Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
arkadaşlar 2011-2012-2013 cbr600f arıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim, bu iki motoru tanıyan bilen varmı? sahibi burdanmı? Fiyatlara nediyorsunuz ederi nedir? Dün mototaldakine baktım sola düşme ve lastik haricinde temize benziyordu motor. Çalıştırırken baya bi zorlandılar gerçi sanırım havalardandır

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-mototal-dan-cbr-600-f-193836466/detay

http://www.arabam.com/ilan/galeriden-satilik-honda-cbr-600-f/honda-cbr-600-f-abs/5093029?ref=k

bu ilanlara bende baktım

takas teklıf ettim ama yanaşmadılar :)
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
46
http://imageshack.com/a/img673/5782/xKzBEj.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------

http://imageshack.com/a/img538/3337/BMe2gC.jpg

motorsikletim uygun fiyata satılıktır.hiçbir sıkıntısı yoktur.sıfır ayarındadır.garaj motorudur.ekstraları göründüğü gibidir.sıfır veya garantili crf 250 ile takas edebilirim.zaten tarz değişikliğinden bu kararı aldım. buaradan mesaj atabilirsiniz.
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
istanbulda bana granaj takozu - direksiyon topuzumu deniyor ona dengeliyici konusunda yardımcı olacak bi arkadaş arıyorum ----- bahçelievlerde bi yere gittim terbiyesiz çıktı hemen ürünü kakalamaya çalışıyor olmıcak sonra elimde kalacak ürün boşuboşuna motor 600f 2005 model
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
46
Satıyorum. Temiz 600fa ilgilenen arkadaşlara duyurulur. 05532408405

DvZNe8.jpg
 
Katılım
22 Eyl 2012
Mesajlar
17
@hsnogz41 sahibinde de ilanını gördüm, temiz motor kardeşim ama ben özellikle kırmızı arıyorum, teşekkürler.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
istanbulda bana granaj takozu - direksiyon topuzumu deniyor ona dengeliyici konusunda yardımcı olacak bi arkadaş arıyorum ----- bahçelievlerde bi yere gittim terbiyesiz çıktı hemen ürünü kakalamaya çalışıyor olmıcak sonra elimde kalacak ürün boşuboşuna motor 600f 2005 model

2001-2006 kasa için grenaj takozu takma bence. Genellikle düştüğünde grenajdaki göbekli yeri kırıyor veya yolda giderken düşersen komple orayı kırıyor. Yapacaksan komple kendin yaptırma sağlıklı olacaktır çünkü hazır satılan ürünler hepsi plastik ve vidaları çok dandik oluyor hemen yamulup kırılacak şekilde. Sanayide tornacıda yaptıracağın parça daha sağlam ve sağlıklı olacaktır. Gerek sağlam materyal seçebileceğinden gerekse takozun boyunu istediğin gibi ayarlayabileceğinden dolayı
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
sağolun bilmiyordum --------nerde ki sanayiyi önerirsin zeytinburnunda var yoksa herhangi bi motorcuya gitsem mi sanayi deyince aklıma sanayi oto sitesi geliyor topkapıda var :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
f ile fa arasındaki fark nedir?

Herşeyi farklı sadece isimleri aynı...
-şase F'te alüminyum çift omurga, FA'da alüm. tek omurga
-Ön çatal F'te düz ve ayarsız (2001-2004 arası sadece ayar var)-FA'da ters UPS ve ayarlanabilir çatal var...
-F 109bg, FA 102bg
-F'te yol bilg. yok, FA'da yol bilg. mevcut
-FA'da alt ve orta devirler daha canlı iken-F'te üst devirler (tepe) daha hırçın....
-F 275-280 km'leri yaparken-FA 246 km'de kalır...(0-200km arası akselarasyon FA da daha iyi-sonradan F alır)
Bu arada sende CBR650F yok mu?...Ne yapacan bu bilgileri...satıp eski mi almak istiyosun???...:cyclopsan
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Herşeyi farklı sadece isimleri aynı...
-şase F'te alüminyum çift omurga, FA'da alüm. tek omurga
-Ön çatal F'te düz ve ayarsız (2001-2004 arası sadece ayar var)-FA'da ters UPS ve ayarlanabilir çatal var...
-F 109bg, FA 102bg
-F'te yol bilg. yok, FA'da yol bilg. mevcut
-FA'da alt ve orta devirler daha canlı iken-F'te üst devirler (tepe) daha hırçın....
-F 275-280 km'leri yaparken-FA 246 km'de kalır...(0-200km arası akselarasyon FA da daha iyi-sonradan F alır)
Bu arada sende CBR650F yok mu?...Ne yapacan bu bilgileri...satıp eski mi almak istiyosun???...:cyclopsan

cok tesekkur ederim dostum bu iki motorda kalmadi sanirim, ilanlarda falan sagda solda da hep goruyorum f olandada fa olandada f yaziyo ustunde, sekil olarakda ayni sanirim
 
Katılım
22 Eyl 2012
Mesajlar
17
Arkadaşlar selam 600FA (2011-2013) lar da kırmızı ile mavi arasında bir fark mı var bu nedir yav böyle 24.00 binden aşağı makine yok kırmızı beyaz renk olanda bayağıdır arıyorum bulamadım en son 23.00 bin çıkabiliyorum. Buradan satan arkadaş var mı ? Piyasa şu an sizce nasıl fiyatlar beklemek lazım mı, yoksa bir an önce almak mı lazım ?
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
90
mavi aldım geçen hafta 2011 14500kmde mototaldan çok memnunum, arka çamurluk arıyorum ama fiyatlar çok pahalı
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
arkadaşlar lastikklerim bitti bana şöyle güzel çift hamurlu veya daha fazla hamuru olan lastik öenrirmisiniz battlax bt 12 orjinal lastikleri duruyor motosikletin üzzerinde başka lastik kullanmadığım içinde tecrübem yok lastiik konusunda tecrübesi olan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
arkadaşlar lastikklerim bitti bana şöyle güzel çift hamurlu veya daha fazla hamuru olan lastik öenrirmisiniz battlax bt 12 orjinal lastikleri duruyor motosikletin üzzerinde başka lastik kullanmadığım içinde tecrübem yok lastiik konusunda tecrübesi olan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim

Çok ciddi sürat yapmıyorsanız sportec z8 tavsiye ediyorum (METZELLER) .Hem yol tutuşu güzel hemde çok uzun ömürlü.Fakat taban genişletmemenizi tavsiye ediyorum.Orijinal ebatların dışına çıkarsanız viraj performansı düşüyor tecrübe ile sabittir ben o hataya düştüm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst