Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ACİL Arkadaşlar !

Öncelikle her keze merhaba...
Dün 600F satıyordum, ilgili arkadaş son anda birde şase ve motor-blog no bakdı, şase no da sorun yok, ama motor-blog no da malesef bir sorun cıktı...

Motor-blog no su pc"35"xxxxxx diye geciyor (iyi bakdık cakma no değil orjinal), evrakda ise pc"37"xxxxxd diye geciyor, yani motor-blog da pc35 ve evrakta ise pc37, güzel bir rezil oldu ve utandım, ilgili arkadaş sağolsun hiç bir kötü yorum yapmadi ama gene de yerin dibine girdim!

Şimdi pc35 = cbr 600f
Pc 37 = cbr 600rr

Yani büyük ihtimal noterde yanlış bilgi girilmiş zamanından, veya ?

Akıl fikir veren olursa sevinirim...

motorun kaç model acaba ?
600rr motorunu f'e zaten takamazlar bağlantı noktaları ateşleme zamanlamaları elektrik tesisat uyumu vs bir sürü konu var çünkü

zamanında trafikte yanlış yazılmıştır ilk tescilde muayenede de motor blok numarasına bakmadıklarından çoğu kez görülmemiştir hiç
emniyete gidip değişiklik yaptırabilirsin konu ile ilgili olarak tüvtürkten belge vs isteyeceklerdir senden
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Herkese Merhabalar Yeni Sezonda İnşallah 98 Model CBR 600 F3 İle Aranızda Olacağım, İyi Akşamlar :)
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Merhaba Motor Yakın Bir Arkadaşımın Tamamen Soyup Elektrik Tesisatı - Fren Tertibatı vs. vs. Sıfırdan Mükemmel Bir Restorasyon Gördü Bizim Elimizde. Sadece Fren Sistemine 1500 Lira Harcandı ve Yapılan Masraf Toplamda 7000 Lira.

Ve İşin Güzel Yanı Bunların Hepsini Biz Yaptık Yani Ne Nedir Biliyoruz, Makina Şuan Sıfır Haline Yakın Kondisyonda.

Şuan Motor Yapılıyor Sıfır Yataklar Pistonlar - Piston Kolları - Segman - Sübap Yağ Lastikleri - Yağ Pompası - Termostat vs. vs. Yapılacak.

Yani Benim Elime Geçtiğinde Sıfır Masrafsız Halde Olacak :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Merhaba Motor Yakın Bir Arkadaşımın Tamamen Soyup Elektrik Tesisatı - Fren Tertibatı vs. vs. Sıfırdan Mükemmel Bir Restorasyon Gördü Bizim Elimizde. Sadece Fren Sistemine 1500 Lira Harcandı ve Yapılan Masraf Toplamda 7000 Lira.

Ve İşin Güzel Yanı Bunların Hepsini Biz Yaptık Yani Ne Nedir Biliyoruz, Makina Şuan Sıfır Haline Yakın Kondisyonda.

Şuan Motor Yapılıyor Sıfır Yataklar Pistonlar - Piston Kolları - Segman - Sübap Yağ Lastikleri - Yağ Pompası - Termostat vs. vs. Yapılacak.

Yani Benim Elime Geçtiğinde Sıfır Masrafsız Halde Olacak :)

yatakları değiştiriyor musun ?
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242
,

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------





---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------





---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------





---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------




---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

coktandır resim atmıyordum biraz renk katalım :cherry:






---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------

F candır yeni kasa'yı aldığım arkadaş 3 ay önce motor kazasında bi aracın yandan carpması ile feci şekilde hayatını kaybetti..
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242
resimi dönderdiğim için öyle görünüyor dikkat edersen egsozda yok :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------




---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:33 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 19:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------


 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Merhaba arkadaşlar Motorumu satmayı düşünüyorum ilgilen olursa fiyatta yardimci olmaya çalışırım. Ilan no 234223591
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
kaplama kardesim cevizlibağ sanayisinde yaptırdım.

2. soru :)

folyo mu yaptın yoksa su transplantı mı ne var farklı bir boya kaplama yöntemi bu mudur ?
birde maliyet merak ettim

kaç senedir yapmak istiyorum bende fakat 4 senede motoru 20bin km kullanabilmiş biri olarak ne kadar zaman kalıyor bana siz anlayın :)
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242
2. soru :)

folyo mu yaptın yoksa su transplantı mı ne var farklı bir boya kaplama yöntemi bu mudur ?
birde maliyet merak ettim

kaç senedir yapmak istiyorum bende fakat 4 senede motoru 20bin km kullanabilmiş biri olarak ne kadar zaman kalıyor bana siz anlayın :)


ilkay kardesşim yaza veda partisinde görüştük hatırlmadın beni dimi :cherry: su transplantı 50 tl çifti istersen tel no verebilirim
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ilkay kardesşim yaza veda partisinde görüştük hatırlmadın beni dimi :cherry: su transplantı 50 tl çifti istersen tel no verebilirim

hatırladım hatırladım hatırlamaz olur muyum :)

forum pek sizler kadar giremiyorum sadece o kadar ömerde kardeşim sayılır partiyi yapan yoksa gelmezdim oraya da
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Arkadaslarim.merhabalar herkese kazasiz surusler sağ aynam.kirildi yansanayi takmayacagim orjinal ariyorum, elinde olan varmi? Satin alabilirim.
 
Katılım
5 Eyl 2015
Mesajlar
20
Merhaba arkadaşlar, 2006 model motoruna geniş kapsamlı bakım yaptıracağım, zincir,fren aksamı, vb uygun parça teminini nerden yapıyorsunuz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst