Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Neredeyse 10 yaşındaki bir makinaya 18bintl bayılmak ??
Egsantrik sesini çözmenin farklı bi kaç yolu var
İlki orjinal otomatik gergiye biraz daha sert olan bir yay yaptırıp içindeki ile değişmek
Problemi çözüyor mu evet ama eksi yanı zincire daha fazla baskı uygulanıyo ve neticede ömrü daha çabuk bitiyo aslında
İkinci seçenek hangi modeldi unuttum ama gsxr gergisi uydurmak vida delik yerlerini biraz genişlettinmi oluyo yapan bi kaç kişi oldu ama orj bir seçenek değil gözümde
Son seçenek manual gergi ( ki ebayden cnc kesim olanlardan yeni sipariş verdim bekliyorum ) bozulma derdi yok ses yapmaya başladıkça ayar yapıyosun eksi yanı sonuçta bi uğraştırısı var kullanıma göre 2 3 ayda1 ile 1 sene kadar zamanda



F artık bu paraları hak edecek bir motosiklet değil
Ama adam mikmeyi ülkece şeref meselesi yaptığımızdan kim kime dum duma

O paraya daha teknolojik motosikletler var yapmayın arkadaşlar
Siz böyle param var yapıyosunuz millet hemen fiyatları artttırıyor


Motor azda olsa eskimiş hem aldığın fiyat ve sattığın fiyat nedir öyle ? Ayıptır...

Ve bu arkadas 10 yasindaki bu makineye 18 bin TL bayilmak icin kazasiz belasiz 2 yasindaki xj6 race blue`u elden cikaracak :)

Ilkay hocam niye boyle yazdiniz ki, gaz verseydiniz arkadaslara soyle motor, boyle gider, 2 milyon km cevirirsin, herkesi gecersin diye. Olmadi bu yazdigin.

600f guzel motosiklet , alanin elinde patlar demiyorum ama ;

10 yasindaki Fz6`a 15bin TL vermek yerine 17-18 bin TL`e Xj 6 satin almak,
10 yasindaki 600f`e 18 bin Tl vermek yerine 22-23 bine yeni 600fa almak daha mantikli diye dusunuyorum.

Makinelere guveniyorum ama kullanicilara guvenmiyorum.

Mala 18 bin fiyat cekmis niye cunku bakimi zamaninda yapilmistir diyor , sanki bana sorsam sayabilecek 5 sene once yapilan bakimi :)


Yahu adam 2014 Fazer 8 ABS`li ciziksiz makineye canta takimiyla beraber 25bin TL istiyor, cok oluyor ama millet gidip ciyerli makine diye satilan 8 yasindaki patlak 600rr`lara ayni parayi veriyor.

Sirf piyasasindan igrendigim icin ss almayacagim.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Kitapçıkta yazandan şaşma yaz kış 10w40 kullanacaksın extreme hava koşullarında değişiyor o yağ referansları afrika sıcağı veya kutupmardaki don durumunu yaşamıyoruz neticede

Benim tercihim motuldan yana olur 5100 %80tam %20yarı sentetik karışımlı
İpone tercih edenlerde var kötü bir yağ değil ama vites geçişleri biraz sertleşebiliyomuş duyduğum ( kullandım mı hiç hayır )


Neredeyse 10 yaşındaki bir makinaya 18bintl bayılmak ??
Egsantrik sesini çözmenin farklı bi kaç yolu var
İlki orjinal otomatik gergiye biraz daha sert olan bir yay yaptırıp içindeki ile değişmek
Problemi çözüyor mu evet ama eksi yanı zincire daha fazla baskı uygulanıyo ve neticede ömrü daha çabuk bitiyo aslında
İkinci seçenek hangi modeldi unuttum ama gsxr gergisi uydurmak vida delik yerlerini biraz genişlettinmi oluyo yapan bi kaç kişi oldu ama orj bir seçenek değil gözümde
Son seçenek manual gergi ( ki ebayden cnc kesim olanlardan yeni sipariş verdim bekliyorum ) bozulma derdi yok ses yapmaya başladıkça ayar yapıyosun eksi yanı sonuçta bi uğraştırısı var kullanıma göre 2 3 ayda1 ile 1 sene kadar zamanda



F artık bu paraları hak edecek bir motosiklet değil
Ama adam mikmeyi ülkece şeref meselesi yaptığımızdan kim kime dum duma

O paraya daha teknolojik motosikletler var yapmayın arkadaşlar
Siz böyle param var yapıyosunuz millet hemen fiyatları artttırıyor
2015 fuarında 32 33 aralığında satılan 600rr ları alanlar şimdi 0 fiyatı nerefeyse 40bintl diye en az 34 35 bin tl istiyolar
E insafsız sen hiçmi gazlamadın bu motorlar marş basmadın yol yapmadın mı ?
Motor azda olsa eskimiş hem aldığın fiyat ve sattığın fiyat nedir öyle ? Ayıptır...

Bi nevi haklisiniz fakat, 2 motor var 2side tamamiyle orjinal 2 sahibide uzun yolda kullanilmis biri 37 biri 56 binde. 37 bindeki motor 2007 model tertemiz azonce baktim sahibide yasli biri.

56 bindeki uzum arayislar sonucu 0 almis birinden bulmus herseyi ile orjinal ve amerika hondadan parça siparis ederek egzantrik sesi olayini cozmus cok efendi 2 cocuk babasi biri. Boyle motorlara 16 17 bence cok degil. Risk mi risk tabi ama çöp oldugunu yada sorun cikaricagini sanmiyorum tabi daha bakiyorum :)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Bende 600rr baktım hep lakin temiz bir makine bulamadım çoluk çocuğun elinde haşadı çıkmış temiz olanın da km yüksek modelide biraz yeniyse abuk subuk fiyat çekiyorlar lan sen o'motoru sıfır kaça aldinki okadar para istiyon. eski kasa 600f'ler güzel alet ama model çok eski 2013 600fa 4000km'de aldım viraj firen ve ivmelenme güzel tavsiye ederim 2011model 600fa'sı olan bir abim satıp 600rr almıştı ve aldığına pişman olmuştu yani biraz daha bütçeyle daha iyi bişe almaya bakın
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Bi nevi haklisiniz fakat, 2 motor var 2side tamamiyle orjinal 2 sahibide uzun yolda kullanilmis biri 37 biri 56 binde. 37 bindeki motor 2007 model tertemiz azonce baktim sahibide yasli biri.

56 bindeki uzum arayislar sonucu 0 almis birinden bulmus herseyi ile orjinal ve amerika hondadan parça siparis ederek egzantrik sesi olayini cozmus cok efendi 2 cocuk babasi biri. Boyle motorlara 16 17 bence cok degil. Risk mi risk tabi ama çöp oldugunu yada sorun cikaricagini sanmiyorum tabi daha bakiyorum :)

Gergi olayı tümüylr şans bak
Kadıköyde gknye git sor olayıda biliyorum şahsen başına geleni söylüyo alırsın 3 gün sonrada bozulur 3 ay veya 3 yıl sonrada tümüyle şans diyo

Nedeni ise eski 600finde yetkili serviste 2 kez gergi değiştirtti ki 1i 3 gün sonra bozuldu
Selim diye arkadaşının makinasına yetkili servisten alıp taktılar kendileri ki makina paso tek teker gördü 3 sene sonra satarken gram ses yoktu gergide gökhan 2.gergiden sonra yay değiştirip çözebildi o zamanlar 160tlydi şimdi 300 lira orj gergi

Bi yanlis anlasilma oldu sanirim. Butcem= benim motorum +8000 tl ...

Ebayde veya yurt dışındaki 2. El sitelerine hiç baktınız mı bilmem ama araçların oradaki 0 fiyatlarına göre kıyaslayınca uçurum farklar var tr ile
Daha 1 sene önce yazın 20bin tl yazan manyalar vardı km düşük diye 0 fa alıyosun neredeyse

Üstüne egsoz takar 0 parasını yansıtır ( performans egsozunun bile rodajı vardır bu arada ) lastik alır kullanır 0a yakın para istenir yani alıcı belki o egsozun sesini lastiğin çabuk bitmesi veya yol tutuş kabiliyetini sevmiyor sen aksesuar olarak takmışsın ama kimin zevkine göre tartışılır..

Yurt dışında millet motorunun ciğerini söküp parça parça edip topluyo bir başına ( service manual değerlerine göre ölçüp ölçüp her parçayı tork anahtarı değerleri ile vida sıkıyo ) motorlar kaç bin kmlet çeviriyo sorunsuz bizde 30binde haşatı çıkmış makinalar ustaların ellerinde patlayan bloklar gırla...

Garanti kapsamları desen ayrı bi bela

Kısaca biz herşeyi alırken öpülmeyi satarkende öpmeyi seven bi ülkeyiz insanın insana bırak hayvana bile sevgisi saygısı yokken daha bu döngü devam eder...
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Gergi olayı tümüylr şans bak
Kadıköyde gknye git sor olayıda biliyorum şahsen başına geleni söylüyo alırsın 3 gün sonrada bozulur 3 ay veya 3 yıl sonrada tümüyle şans diyo

Nedeni ise eski 600finde yetkili serviste 2 kez gergi değiştirtti ki 1i 3 gün sonra bozuldu
Selim diye arkadaşının makinasına yetkili servisten alıp taktılar kendileri ki makina paso tek teker gördü 3 sene sonra satarken gram ses yoktu gergide gökhan 2.gergiden sonra yay değiştirip çözebildi o zamanlar 160tlydi şimdi 300 lira orj gergi



Ebayde veya yurt dışındaki 2. El sitelerine hiç baktınız mı bilmem ama araçların oradaki 0 fiyatlarına göre kıyaslayınca uçurum farklar var tr ile
Daha 1 sene önce yazın 20bin tl yazan manyalar vardı km düşük diye 0 fa alıyosun neredeyse

Üstüne egsoz takar 0 parasını yansıtır ( performans egsozunun bile rodajı vardır bu arada ) lastik alır kullanır 0a yakın para istenir yani alıcı belki o egsozun sesini lastiğin çabuk bitmesi veya yol tutuş kabiliyetini sevmiyor sen aksesuar olarak takmışsın ama kimin zevkine göre tartışılır..

Yurt dışında millet motorunun ciğerini söküp parça parça edip topluyo bir başına ( service manual değerlerine göre ölçüp ölçüp her parçayı tork anahtarı değerleri ile vida sıkıyo ) motorlar kaç bin kmlet çeviriyo sorunsuz bizde 30binde haşatı çıkmış makinalar ustaların ellerinde patlayan bloklar gırla...

Garanti kapsamları desen ayrı bi bela

Kısaca biz herşeyi alırken öpülmeyi satarkende öpmeyi seven bi ülkeyiz insanın insana bırak hayvana bile sevgisi saygısı yokken daha bu döngü devam eder...

Aynen döngü devam eder öyle gerçekten, 2013 2012 600fa bende isterim lakin hem 3-4 ilan var ve onlarda 24 25 bin. Zaten 24 binim olsa 600rr buldum tertemiz, birde artçılı sürüş gezme ve konfor olayı var 600f te çok güzel.

18 buldugum 600f de 3000tllik extra var. Two bro egzoz ve nerdeyse 0 lastikler var ve ben baya sıcak bakıyorum çunku sahıbı yaşlı üşengeç ve scooter gibi kullanıyor motorum satılsın bakıcam bakalım..
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Aynen döngü devam eder öyle gerçekten, 2013 2012 600fa bende isterim lakin hem 3-4 ilan var ve onlarda 24 25 bin. Zaten 24 binim olsa 600rr buldum tertemiz, birde artçılı sürüş gezme ve konfor olayı var 600f te çok güzel.

18 buldugum 600f de 3000tllik extra var. Two bro egzoz ve nerdeyse 0 lastikler var ve ben baya sıcak bakıyorum çunku sahıbı yaşlı üşengeç ve scooter gibi kullanıyor motorum satılsın bakıcam bakalım..

extralara çok takılma derim
çabuk biten lastik varsa oda sıkıntı pist lastiği varsada veya geç ısınan ısınmadan yolu tutmayan lastik
two brothers ses güzel geliyor ilk başta ama 1 sene geçmeden beyin mikici bir egsoz olduğunu göreceksin
kısa mesafede anlamazsın ama uzun mesafe yol alıcam dersen işin ehli çoook değişiyor
üst devir göstermediğin sürece devil ve remus düşük tok ses veren egsozlardır mesela
ama o bile bir yerden sonra çok sesli gelebiliyor uzun yolda

egsoz komple sistem mi headerslar ile beraber yoksa sadece son susuturucuda mı oda önemli bir konu

yani motoru bu 3000tl lik aksesuarlar veriyor ama yanında orjinal parçaları veriyor mu ?
sonuçta sen alsan orjinal parçalar sende olacak muayenede egsoz problem mesela motosiklet muayene istasyonunda lastiklere de takılabiliyorlar pist lastiği varsa sıkıntı olabiliyor nadiren sonuçta yol uygunluk belgesi veriyor adamlar trafik için gibi gibi

o yüzden araç alınrken ekstralara para ödenmez genel olarak kimsede orjinal çıkan parçaları vermez çünkü ya satılır ya da bir başkasına kullansın (nadiren) diye verir pek çok kişi
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
extralara çok takılma derim
çabuk biten lastik varsa oda sıkıntı pist lastiği varsada veya geç ısınan ısınmadan yolu tutmayan lastik
two brothers ses güzel geliyor ilk başta ama 1 sene geçmeden beyin mikici bir egsoz olduğunu göreceksin
kısa mesafede anlamazsın ama uzun mesafe yol alıcam dersen işin ehli çoook değişiyor
üst devir göstermediğin sürece devil ve remus düşük tok ses veren egsozlardır mesela
ama o bile bir yerden sonra çok sesli gelebiliyor uzun yolda

egsoz komple sistem mi headerslar ile beraber yoksa sadece son susuturucuda mı oda önemli bir konu

yani motoru bu 3000tl lik aksesuarlar veriyor ama yanında orjinal parçaları veriyor mu ?
sonuçta sen alsan orjinal parçalar sende olacak muayenede egsoz problem mesela motosiklet muayene istasyonunda lastiklere de takılabiliyorlar pist lastiği varsa sıkıntı olabiliyor nadiren sonuçta yol uygunluk belgesi veriyor adamlar trafik için gibi gibi

o yüzden araç alınrken ekstralara para ödenmez genel olarak kimsede orjinal çıkan parçaları vermez çünkü ya satılır ya da bir başkasına kullansın (nadiren) diye verir pek çok kişi

Ok yaydan çıktı gibi.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
extralara çok takılma derim
çabuk biten lastik varsa oda sıkıntı pist lastiği varsada veya geç ısınan ısınmadan yolu tutmayan lastik
two brothers ses güzel geliyor ilk başta ama 1 sene geçmeden beyin mikici bir egsoz olduğunu göreceksin
kısa mesafede anlamazsın ama uzun mesafe yol alıcam dersen işin ehli çoook değişiyor
üst devir göstermediğin sürece devil ve remus düşük tok ses veren egsozlardır mesela
ama o bile bir yerden sonra çok sesli gelebiliyor uzun yolda

egsoz komple sistem mi headerslar ile beraber yoksa sadece son susuturucuda mı oda önemli bir konu

yani motoru bu 3000tl lik aksesuarlar veriyor ama yanında orjinal parçaları veriyor mu ?
sonuçta sen alsan orjinal parçalar sende olacak muayenede egsoz problem mesela motosiklet muayene istasyonunda lastiklere de takılabiliyorlar pist lastiği varsa sıkıntı olabiliyor nadiren sonuçta yol uygunluk belgesi veriyor adamlar trafik için gibi gibi

o yüzden araç alınrken ekstralara para ödenmez genel olarak kimsede orjinal çıkan parçaları vermez çünkü ya satılır ya da bir başkasına kullansın (nadiren) diye verir pek çok kişi

güzel mesaj yazmışsınız dedıklerınız doğru, baktıgım motor için yanlış lastikler touring güzel egzoz işi bozuyor dediğiniz gibi uzun yol için değil ama sadece tüp salyangoz yapılmalı vs. fakat orj parçaları yanında var.

Fakat ben onu değil daha düşük fiyata daha temiz ve hiç bozulmamış 0 gibi orjınalını alacagım elimdeki akrapoviçi takıcam :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bu arada egsantrik gergisini değiştirdim sonunda dün gece bi 5 10 dk kullandım motoru ısıttıktan sonra biraz sıkıştırarak

orj gergisi otomatik benim taktığım manual gergi ebay üzerinden aldığım cnc kesim

orjinali bu
s-l1600.jpg

manual olanda bu
s-l1600.jpg


değişirken olan fotoğraflarıda sonra atacağım

artık ses gelmediğini bilerek sorunsuz kullanmanın verdiği keyif gerçekten güzeldi :)
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
hayırlı olsun hocam yurtdışında bunu yapan çok var ama genelde benim anladığım tehlikeli bir uygulama olduğu yönünde siz burada günden güne tecrübelerinizi yazarsanız çok yararlı olur,zincirin kopmasını düşünmek bile istemiyorum,çok kötü sonuçlar doğurur.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hayırlı olsun hocam yurtdışında bunu yapan çok var ama genelde benim anladığım tehlikeli bir uygulama olduğu yönünde siz burada günden güne tecrübelerinizi yazarsanız çok yararlı olur,zincirin kopmasını düşünmek bile istemiyorum,çok kötü sonuçlar doğurur.

bilinçsiz bir şekilde ayar yapmamak gerekiyor
ilk takarken yaptığım şu şekilde oldu

vida açıkken sıkmaya başlıyorsunuz bir yerde baskı yaptığını hissediyorsunuz zaten hemen o kolayca dönen vida çok azda olsa sertleşiyor
yine o kolay dönen yapıya geri çekip az bişe marşa basıyorsunuz zincir ses yapıyor zaten
ufak ufak sıkmaya başlıyorsunuz sesin kesildiği yerde max yarım tur veya 1 tur döndürüp kilitleme somununu sıkıyorsunuz o şekilde
zaten boştayken vida da kendi başına dönüyor ufak ufak tam sıkılaşmaya başladığında o kadar kolay dönmüyor yani zırıldama vidayada aynı şekilde etki ediyor o an

yalnız ayar yapmak için alan çok dar depoyu havaya kaldırdığınız şekilde el zor giriyor bu yüzden bu ayarı soğukken yapmak şart

he birde ben ilk taktığımda ısınana kadar garip bir ses daha yapıyordu fakat ısındıktan sonra ses kesildi ve sonraki çalıştırmalarımda da yapmadı


bu kadar :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
linki var mı hocam bende ebayden alabilirim ona benzer bişey

benim aldığım bu üründendi
http://www.ebay.com/itm/HONDA-CBR600-F4i-2001-2006-MOTO-SMOKE-ACRYLIC-WINDSCREEN-WINDSHIELD-/371071445505?hash=item566594ea01:g:IGoAAOxyrrpThe5c&vxp=mtr

zerogibi sert bir çizgili hatta sahip değil açıkçası bunu alma sebebim ve hoşuma gitmesine neden olan şeyler
600f rr kadar sert hatlara sahip bir motosiklet değil daha yumuşak hatları var ve sırıtmasından sa motosikletimle daha uyumlu olması için
bir diğer sebep ise isle of man tt yarışlarında buna benzer camların kullanılıyor olması

illaki marka isterim dersen zero gravity camda var ama fiyatlarıda öyle :)
 
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
9
Arkadaşlar merhaba bende çocukluktan beri 600f4i merakı var. Motor bana çok çekici geliyor. Benim şahsi fikrim görünüş olarak 600rr veya başka supersport motosikletlerden güzel duruyor. Oturuşu birçok supersport motora göre daha güzel.. Yaklaşık olarak 7 senedir motosiklet kullanıyorum. Scooter ile motosiklete başladım. Senelerce scooter kullandım. Birçok vitesli motoruda uzun süre kullandım. Yakın süre zarfında 1.5 senedir cbr250 kullanıyorum. 30.000 km kadar yol yaptım. Artık Cbr250 gibi tek silindir motorlar beni tatmin etmiyor. Arkadaşımla izmite gezintiye çıktık. Yeni kasa Cbr650f i vardı bana kullanmam için verdi. İvmelenmeler ve virajlar beni çok tatmin etti ve o günden sonra dört silindir bir makina yani kafamdaki dört silindir 600f4i alma vaktim geldiğini anladım. Şimdi size sormam gereken bazı şeyler var.

1 ) 600f4i in kronik bir sorunu var mı ? ( egzantirik zincir ve gergisinin problemli olduğu söylentisi var )
2 ) 600f kullanıcıları olarak motorunuza hangi yağı kullanıyorsunuz ?
3 ) 600f4i nin parçaları rahatlıkla bulunabiliyor diye duydum doğru mudur ?
4 ) 600f4i nin agresif ve sakin kullanıldığı zaman yakıt durumu nasıl ? ( Kapıda aslan yatıyor sonuçta yakıt sorulmaz :) Sadece merakımdan soruyorum :)

Teşekkürler
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Arkadaşlar merhaba bende çocukluktan beri 600f4i merakı var. Motor bana çok çekici geliyor. Benim şahsi fikrim görünüş olarak 600rr veya başka supersport motosikletlerden güzel duruyor. Oturuşu birçok supersport motora göre daha güzel.. Yaklaşık olarak 7 senedir motosiklet kullanıyorum. Scooter ile motosiklete başladım. Senelerce scooter kullandım. Birçok vitesli motoruda uzun süre kullandım. Yakın süre zarfında 1.5 senedir cbr250 kullanıyorum. 30.000 km kadar yol yaptım. Artık Cbr250 gibi tek silindir motorlar beni tatmin etmiyor. Arkadaşımla izmite gezintiye çıktık. Yeni kasa Cbr650f i vardı bana kullanmam için verdi. İvmelenmeler ve virajlar beni çok tatmin etti ve o günden sonra dört silindir bir makina yani kafamdaki dört silindir 600f4i alma vaktim geldiğini anladım. Şimdi size sormam gereken bazı şeyler var.

1 ) 600f4i in kronik bir sorunu var mı ? ( egzantirik zincir ve gergisinin problemli olduğu söylentisi var )
2 ) 600f kullanıcıları olarak motorunuza hangi yağı kullanıyorsunuz ?
3 ) 600f4i nin parçaları rahatlıkla bulunabiliyor diye duydum doğru mudur ?
4 ) 600f4i nin agresif ve sakin kullanıldığı zaman yakıt durumu nasıl ? ( Kapıda aslan yatıyor sonuçta yakıt sorulmaz :) Sadece merakımdan soruyorum :)

Teşekkürler

1-egsantrik gergisi problemlidir kronik olarak ben çözümü manual gergiye dönerek hallettim yeni
2-motul 5100 serisi (%80 tam %20 yarı sentetik)10w40 yağ kullanıyorum motosikletimde 80bin oldu olacak
3-600f parçaları kolaylıkla bulunabiliyor ama çıkma olarak söylenen bu daha çok yinede ebay gibi platformlarda orjinali olmasada sorunsuz kullanabileceğin bir çok ürün mevcut
4-yakıt tüketimine gelince forumdan bir arkadaş 2 sene önce min 90 max 300km yaptığını söylemişti bende 2 önceki yaz sakin ve ara ara gazlı yaz tatili yolculuğumda 300km gördüm daha uzun gidilebilir mi evet ama 350yi geçebileceğini sanmam...
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------






---------- Mesajlar birleştirildi - 09:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------





---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------


 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
9
1-egsantrik gergisi problemlidir kronik olarak ben çözümü manual gergiye dönerek hallettim yeni
2-motul 5100 serisi (%80 tam %20 yarı sentetik)10w40 yağ kullanıyorum motosikletimde 80bin oldu olacak
3-600f parçaları kolaylıkla bulunabiliyor ama çıkma olarak söylenen bu daha çok yinede ebay gibi platformlarda orjinali olmasada sorunsuz kullanabileceğin bir çok ürün mevcut
4-yakıt tüketimine gelince forumdan bir arkadaş 2 sene önce min 90 max 300km yaptığını söylemişti bende 2 önceki yaz sakin ve ara ara gazlı yaz tatili yolculuğumda 300km gördüm daha uzun gidilebilir mi evet ama 350yi geçebileceğini sanmam...

Tesekkur ederim bilgilendirmeler icin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst