- Katılım
- 9 Ocak 2013
- Mesajlar
- 325
Racing süren biri için naked geçmek gerçekten zor.Ben de 150cc lik şehir içi kullanım için aldım, şehir içinde sorun yok fakat bir uzun mesafa yapim dedim geldiğimde kendimi acayip yorgun hissettim.
Bence de kesinlikle denemeden almayın sonra pişmanlık pahalıya patlıyor bilesiniz.
Adana dan selamlar...
Bence de kesinlikle denemeden almayın sonra pişmanlık pahalıya patlıyor bilesiniz.
Adana dan selamlar...



