- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
gelmedi şu yağ pompası bi türlü
neyse bana bak üzülme bence. en azından 1-2 sene diyorsun ben 7 sene mümkün değil alamam 4 silindir![]()
aniden bi evlilik patlarsa bana da aynısı olabilir güzelim :queen:
gelmedi şu yağ pompası bi türlü
neyse bana bak üzülme bence. en azından 1-2 sene diyorsun ben 7 sene mümkün değil alamam 4 silindir![]()
Arkadaşlar 2006 600f kullanıcısıyım motorumun marş basıyor ama ateşleme yok daha önce bu durumla karşılaşan varmı ? arka kuyruktaki rolelere baktım sıkıntı yok gibi tamda anlamadım esasen kontagı çevirince birinden tık diye ses geliyor digerinde ses yok rolelerin çalışma düzeneginden anlayan varsa içinizde yardımcı olursa sevinirim
power düymesine basınca tııın diye bir ses gelirya benim motordan o ses gelmiyor , marş basıyor motorda hiçbir sıkıntı yok benzin gelmediği için motora ateşleme yapmıyor , sigortaları açtım hepsini kontrol ettim , konjektör degil dediğim , kuyurugu söktüğün zaman iki tane role asılıdır sağ köşede soketli biri elektirik veriyor motora kontagı çevirdiğinde digeride benzin pompasını elektirik veriyor
arka camurluk ariyorum nerden aldiniz acaba?
kardeşim motorum 2006 model , kardeşim marş düğmem basıyor hiçbir sıkıntı yok , kırmızı düymeyide açtım baktım dediğin gibi wd 40 la temizledim ondada herhangibir sıkıntı yok benim sıkıntım en başta dediğin kısım elektrik gitmir motora sanırım kontagı çevirip kırmızı düymeye bastıgın zaman bir ses gelirya motordan o ses yok benim motorumda
2013 model 600f satmayı düşünen var mı?
2001 var gibi
satıcam diyorum ama halen ne ilana koyuyorum ne de bir yandan satasım gelmiyor mereti :cherry:
2011-2013 kasasının fıyatı ılk cıktıgında 25000 tl hondanın kendı sıtesınde ole yazıyor su anda bakıyorum ıkıncı ellerı bu fıyata nasıl bı sacma fıyat polıtakamız var ulke olarak enterasan valla
2011-2013 kasasının fıyatı ılk cıktıgında 25000 tl hondanın kendı sıtesınde ole yazıyor su anda bakıyorum ıkıncı ellerı bu fıyata nasıl bı sacma fıyat polıtakamız var ulke olarak enterasan valla