Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
tehlikeli hareketler bunlar :D

neyse ömür olsunda alınır ya er yada geç
 
Katılım
24 Kas 2014
Mesajlar
8
Arkadaşlar 2006 600f kullanıcısıyım motorumun marş basıyor ama ateşleme yok daha önce bu durumla karşılaşan varmı ? arka kuyruktaki rolelere baktım sıkıntı yok gibi tamda anlamadım esasen kontagı çevirince birinden tık diye ses geliyor digerinde ses yok rolelerin çalışma düzeneginden anlayan varsa içinizde yardımcı olursa sevinirim
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Arkadaşlar 2006 600f kullanıcısıyım motorumun marş basıyor ama ateşleme yok daha önce bu durumla karşılaşan varmı ? arka kuyruktaki rolelere baktım sıkıntı yok gibi tamda anlamadım esasen kontagı çevirince birinden tık diye ses geliyor digerinde ses yok rolelerin çalışma düzeneginden anlayan varsa içinizde yardımcı olursa sevinirim

kuyruktaki röleler dediğin konjektor mü baktığın ?
değil ise sigortalarını kontrol ettin mi akünün dibinde kalıyor hemen ?
marş motorunun ömrüde bitmiş olabilir veya akü ne durumda en son ne zaman değiştirdin ?
 
Katılım
24 Kas 2014
Mesajlar
8
power düymesine basınca tııın diye bir ses gelirya benim motordan o ses gelmiyor , marş basıyor motorda hiçbir sıkıntı yok benzin gelmediği için motora ateşleme yapmıyor , sigortaları açtım hepsini kontrol ettim , konjektör degil dediğim , kuyurugu söktüğün zaman iki tane role asılıdır sağ köşede soketli biri elektirik veriyor motora kontagı çevirdiğinde digeride benzin pompasını elektirik veriyor
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
power düymesine basınca tııın diye bir ses gelirya benim motordan o ses gelmiyor , marş basıyor motorda hiçbir sıkıntı yok benzin gelmediği için motora ateşleme yapmıyor , sigortaları açtım hepsini kontrol ettim , konjektör degil dediğim , kuyurugu söktüğün zaman iki tane role asılıdır sağ köşede soketli biri elektirik veriyor motora kontagı çevirdiğinde digeride benzin pompasını elektirik veriyor

motorun kaç model ?
benzin pompasına elektrik mi gitmiyor yoksa gidiyor ama pompa mı çalışmıyor ?

bir diğer konu engine stop olan kırmızı düğmede oksitlenmeden kaynaklanan bir problem olabilir sağ kütükte açıp bir bak istersen wd40 ile temizleyebilirsin aynı şekilde marş düğmesine de bakarsan iyi olur
 
Katılım
24 Kas 2014
Mesajlar
8
kardeşim motorum 2006 model , kardeşim marş düğmem basıyor hiçbir sıkıntı yok , kırmızı düymeyide açtım baktım dediğin gibi wd 40 la temizledim ondada herhangibir sıkıntı yok benim sıkıntım en başta dediğin kısım elektrik gitmir motora sanırım kontagı çevirip kırmızı düymeye bastıgın zaman bir ses gelirya motordan o ses yok benim motorumda
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
arka camurluk ariyorum nerden aldiniz acaba?

ebay
orj arıyorsan sadece puig üretti bundan ama bulmak çok sıkıntı artık
ama sitede bulabileceğin başka ürünler var tabiki

kardeşim motorum 2006 model , kardeşim marş düğmem basıyor hiçbir sıkıntı yok , kırmızı düymeyide açtım baktım dediğin gibi wd 40 la temizledim ondada herhangibir sıkıntı yok benim sıkıntım en başta dediğin kısım elektrik gitmir motora sanırım kontagı çevirip kırmızı düymeye bastıgın zaman bir ses gelirya motordan o ses yok benim motorumda

bulabilirsen aynı motordan sadece pompaya giren kabloları değiştirip bir bak önce özeldende yazdığım gibi sorun pompada mı değil mi ?
yani çalışan motorun benzin pompasına giden elektrik tesisatını senin pompaya bağla ses varmı yokmu

yoksa sorun tesisat veya beyinden kaynaklı olabilir
aslında böyle durumlar için gösterge panelinin sana uyarı vermesi gerek diye biliyorum kırmızı ışık yanıp sönmeleri ile
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
2011-2013 kasasının fıyatı ılk cıktıgında 25000 tl hondanın kendı sıtesınde ole yazıyor su anda bakıyorum ıkıncı ellerı bu fıyata nasıl bı sacma fıyat polıtakamız var ulke olarak enterasan valla
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
2011-2013 kasasının fıyatı ılk cıktıgında 25000 tl hondanın kendı sıtesınde ole yazıyor su anda bakıyorum ıkıncı ellerı bu fıyata nasıl bı sacma fıyat polıtakamız var ulke olarak enterasan valla

hocam cbr 250 de ilk çıktığında 2011 yılında 8800 tl idi, geçen sene 2013 modeli 11000 e aldık :)

altın alma honda al diye boşuna demiyolar :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
2011-2013 kasasının fıyatı ılk cıktıgında 25000 tl hondanın kendı sıtesınde ole yazıyor su anda bakıyorum ıkıncı ellerı bu fıyata nasıl bı sacma fıyat polıtakamız var ulke olarak enterasan valla

o zamandan bu zamana motosiklete uygulanan vergi indirimi kalktı ve dolar euro derken fiyatlar yükseldi hep
tabi bunların hepsi fiyat artışı

bir diğer yandan motorunu 0 alanlar içinde kar demek oluyor
çok seviyoruz daha marşına 2 kere bastıkları motoru 2 3 aksesuar koyup 0 fiyatından yükseğe satmaya

herkes herkesi öpmeye çalışırsa durum böyle oluyor tabii
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
36
Arkadaşlar hala düzgün ve makul fiyatlarda 600f bulamadım fiyatlar çok uçmuş nerdeyse 2006lar FA ile aynı fiyatlarda
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
90
bu araclar doviz ile gelmiyormu buraya?
2011yilinda adam 25bin tl ye aldiginda atiyorum karsiligi 13bin dolar iken su anda 24bin tl ye satsa bile motoru 8bin dolar ediyor her turku zararda zaten arac alan. tl bazinda ayni para gibi gozuksede paramiz degersizlestigi icin zaten zarar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------

satiyorum ben sahibindende ilanim var kucukcekmecedeki mavi olan goruselim

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:40 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-tertemiz-cbr-600f-227522885/detay
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Arkadaslar.merhaba motorumun 45 binde teker takozlarini degistirdim yenilensin istedim bir sikayetim olmadigi halde soktugumde yeni takozlar ile karsilastirdim.ve bosyere para harcadigimi anladim takozlar cok iyi durumda birebir ayni desem yeridir yeni aldiklarim ile,bunlari satmayi dusunuyorum,detayli fotograf cektim ihtiyaci olan kisilere whatapptan bol foto yollarim
 
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
1
ACİL Arkadaşlar !

Öncelikle her keze merhaba...
Dün 600F satıyordum, ilgili arkadaş son anda birde şase ve motor-blog no bakdı, şase no da sorun yok, ama motor-blog no da malesef bir sorun cıktı...

Motor-blog no su pc"35"xxxxxx diye geciyor (iyi bakdık cakma no değil orjinal), evrakda ise pc"37"xxxxxd diye geciyor, yani motor-blog da pc35 ve evrakta ise pc37, güzel bir rezil oldu ve utandım, ilgili arkadaş sağolsun hiç bir kötü yorum yapmadi ama gene de yerin dibine girdim!

Şimdi pc35 = cbr 600f
Pc 37 = cbr 600rr

Yani büyük ihtimal noterde yanlış bilgi girilmiş zamanından, veya ?

Akıl fikir veren olursa sevinirim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst