Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Racing süren biri için naked geçmek gerçekten zor.Ben de 150cc lik şehir içi kullanım için aldım, şehir içinde sorun yok fakat bir uzun mesafa yapim dedim geldiğimde kendimi acayip yorgun hissettim.

Bence de kesinlikle denemeden almayın sonra pişmanlık pahalıya patlıyor bilesiniz.

Adana dan selamlar...
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Racing süren biri için naked geçmek gerçekten zor.Ben de 150cc lik şehir içi kullanım için aldım, şehir içinde sorun yok fakat bir uzun mesafa yapim dedim geldiğimde kendimi acayip yorgun hissettim.

Bence de kesinlikle denemeden almayın sonra pişmanlık pahalıya patlıyor bilesiniz.

Adana dan selamlar...

Doğru, bulamadik ciplak motor suren kimse, bakalim...


Rüzgârlık? :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
z800 guzel. 750den cok cok guzel. ben de yenı kasa 1000lıgının hayalını kuruyorum. sadece kuruyorum :p hehe

dugun fena. ben sırf bu yuzden 1 sene bekledım yardım almak ıcın :p hayırlı olsun sımdıden.

ben yakın-arkadası kastetmıstım.yoksa mıllet manyak dedıgın gıbı.ben de gayrı cıddı cok muameleye maruz kaldım bayı-satıcılarda.
4 silindir gücü ve sesi,rahat oturuş pzisiyonu...tamir ve bakımlarda karenaj sökme zorunluluğu olmaması..Yaşasın STREETFİGHTER kardeşliği....:)
:queen:
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Sağolasın... Yanlış hatırlamıyorsam sen bir ara 848 de düşünüyodun? Şunu gördün mü?

Gerçi fiyat ucuz geldi bana motorda bi enayilik olmasın?

bılıyorum ya. hergun delı gıbı 10 defa tarıyorum tum ılanları. bu daha once 36 cıvarı ılandaydı.

evvelsı gun kendım de gezdım. korlastakı 1198 patlak. 848 beyaz-sıyah sasılı aksesuarlı eskıden berı 26 ya satılmayan var. tekırdagda ılanı olmayan 848 kırmızı sasılı var 28e. mototaldekı eskı kasa agusta f4r 10000dekı fecı yorulmus. beykozdakı kırmızı-grı f4 cok temız ama satılmadı hala vs vs :cherry:

zor abı satmak ıtalyanı. allah kısmet ederse bu zorluga katlanmak ıstıyorum :p

bu arada amacım beyaz-kırmızı sası. umarım ıstedıgıme kavusurum. :)
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Sağolasın... Yanlış hatırlamıyorsam sen bir ara 848 de düşünüyodun? Şunu gördün mü?

Gerçi fiyat ucuz geldi bana motorda bi enayilik olmasın?

Motor geçen ay kaza yapmıştı. Önüne çıkan arabaya çarpmamak için sağa devirmişti. 15bin liralık hasar var deniyordu. Tamirden yeni çıkmış herhalde. Karşı taraf suçlu olduğu için hasar kaydı da gözükmüyor olabilir motorda.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Motor geçen ay kaza yapmıştı. Önüne çıkan arabaya çarpmamak için sağa devirmişti. 15bin liralık hasar var deniyordu. Tamirden yeni çıkmış herhalde. Karşı taraf suçlu olduğu için hasar kaydı da gözükmüyor olabilir motorda.

eğer sigortadan ( kendi sigortası veya karşı taraf ) herhangi bir şekilde hasar kaydı açarsa ne olursa olsun sistemde görünüyor henüz düşmemiş olabilir veya sigortaya haber vermeyip kendisi yaptırmış olabilir
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
eger bahse konu motorsa ben de kazalı halinin 8 fotosu var :) dusuk hızda yolun soluna devrılen kırmızı makına sanırım, enes bahsettıgın? o hızda sasesı yamulmustu ve 15000den fazla hasarı oldu dıye bılıyorum.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
biraz canlanın yahu nerede fotoğraflar :D

tiqPDj.jpg
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bu ne sıcaktır arkadaş motoru ve koruma ekipmanlarını bırakıp koşası geliyor insanın resmen...
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2011 CBR600F'e ait orjinal sele, cam, arka sağ sol, ön sol sinyal almak isteyen var mıdır :)?

ÖM atarsınız ihtiyaç varsa...
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
2 haftadır motor bakıyoruz genelde çok fiyat isteniyo.
14 ilan koyupta temiz motor olanlar 1 hafta sürmüyo satılıyo 15 diyenlere hiç bakmıyoruz ama söylediğim gibi 14 civarına ilan koymayıpta satmayı düşünen varsa görüşebiliriz tabi model ve km de makul ise :)

ilkay senin motoru almayız sen söyleme :)
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
bu ne sıcaktır arkadaş motoru ve koruma ekipmanlarını bırakıp koşası geliyor insanın resmen...


sen gelde Adana da gör sıcak nasılmış.Resmen asfaltta yumurta pişer.:cherry:

Biz yazın büyük motorlara binmekte zorluk yaşıyoruz.:bounce:

Adana dan selamlar kazasız belasız sürüşler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst