Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2014
Mesajlar
16
Selamlar F650GS'imi sattiktan sonra VFR800'e goz dikmistim ancak aradigimi bulamadim, bulamiyorum. Bulsam da cok 10 yasindaki makinalar icin cok paralar istiyorlar. Bu yuzden daha modelli opsiyonum da bulunsun diye yeni kasa 2011 sonra CBR 600FA'i de bakindiklarim arasina ekledim. Fiyati sisirilmemis, hor kullanilmamis bir FA satan varsa gorusmek, tanismak isterim.
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
ben sürüşümü gösteriyim de satışım kolay olsun :) https://www.youtube.com/watch?v=22vke2SQVYg
 
Katılım
3 May 2014
Mesajlar
16
2011 model siyah bir fa satin aldim lakin aynalari bir turlu istedigim gibi ayarlayamadim. Hep dirsek/omuz izliyorum. Baska bu sorunu yasayan var midir?
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
https://www.youtube.com/watch?v=22vke2SQVYgben sürüşümü gösteriyim de satışım kolay olsun :) https://www.youtube.com/watch?v=22vke2SQVYg

merhabalar birşey merak ettim yardımcı olursanız sevinirim,motorun gidonundaki pad i siz mi aldınız,eğer siz aldıysanız şu linkteki ürünümü aldınız,kalitesi görünümü vs nasıl netlik nasıl bende düşünüyorum ama kalitesiz ise boşa para vermeyeyim.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-cbr-600f-gidon-ped-1999-2007-model-arasi-yuksek-kalite-156276050/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------

Benim garip oğlumm :)

[url=http://hizliresim.com/a57O7g][/URL]

[url=http://hizliresim.com/YBoXoE][/URL]
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
2011 model siyah bir fa satin aldim lakin aynalari bir turlu istedigim gibi ayarlayamadim. Hep dirsek/omuz izliyorum. Baska bu sorunu yasayan var midir?

biraz boy ve yapı ile alalı bir durum bu
ben aynaların hepsini kullanamıyorum bu yüzden yarısı kollarımı görecek şekilde yarısıda hafif arkamı ( tam anlamı ile arkamı yani ) ve dışarıyı görecek şekilde konumlandırıyorum daha dışarı görmek için eğilmem gerekiyor tabi ama şerit değiştireceksem ve yavaş isem değiştirmeden önce mutlaka arkama da dönüp bakarım ki yapılması çok doğru bir harekettir ( avrupada yapılmaması durumunda sınavda ehliyet vermiyorlar mesela remzi39 nickli abimiz söylemişti bana kaç sene önce )
 
Katılım
3 May 2014
Mesajlar
16
biraz boy ve yapı ile alalı bir durum bu
ben aynaların hepsini kullanamıyorum bu yüzden yarısı kollarımı görecek şekilde yarısıda hafif arkamı ( tam anlamı ile arkamı yani ) ve dışarıyı görecek şekilde konumlandırıyorum daha dışarı görmek için eğilmem gerekiyor tabi ama şerit değiştireceksem ve yavaş isem değiştirmeden önce mutlaka arkama da dönüp bakarım ki yapılması çok doğru bir harekettir ( avrupada yapılmaması durumunda sınavda ehliyet vermiyorlar mesela remzi39 nickli abimiz söylemişti bana kaç sene önce )


Ben sadece apaci dilinde makas aynasi denilecek sekilde ayarlayabiliyorum, aksi halde surekli dirseklerimi izler oldum. Arkayi hic bir sekilde gosterecek ayari tutturamadim -ki can kurtaran bakisiyla arkami gorebilecek kadar donebilmem mumkun degil. Riser vs. kullansam bu sorunumu asabilir miyim acaba?

Ek olarak 4lu flasorler acikken kontagi kapattigimda dortluler sonuyor, bu hayvanda bir park modu yok mudur? Yol kenarinda kaldigimda kontagi kapatabilecegim ancak sinyallerin calisabildigi?

Tesekkurler.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Ben sadece apaci dilinde makas aynasi denilecek sekilde ayarlayabiliyorum, aksi halde surekli dirseklerimi izler oldum. Arkayi hic bir sekilde gosterecek ayari tutturamadim -ki can kurtaran bakisiyla arkami gorebilecek kadar donebilmem mumkun degil. Riser vs. kullansam bu sorunumu asabilir miyim acaba?

Ek olarak 4lu flasorler acikken kontagi kapattigimda dortluler sonuyor, bu hayvanda bir park modu yok mudur? Yol kenarinda kaldigimda kontagi kapatabilecegim ancak sinyallerin calisabildigi?

Tesekkurler.

ne yazıkki 2005 sonrasında olan modeller gibi ( bizim model için geçerli değil 600f'te 2003 sonrası kontak ile kısa far otomatik açılır sadece ) direksiyon kilinden sonra bir tık daha yaparak park açabileceğimiz bir durum yok veya kontak açıkken 4lü açtığımızda kontağı kapatınca açık kalma durumu olmuyor bunlar sonradan düşünülmüş ve eklenmiş bazı eklentiler ( avrupa birliği dayatmaları )

kendin bir ayar çekebilirsin buna aküden flaşöre direk bir kablo geçersen bu durumu düzeltir ama araya sigorta koyman gerekir ek olarak

ayna yükseltici aparatlar var ebay'den bakabilirsin mesela
forumda bi kaç sene önce alıp kullanan olmuştu ankaradan bir arkadaşımız hatta
ayar konusu benim içinde sıkıntı bi kere bozuldumu ayarlamak problem gerçekten

onun için garajda diğer motorlara çok yakın mesafeli park etmemeye özen gösteriyorum soğumasını bekleyip özellikle üstünüde örtüyorum ki insanlar daha bi dikkatli oluyor görmediklerinden dokunup bir yerinin kırılmaması için özellikle
 
Katılım
3 May 2014
Mesajlar
16
ne yazıkki 2005 sonrasında olan modeller gibi ( bizim model için geçerli değil 600f'te 2003 sonrası kontak ile kısa far otomatik açılır sadece ) direksiyon kilinden sonra bir tık daha yaparak park açabileceğimiz bir durum yok veya kontak açıkken 4lü açtığımızda kontağı kapatınca açık kalma durumu olmuyor bunlar sonradan düşünülmüş ve eklenmiş bazı eklentiler ( avrupa birliği dayatmaları )

kendin bir ayar çekebilirsin buna aküden flaşöre direk bir kablo geçersen bu durumu düzeltir ama araya sigorta koyman gerekir ek olarak

ayna yükseltici aparatlar var ebay'den bakabilirsin mesela
forumda bi kaç sene önce alıp kullanan olmuştu ankaradan bir arkadaşımız hatta
ayar konusu benim içinde sıkıntı bi kere bozuldumu ayarlamak problem gerçekten

onun için garajda diğer motorlara çok yakın mesafeli park etmemeye özen gösteriyorum soğumasını bekleyip özellikle üstünüde örtüyorum ki insanlar daha bi dikkatli oluyor görmediklerinden dokunup bir yerinin kırılmaması için özellikle

Yanitlarin icin tesekkurler. Elektrik tesisatinda araya girecek seyler yapmayi pek tercih etmem. Bu sekilde kullanacagiz artik... Riser icin de tam aradigimi buldum: http://www.ebay.com/itm/Mirror-Extenders-Honda-2011-2014-CBR600F-CBR650F-CBR600-CBR650-CBR-600F-650F-650-/261935031856?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3cfc8b6630&vxp=mtr
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
riser yerine cbr250r ın aynalarını da kullanabilirsiniz bayağı uzun ayna kolu fakat bana bira çirkin geliyor anten gibi .
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
242
Arkadaslar benım makinenin sol taraftaki sinyalleri yanmıyor bilgisi olan varmı sigorta ise tarif edebilirmisiniz
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Arkadaslar benım makinenin sol taraftaki sinyalleri yanmıyor bilgisi olan varmı sigorta ise tarif edebilirmisiniz

sigorta gittiysen tüm sinyaller çalışmaz

flaşördeki bağlantısı gevşemiş olabilir veya başka bir yerde kablo bağlantısı gitmiş olabilir detaylı kontrol etmek gerekiyor
veya kütükteki bağlantılarıda kopmuş olabilir pas nedeni ile artık iletkenliğini kaybetmiş olabilir

hepsine tek tek bakman gerekecek yoksa yardım etmeye çalışırım
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
18
Arkadaşlar ve abiler merhabalar . Yaklasik 1 aydir 600f e sahibim ve 2 ay icerisinde uzun yola cikmayi düşünüyorum . Tekmi yoksa artcilimi olacağı suan belli değil ama muhakkak arka çanta ve soft yan canta taktiracagim . Ön cam uzatmasi varmi bilmiyorum ama bulursam onuda taktirabilirim. Rotam istanbul dan gurcistana olacak geri donus ise eger memnun kalirsam anadolu uzerinden olabilir . Yol uzeri Çadır kurmayida planliyorum bakalim insallah gerceklestirebilirim .hertürlü önerilerinize açığım.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Öncelikle hayırlı yolculuklar şimdiden

Bu süre zarfında motora olabildiğince alışmaya çalış özellikle lastikler ve frenaj için uzun yolda hayat kurtarabilecek 2 önemli nokta

Geçen seneki ege gezime göre konuşacak olursam
Boyun ne kadar bilmiyorum ama özellikle uzunsan veya bacak boyun uzun ise dizlerde ağrı olacak
artçı çok önemli topcase takmak büyük ölçüde seni rahatlatacak olsada yinede ek bir yoruculuğu olacaktır
ön camın doublebubble cam ise hayli yetiyor aslında
Double cama ek olarak rüzgarlık takmanı önermem nedenine gelecek olursak tur motorları gibi dik oturmuyorsun sonuçta ve beline binen yükü azda olsa karşından göğüslediğin rüzgar alıyor açıkçası min 120 130 km hızlarda depo bitene kadar gidebilirim ihtiyaç molası haricinde ama geçen yaz 80 90km hız aralığında oldukça yoruldum

Heybe çantalar ile ilgili olarak mümkünse kuyruk grenajı ile arasına şu ucuz mikrofiber veya elinde başka var ise bir bez koy yoldaki toz toprak kumaşla grenaj arasına girip çizikler yapıyor çok güzel ben balıkesir üzeri gönene kadar gittikten sonra ertesi gün fark etmiş bulundum ve pek hoş olmadı

Topcase ile ilgili olarak arkana çok hafif biri binecek ise çok sorun olmaz ama ( bayan muhtemelen artçımız kız arkadaş veya yenge olarak düşünüyorum ) ama pek böyle değil ise gece yolculuğunda kısa farlarında uzun gibi olacak karşıdan gelenler için 2 sene önceki kamp dönüşü maruz kaldığım bol sellektörden edindiğim bilgi ( topcase yoktu ama 2 heybe tıka basa çadır 50m sarma kablo kocaman bir askeri sırt çantası vs ve artçı ile )

Karadeniz otobanında dikkat etmen gerekir polisler çift yönlü radar kuruyorlar çakalaz kulakların çınlasın :mrgreen:

Fitil ve lastik içind köpük sıkılan tüplerden 2 adet bulundur yanında ( bizim lastikler 36 ön 42 arka ps hava basınç değerinde olmalı ama bu tüpler 20ps e kadar hava basabilirler ) tümüyle şişiremezsin ama en azından benzinliğe kadar gitmeni sağlar çok büyük bir delik veya yarık olmadıkça güzel iş görüyorlar ben uzun yola çıkmadan her 2 tekerede 1 tüpü boşaltırım her ihtimale karşı ve alırken özellikle katılaşmayan köpük tercih et sıvı halde ıslak kalabilenlerden al ( hem balans ayarı bozulmaz ve varsa bi bozukluk bunuda azaltır bir nebze hemde lastik sökmen gerekirse işkence olmaz ( artı lastiğin çöp olması cabası )

Topcase demiri bizim motor için birtek givide var biliyorum extrema nicki arkadaşın eski 2001 model tricolor finde vardı ama motorla beraber veya ayrı sattımı bilmiyorum çantayı vs

şimdiden hayırlı yolculuklar

Edit telefondan yazdığım için varsa yazım/imla yanlışı şimdiden pardon..

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:56 ----------

Ek olarak sahibinden üzerindeki ilan hakkında yazmak istiyorum

2001 model tricolor 600f extrema arkadaşımızın eski motoru
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-600-dosta-gider-206-ile-takas-olur-220393382/detay

motor komple boyalı şahsen jantlarını ben boyattım
benim motorumda onun motoruda bursada boyandı beraber gönderdik
boya sebebi yaş ve güneş ışıklarının maruz bıraktığı renkte solmalar
benim 600fin kırmızısı turuncumsu şeker pembesi arası bir renge girmeye başlamıştı hatta

boyaları düzgün oldu o başka bir konu hatta ben önceden istanbulda başka bir yere boyatıp beğenmediğim için tekrar bursaya gönderdim düzgün iş çıkması için

Emrah satarken motor 70bin felandı yanlışım yoksa şu an 76binde gözüküyor
Motor istanbula geldi buradaki 2. Sahibinde buraya gelmeden önce ciğeri kondisyonu gayet iyidi ama sonrası hk bilgim yok
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Öncelikle hayırlı yolculuklar şimdiden

Bu süre zarfında motora olabildiğince alışmaya çalış özellikle lastikler ve frenaj için uzun yolda hayat kurtarabilecek 2 önemli nokta

Geçen seneki ege gezime göre konuşacak olursam
Boyun ne kadar bilmiyorum ama özellikle uzunsan veya bacak boyun uzun ise dizlerde ağrı olacak
artçı çok önemli topcase takmak büyük ölçüde seni rahatlatacak olsada yinede ek bir yoruculuğu olacaktır
ön camın doublebubble cam ise hayli yetiyor aslında
Double cama ek olarak rüzgarlık takmanı önermem nedenine gelecek olursak tur motorları gibi dik oturmuyorsun sonuçta ve beline binen yükü azda olsa karşından göğüslediğin rüzgar alıyor açıkçası min 120 130 km hızlarda depo bitene kadar gidebilirim ihtiyaç molası haricinde ama geçen yaz 80 90km hız aralığında oldukça yoruldum

Heybe çantalar ile ilgili olarak mümkünse kuyruk grenajı ile arasına şu ucuz mikrofiber veya elinde başka var ise bir bez koy yoldaki toz toprak kumaşla grenaj arasına girip çizikler yapıyor çok güzel ben balıkesir üzeri gönene kadar gittikten sonra ertesi gün fark etmiş bulundum ve pek hoş olmadı

Topcase ile ilgili olarak arkana çok hafif biri binecek ise çok sorun olmaz ama ( bayan muhtemelen artçımız kız arkadaş veya yenge olarak düşünüyorum ) ama pek böyle değil ise gece yolculuğunda kısa farlarında uzun gibi olacak karşıdan gelenler için 2 sene önceki kamp dönüşü maruz kaldığım bol sellektörden edindiğim bilgi ( topcase yoktu ama 2 heybe tıka basa çadır 50m sarma kablo kocaman bir askeri sırt çantası vs ve artçı ile )

Karadeniz otobanında dikkat etmen gerekir polisler çift yönlü radar kuruyorlar çakalaz kulakların çınlasın :mrgreen:

Fitil ve lastik içind köpük sıkılan tüplerden 2 adet bulundur yanında ( bizim lastikler 36 ön 42 arka ps hava basınç değerinde olmalı ama bu tüpler 20ps e kadar hava basabilirler ) tümüyle şişiremezsin ama en azından benzinliğe kadar gitmeni sağlar çok büyük bir delik veya yarık olmadıkça güzel iş görüyorlar ben uzun yola çıkmadan her 2 tekerede 1 tüpü boşaltırım her ihtimale karşı ve alırken özellikle katılaşmayan köpük tercih et sıvı halde ıslak kalabilenlerden al ( hem balans ayarı bozulmaz ve varsa bi bozukluk bunuda azaltır bir nebze hemde lastik sökmen gerekirse işkence olmaz ( artı lastiğin çöp olması cabası )

Topcase demiri bizim motor için birtek givide var biliyorum extrema nicki arkadaşın eski 2001 model tricolor finde vardı ama motorla beraber veya ayrı sattımı bilmiyorum çantayı vs

şimdiden hayırlı yolculuklar

Edit telefondan yazdığım için varsa yazım/imla yanlışı şimdiden pardon..

+1 ekleme yapayım 600F4i'lere İngiliz malı Renntech de arka topcase demiri üretiyor/var...
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
18
Verdiginiz bilgiler icin tesekkur ederim cok isime yarayacaklar . Boyum 183 sanirim biraz agri yapabilir ama cokta onemli degil benim icin gerekirse dinlerim uzun uzun çünkü süre kisitlamam olmucak 3 gün de surebilir 5 gun de . Yorulursam uygun kamp alanlarinda durmayi planliyorum . Vede telefonumu sarj etmek icin akuden direk kablo cekip usbye cevirici cihazı takicam direk akuye bagli oldugu icin elektrik sistemine zarar vermez umarim.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Verdiginiz bilgiler icin tesekkur ederim cok isime yarayacaklar . Boyum 183 sanirim biraz agri yapabilir ama cokta onemli degil benim icin gerekirse dinlerim uzun uzun çünkü süre kisitlamam olmucak 3 gün de surebilir 5 gun de . Yorulursam uygun kamp alanlarinda durmayi planliyorum . Vede telefonumu sarj etmek icin akuden direk kablo cekip usbye cevirici cihazı takicam direk akuye bagli oldugu icin elektrik sistemine zarar vermez umarim.

vermeyecektir ebayde hazır usb ve çakmak şarjları var bunu kullabilirsin aslında su geçirmez özellikli vs ama araya yapabilirsen ufak bir anahtar ekle akünü durduk yere bitirebilir ve sanırım bir sigortada yapman iyi olacak ( ebaydekilerde kendinden sigortası varmıydı hatırlamıyorum ama yok ise kesinlikle yapman lazım elektrik tesisatına veya aküne zarar verebilme ihtimalin çok yüksek yoksa... )
cbf ybr gibi motorlarına alıp kullanan arkadaşlar var ama kontağa bağlı çalışacak şekilde yaptılar onlar gidona monte ettikleri için daha rahat oluyor
depo üstü çanta alacaksan yanına telefonunu burada tutabilirsin ama ekranına dikkat et sıcaktan yanabilir kapalı bir alanda olacak sonuçta
ayrıca 2 kişide de android telefon var ise "android intercom" isimli yazılımı kullabilirsin çok ideal ve kullanımı biraz karışık olabilmekle beraber kolayda biraz kurcalamak yeterli oluyor tümüyle
ister bluetooth ister wifi üzerinden bağlanılabiliyor ve biz 5 kişi denemiştik hem wifi hem bluetooth sorun olmadı ( tabii kapsama alanı kask intercomları kadar iyi değil ) yapabilirseniz telefon kulaklığı ile konuşa konuşa ( bulabilirsen ince bir sünger üstüne bantlamak ses açısından çok dahada süper oluyor mikrofonu kaskın içinde ağız hizasında tutarak daha net ve dış ortamın sesini almanadan gidersiniz şahsen ben kız arkadaşımla bindiğimde sünger yapmadığımızdan şehir dışına gitmediğimiz için egsozun sesini ekstra kulaklarımda alıyorum hep ve daha rahat gidersiniz yola biraz daha adapte olabiliyosun bu sayede sürekli arkaya dönmeye veya birbirinizi dürtmeye gerek kalmıyor hemde can sıkıntısı olmuyor :) sadece wifi ile kim sunucu olacak ise diğer telefonda onun internetini yiyor mobil internet olayını kapatması iyi olur bunun için
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst