Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
dyavol-77 sana gelene kadar öszün muhatabı çok kişi var sen onlar arasında değilsin.Senide baz alarak söylemedim zaten yoksa.Tabiki fikrini söyliyeceksin ama ahkam kesme noıktasında değilsin o yüzden sana bişey demedim zaten güzel kardeşim.:bounce:
Allah a emanet ol.

Adana dan selamlar...

Bu arada herkese hayırlı CUMA lar...
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
dyavol-77 sana gelene kadar öszün muhatabı çok kişi var sen onlar arasında değilsin.Senide baz alarak söylemedim zaten yoksa.Tabiki fikrini söyliyeceksin ama ahkam kesme noıktasında değilsin o yüzden sana bişey demedim zaten güzel kardeşim.:bounce:
Allah a emanet ol.

Adana dan selamlar...

Bu arada herkese hayırlı CUMA lar...

Eyvallah abi...ama mal gerçekten kötü...Şöyle ki bende 2011 hornet 600 var, ileride değiştirecek (yenileyecek olsam) olsam yeni cb650f/cbr650f kesinlikle düşünmem.
Saygılar.
İstanbulda sevgilerle!!!...:wiinkk:
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
O zaman geriye sadece bize 600rr almak kalıyor desene.,Onunda en çok hoşuma giden 2010-2011 siyah model(siyah hastalığı varya o yüzden):cherry:
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
O zaman geriye sadece bize 600rr almak kalıyor desene.,Onunda en çok hoşuma giden 2010-2011 siyah model(siyah hastalığı varya o yüzden):cherry:

abi f den sonra rr ın mantığınıda ben anlamıyorum tamam yeni olacak ama f i sattıysan daha farklı birşey dene,yine hondanın 600 lüğünü alma, mesela suzuki gsx-r600 2013-2014 model veya kawasaki zx6r gibi yani benim düşüncem bu tabi 600rr alsan pişman olmazsın kesinlikle ama ben değiştirecek olsam f i farklı marka bir japon denerdim :)
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
bugün 600r baktım renk siyah model 2010 km 18bin küsürdü

Arrow eksoz
sinyalli stop lambası
öncam puig
2014 sıfır lastik herhalde rossa II dedi sanki tam hatırlamıyorum ama 2014 yani sıfır lastik
tüm bakımları yapılmış yağ yağ filitresi,hava filtresi

fiyat olarak 27750 bıraktı.ama 27500 benim içimden geçen
Boya darbe ezik büzük çizik yok tam istediğim gibi
İnş anlaşırsak pazartesi 600rr lı olacaz...

Adana dan selamlar...
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
hayırlısı olsun abi varsa ilan linki bir bakalım,lastik rosso2 ise çifti 950tl benim f e aldım motolastik ten sökme takma balans dahil,güzel lastik kesinlikle bırakmıyor arkayı.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
abi f den sonra rr ın mantığınıda ben anlamıyorum tamam yeni olacak ama f i sattıysan daha farklı birşey dene,yine hondanın 600 lüğünü alma, mesela suzuki gsx-r600 2013-2014 model veya kawasaki zx6r gibi yani benim düşüncem bu tabi 600rr alsan pişman olmazsın kesinlikle ama ben değiştirecek olsam f i farklı marka bir japon denerdim :)

Haklısın da 1000 liklere bakıyordum onların 2011 e kadar olanların sıkıntılı olduğunu burdan ve honda servisinde çalışan ustadan ve bir çok kişiden duyunca vazgeçtim.

Hayabusa düşündüm o da ne bilim biraz bana kaba geldi.
600rr da temiz olunca bide bunu deneyim dedim.
evet belki 600f le arasında çok fark gibi ama 2010 model belki biraz daha iyi olur düşencesiyle baktım.
Birde bakımları yapılmış,lastikler sıfır,kaza boya darbe yok olunca eee bidee siyah olunca işler değişti.:bounce:
GSR serisi beni hiç cezbetmiyor onlara ısınamadım.
Bir ara kawasaki 636r lare baktım onda siyah renkler 2015 de geliyor malum fiyatlar cep yakıyor.
Aslında biraz daha enduro tarzı bişey alıcaktım ama ben alana kadar kampanya bitti sonra fiyat da beni aştı. Hal böyle olunca 600rr dedik.
Birde 1000rr alırsam 2013 den aşağı almayacam onu anladım.
Düşüncemde ilerde kawasaki Z1000SX var aslında, bu motorda hoşuma gidiyor ama fiyatlar biraz tuzlu.
Hayırlıysa nasip olsun değilse de olmasın dedik.Artık kısmet İnşaallah...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
200
arkadaşlar iyi akşamlar. 11-13 kasa için radyatör koruma taktıran varmı ? varsa nerden satın aldılar paylaşırlarsa çok sevinirim
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Dün itibarı ile 2010 model siyah 18641km garajımıza koyduk.Dün biraz hava yağmurlu gibiydi biraz üstü başı kirli olunca bide gece olunca resim çekemedim.bir ara genel temiklik ve bir kaç foto paylaşırız.
12 km kullandım ilk hissettiğim şey 600f göre süspansiyon ve yol tutşu sanki daha iyi gibi geldi daha az kullandım ama zamanla artık bakacaz.

Bu arada eksoz Arrow ucu karbon http://www.sahibinden.com/ilan/yede...plus-ara-boru-harput-motor-da-177261272/detay
linkteki eksoz dan sanırım.
Neyse bana sesi yüksek geldi ben hep orijinal eksozla kullandığım için.

Temiz sıfır ayarında orjinal 600rr eksoz bulursam alıcam bunu satıcam.eksoz bana göre değil.

Adana dan selamlar...
 
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
28
Hocam hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela göstermesin. Resimleri bekliyoruz artık. 600f4i ile aralarındaki farkları, ilk deneyimlerini paylaşırsan sevinirim.
Allah'a emanet olun .SelamlaRR.....
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Hocam hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela göstermesin. Resimleri bekliyoruz artık. 600f4i ile aralarındaki farkları, ilk deneyimlerini paylaşırsan sevinirim.
Allah'a emanet olun .SelamlaRR.....

eyvallah sağolasın Kaan34; reismleri v eyorumları paylaşacam.Daha sadece 12 km kullandım aldım ve eve geldim.Ama 600f göre ilk söyleceğim otooruş pozisyonu biraz daha sport ama süspansion sanki daha iyi geldi ve çok net bişekilde ağırlının hafif olgunu hissettim.Kullanınca yazarız İnş..

bu gün Ankara dan org egzoz buldum ve aldım sıfır ayarında. 175+ kargo

Bana biraz ses fazla geldi alışık olmayınca...

Adana dan selamlar...
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
eyvallah sağolasın Kaan34; reismleri v eyorumları paylaşacam.Daha sadece 12 km kullandım aldım ve eve geldim.Ama 600f göre ilk söyleceğim otooruş pozisyonu biraz daha sport ama süspansion sanki daha iyi geldi ve çok net bişekilde ağırlının hafif olgunu hissettim.Kullanınca yazarız İnş..

bu gün Ankara dan org egzoz buldum ve aldım sıfır ayarında. 175+ kargo

Bana biraz ses fazla geldi alışık olmayınca...

Adana dan selamlar...

senin motorda süspansiyon ayarı yokmuydu yahu ?
ben bu yaz ön süspansiyon yağlarını değiştirirken detaylı bir ayarda yaptıracağım veya kendim yapacağım internette detaylı anlatımları var
önemli bir konu süspansiyon ayarıda
benim motor 2001 malum 2003'e kadar olan modellerde rr çıkmadan önceki yani süspansiyon ayarı yapılabiliyor
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
senin motorda süspansiyon ayarı yokmuydu yahu ?
ben bu yaz ön süspansiyon yağlarını değiştirirken detaylı bir ayarda yaptıracağım veya kendim yapacağım internette detaylı anlatımları var
önemli bir konu süspansiyon ayarıda
benim motor 2001 malum 2003'e kadar olan modellerde rr çıkmadan önceki yani süspansiyon ayarı yapılabiliyor

Yok iLk@yy; maalesef...
2003 den sonrakilerde yok en azından sattığım 600f de yoktu.
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
200
Arkadaşlar 2011+ için siyah cam taktıran varmı.ve hangi markayı önerirler.birde internetten alanlar linkleri duruyorsa paylaşabilirse çok memnun olurum.biraz eski sayfalara göz attım ama göremedim
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
46
Bu havada bu yolda olmak çok iyi geldi.

xKzBEj.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------

BMe2gC.jpg
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
200
Biraz Forumu renklendirelim :)








Apartman sakinlerimizin bisiklet kitleme yöntemi sağolsunlar...

 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
90
arkadaşlar 2011-2012-2013 cbr600f arıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim, bu iki motoru tanıyan bilen varmı? sahibi burdanmı? Fiyatlara nediyorsunuz ederi nedir? Dün mototaldakine baktım sola düşme ve lastik haricinde temize benziyordu motor. Çalıştırırken baya bi zorlandılar gerçi sanırım havalardandır

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-mototal-dan-cbr-600-f-193836466/detay

http://www.arabam.com/ilan/galeriden-satilik-honda-cbr-600-f/honda-cbr-600-f-abs/5093029?ref=k
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst