Verdiginiz bilgiler icin tesekkur ederim cok isime yarayacaklar . Boyum 183 sanirim biraz agri yapabilir ama cokta onemli degil benim icin gerekirse dinlerim uzun uzun çünkü süre kisitlamam olmucak 3 gün de surebilir 5 gun de . Yorulursam uygun kamp alanlarinda durmayi planliyorum . Vede telefonumu sarj etmek icin akuden direk kablo cekip usbye cevirici cihazı takicam direk akuye bagli oldugu icin elektrik sistemine zarar vermez umarim.
vermeyecektir ebayde hazır usb ve çakmak şarjları var bunu kullabilirsin aslında su geçirmez özellikli vs ama araya yapabilirsen ufak bir anahtar ekle akünü durduk yere bitirebilir ve sanırım bir sigortada yapman iyi olacak ( ebaydekilerde kendinden sigortası varmıydı hatırlamıyorum ama yok ise kesinlikle yapman lazım elektrik tesisatına veya aküne zarar verebilme ihtimalin çok yüksek yoksa... )
cbf ybr gibi motorlarına alıp kullanan arkadaşlar var ama kontağa bağlı çalışacak şekilde yaptılar onlar gidona monte ettikleri için daha rahat oluyor
depo üstü çanta alacaksan yanına telefonunu burada tutabilirsin ama ekranına dikkat et sıcaktan yanabilir kapalı bir alanda olacak sonuçta
ayrıca 2 kişide de android telefon var ise "android intercom" isimli yazılımı kullabilirsin çok ideal ve kullanımı biraz karışık olabilmekle beraber kolayda biraz kurcalamak yeterli oluyor tümüyle
ister bluetooth ister wifi üzerinden bağlanılabiliyor ve biz 5 kişi denemiştik hem wifi hem bluetooth sorun olmadı ( tabii kapsama alanı kask intercomları kadar iyi değil ) yapabilirseniz telefon kulaklığı ile konuşa konuşa ( bulabilirsen ince bir sünger üstüne bantlamak ses açısından çok dahada süper oluyor mikrofonu kaskın içinde ağız hizasında tutarak daha net ve dış ortamın sesini almanadan gidersiniz şahsen ben kız arkadaşımla bindiğimde sünger yapmadığımızdan şehir dışına gitmediğimiz için egsozun sesini ekstra kulaklarımda alıyorum hep ve daha rahat gidersiniz yola biraz daha adapte olabiliyosun bu sayede sürekli arkaya dönmeye veya birbirinizi dürtmeye gerek kalmıyor hemde can sıkıntısı olmuyor

sadece wifi ile kim sunucu olacak ise diğer telefonda onun internetini yiyor mobil internet olayını kapatması iyi olur bunun için