya olabilir ama orj grenajlı
trameri olmayan
şasede oynama boya olmayan
kafa demiri işlem görmemiş
egzantrik zinciriden ses gelmeyen
lastikleri en az 1 sezonu çıkartabilir düzeyde
orj km olan eli yüzü düzgün ve hor kullanılmamış,büyük bir kazası olmayan
honda cbr 600 f aramaktayım bütcem max 14.000-14.500
satmak isteyen arkadaşlar olursa özelden msj atabilir
ustamın kontrolu sonrası noter işlemleri hemen gerçekleştirilebilinir parası nakit ve hazırdır
teşekkürler
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
çiko dediğiniz gibi motor etmesi gereken fyat aslında o paralar ama almak için beklemeniz gerekecek,fiyatlar yüksek her zaman ki gibi :(
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
2
Merhabalar Arkadaşlar CBR600F aldım aranıza yeni katıldım hepinize selamlar.Bir kaç sorum olacak
3YmyOO.jpg


Resimdeki ok işareti ile gösterdim lamba ne lambasıdır Bilen varmı Acaba ? Sol sinyal lambasının hemen sagındaki ilk lamba.Şimdiden Teşekkürler.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
Merhaba Arkadaşlar gidon amortisörü 2011 model uyumlu aranızda kulanan varmı acaba ? marka ve modellerını fıyat bazında bılgı verebılecek
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
2004-2006 model arası
grenajlarda lokal boya olabilir ama orj grenajlı
trameri olmayan
şasede oynama boya olmayan
kafa demiri işlem görmemiş
egzantrik zinciriden ses gelmeyen
lastikleri en az 1 sezonu çıkartabilir düzeyde
orj km olan eli yüzü düzgün ve hor kullanılmamış,büyük bir kazası olmayan
honda cbr 600 f aramaktayım bütcem max 14.000-14.500
satmak isteyen arkadaşlar olursa özelden msj atabilir
ustamın kontrolu sonrası noter işlemleri hemen gerçekleştirilebilinir parası nakit ve hazırdır
teşekkürler

sanırım üzerine 4.500 tl daha koyarsanız böyle bir motoru belki bulabilirsiniz :)
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
19
dostum bi malın ederi bellidir ... Komple boyalı çin grenajlı dünya trameri olan toplama 600f lere 15-16 yazıyolar ya satmak gibi dertleri yok yada çıldırmışlar !!! Senin dediğin rakamlara çıkabilirsem 4.500 koyabilsem direk mt-07 rakipsiz kalıyo
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
dostum bi malın ederi bellidir ... Komple boyalı çin grenajlı dünya trameri olan toplama 600f lere 15-16 yazıyolar ya satmak gibi dertleri yok yada çıldırmışlar !!! Senin dediğin rakamlara çıkabilirsem 4.500 koyabilsem direk mt-07 rakipsiz kalıyo

15-15.5 arası denk gelir sen bulduklarını bana at inceleyip sana yorumlarım,biraz sürer ama yaza kadar bulursun,şehir dışına çıkman gerekecek tabii
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
19
valla istediğim özelliklerde bulsam değil şehir dışı suriye 'ye kadar yolu var :D eyv. sağolun,uygun ilan görürseniz paylaşırsnız bende memnun olurum
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
bir iki sticker yapıştırmıştı 21 de istebilir :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cok-temiz-ve-bakimli-270222199/detay
şuna bir bak derim, komple boya var sanırım ama ağır hasar yok gibi gidip bakmak lazım şase motor temiz ellenmemişse alınır duruyor,plakalığı uçurmadıklarına göre çok apaçi görmemiş orjinal sinyalleri yerinde,hatları düzgün.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
bir iki sticker yapıştırmıştı 21 de istebilir :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cok-temiz-ve-bakimli-270222199/detay
şuna bir bak derim, komple boya var sanırım ama ağır hasar yok gibi gidip bakmak lazım şase motor temiz ellenmemişse alınır duruyor,plakalığı uçurmadıklarına göre çok apaçi görmemiş orjinal sinyalleri yerinde,hatları düzgün.


21 istiyorum doğru dediniz, belki 21.500
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
19
bir iki sticker yapıştırmıştı 21 de istebilir :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cok-temiz-ve-bakimli-270222199/detay
şuna bir bak derim, komple boya var sanırım ama ağır hasar yok gibi gidip bakmak lazım şase motor temiz ellenmemişse alınır duruyor,plakalığı uçurmadıklarına göre çok apaçi görmemiş orjinal sinyalleri yerinde,hatları düzgün.


Evet diri duruyor fakat komple boyalı olması biraz sıkıntı... lokal boya olması o yaş için normal fakat komple boya ileride ben satmak istersem biraz sıkıntı olacağı düşüncesindeyim ...

birazdan 2006 model 600f bakmaya gidiyorum... kısmet olursa 3.sahibi olacağım kuyrukta çok ufak lokal boya dışında boyasız... üzerinde yoshi egzoz,puig ön cam,pilot power lastik spor kısa manet mevcut trameri temiz km bilgisi doğru rakam olarak
13,500 peşin kalan 1500 için 20 günşlük senet toplamda 15.000 anlaştık ustamla birlikte baktıktan sonra extra bir sıkıntı çıkmaz ise bu gun 4 aylık arayışım son bulacak inş. umarım telde verilen bilgiler dışında yalan dolan bir durum çıkmaz...





Z7rOAV.jpg
[/url][/IMG]

uzun bir bekleyiş ve 5 adet 600 f extertizinden sonra 6.da aradığımı buldum...kabileye bi apaçi daha katıldı...benim gönlümdeki oldu daha iyileri sizin olsun inşallah ...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst