- Katılım
- 5 Nis 2006
- Mesajlar
- 527
Biraz Pasaklıyız Ama OLsun
[url=http://hizliresim.com/dkJOBn][url]http://i.hizliresim.com/dkJOBn.jpg[/url][/url]
ooo aykut ortalıklarda boy göstermeye başlamışsın
Biraz Pasaklıyız Ama OLsun
[url=http://hizliresim.com/dkJOBn][url]http://i.hizliresim.com/dkJOBn.jpg[/url][/url]
arkadaşlar sahbibinden.com da bulunan fiyatlar çıldırmış durumda... kazalı,dünya kadar tramer'i olan perti çıkmış 600 f 1ere 16,000 - 17,000 istiyolar ben akıl erdiemiyorum mantıklı bi açıklaması olan varsa bi yorum bekliyorum sizden...
cok temiz duruyor. maşallah. ALLAH kazadan beladan korusun.
bende de 2013 kasa ayni renk var... ne kadar oldu ikinci el fiyatlari. bilgin var mi?
Herkes kafasına göre bişe yazmış ben alalı 4ay oldu 4bin km'deydi kazasiz belasız full orjinal 22bin verdim akrepovic takmayi düşünüyorum bakalım
Aykut nedir bu egzoz gürültülü güzelmiş ama sadece tüp mü? araboru var mı ? baya bir cırtlıyor yüksek devirde