öncelikle selamlar ben kütahyadan fuat,kimya mühendisiyim,ancak şu an esnaflık yapıyorum,motosiklete ilgim çok küçü yaştan beri var fakat bi kaç motosikletim oldu kısa süreli o kadar.şu an 31 yaşıma girdim evli barklı bi insanım,azcık kafada kırıklık var ama kendimi de bilirim,neyse uzatmayayım zaten daha önceden de üyeliğim vardı ancak şifreyi hatırlayamadım,uzun süredir motosiklet bakıyorum 4 silindir oturuşu nisbeten rahat ve en önemlisi hanım bende binecem dediğinde rahatsız olmayacağımız bi makine lazım malum seçenekler kısıtlı cbr600f,gsx650f,xj600diversionf bi çok ilan görüyorum ve son iki senedir neredeyse haftada 4-5 kez sahibinden ilanlara bakarım.geçtiğimiz kış dedim para biriktirip alalım bi makine yazın,neyse paramızıda biriktirdik ancak ama maalesef şimdi
sahibinden ilanlara bakıyorum motosikletler,arabalar herşey ateş pahası,biz paramızı biriktirene kadar fiyatlar ortalama 2bin arttı,600f düzgün düşük kilometre neredeyse 15 bin altına yok,çok iyi hatırlıyorum kışın bu kadar deildi fiyatlar,şimdi bi motosiklet buldum ama istediğim gibi deil yani işin acıkası hanımı bindiremeyiz süpersport bi makine tanıdık bi arkadaş satacak alet düzgün piyasanın baya bi altında fiyat,ve bildiğim bi makine şimdi çok kararsızım kışı mı beklesem,yoksa tanıdıktaki süpersportu mu alsam?walla kafa gitti ne yapacağımı şaşırdım hatta bazen motosiklet yerine arabayı mı deiştirsem diyorum,ama motosiklet benim uzun süredir aklımda ve biliyorum hiç aklımdan çıkmayacakta,bugüne kadar sahip olamamın sebebi sadece motosiklet koyacak yerimin olmaması ancak bunu da çözdük,benim memleket eylülden nisana soğuk olur kışı serttir diyebilirim, nacizane bana fikir verip yardımcı olacağınızı düşünüyorum,he birde benim küçük kardeşim var 22 yaşında biraz da ondan korkuyorum,motor alsam sonunda bi gün mutlaka abi bi tur atayım diyecek versen bi türlü vermesen malını kıskanıyo der,off offf,hanımda araba diyo başka bişey demiyo,kullanabilse içim yanmaz da e be hanım sen daha arabyı doğru dürüst kullanamıyon bile de denmiyor,fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim,bu arada bundan önceki son motorum bi maxi scooter idi,büyük motor konusuna gelince pek zorlanacağmı sanmıyorum çünkü küçük şehir fazla bi trafik yok burda rahat,evimle iş yerimin arası 15 kilometre ve hiç trafiğe girmeden hiç ışık görmeden evimden iş yerime arabayla rahatça gidiyorum.