Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
19
arkadaşlar sahbibinden.com da bulunan fiyatlar çıldırmış durumda... kazalı,dünya kadar tramer'i olan perti çıkmış 600 f 1ere 16,000 - 17,000 istiyolar ben akıl erdiemiyorum mantıklı bi açıklaması olan varsa bi yorum bekliyorum sizden...
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
arkadaşlar sahbibinden.com da bulunan fiyatlar çıldırmış durumda... kazalı,dünya kadar tramer'i olan perti çıkmış 600 f 1ere 16,000 - 17,000 istiyolar ben akıl erdiemiyorum mantıklı bi açıklaması olan varsa bi yorum bekliyorum sizden...

en guzelu o fıyatların ustune 3 5 daha koyup yenı modelını almak mantıklı
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
19
bu gün bi 600 f baktım nette tramer yok kaza yok yazmış aradım motorum şöle güzel böle iyi diyo plakayı bi sorgulattım 4 kaza var 2 kaza toplamı 11,500 diğer 2 kaza rakam yok :pr: fiyat olarakta 15,750 koymuş...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ilk-gelene-uygun-fiyata-verilecektir-268048871/detay

ayıptır günahtır bu kadar zalım olunmaz ki :pr:
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
Güneşi görünce dayanılamıyor.

vn2Bz6.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
4 May 2012
Mesajlar
13
cok temiz duruyor. maşallah. ALLAH kazadan beladan korusun.

bende de 2013 kasa ayni renk var... ne kadar oldu ikinci el fiyatlari. bilgin var mi?
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
cok temiz duruyor. maşallah. ALLAH kazadan beladan korusun.

bende de 2013 kasa ayni renk var... ne kadar oldu ikinci el fiyatlari. bilgin var mi?

Herkes kafasına göre bişe yazmış ben alalı 4ay oldu 4bin km'deydi kazasiz belasız full orjinal 22bin verdim akrepovic takmayi düşünüyorum bakalım
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Şimdiye kadar tüm motorlarimda egzoz kullandım polisle ilgili bir sıkıntım olmadı trafikte çoğu zaman faydası oluyor
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Aykut nedir bu egzoz gürültülü güzelmiş ama sadece tüp mü? araboru var mı ? baya bir cırtlıyor yüksek devirde
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Arkadaşın horneti var orjin egzoza kat iptali yapmış rolantide iyide giderken fena yırtıyor
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
Bizimde sevgilimiz bu işte =) 14 şubatta

vnM9BA.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------

1Mz555.jpg
[/url][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst