Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
@sundowner

@gursus
arka süspansiyonu kaça aldın acaba
2001-2003 arasındakiler gibi ayarlı süspansiyonmu yoksa sabit mi?
ek olarak ön camı marka almasaydında olurmuş bence noname camlar çok daha ucuza gelebiliyor açıkçası ben bu şekilde tercih etmiştim
son olarak arka diski ne kadar aldın ? arka diskin alışması biraz sürer ama alıştığında çok iyi olacaktır

bakımın hayırlı olsun

merhaba aldığım amortisör kargo dahil 270 tl e mal oldu,bu düz olanı ayarlanabilen değil,sahibinden de bir kaç tane ayarlanabilir de vardı aslında almışken ayarlanabilir olmasını istiyordum fakat o modeller daha eski olduğu için tercih etmedim nerden baksak 10 yıllık olacaktı.

diskte free shipping idi 85 tl e mal oldu.EBC organik balatayı da 55 tl e aldım.
ön cam olarak aslında biraz kaliteli olsun istedim markasızlar yüksek hızlarda stabil kalamıyormuş özellikle ülkemizde satılan PHYTON camlar için bunu çok sık duydum,ön cam birazda tesadüf denk geldi bana orjinal poşetini ben açtım sıfır cam fakat uzun süre depoda beklemiş sanırım elinde kalmış 200tl de cama ödedim.

teşekkürler.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
stabül kalamıyor derken orj cama göre sarsıntının artması normaldir göğüslediği rüzgar ve sürtünmenin artmasından kaynaklı bir dururm seninkindede azda olsa bu durum olacaktır aynalardaki titreşimden fark edersin esas bendekinde sıkıntım yok camın altına yattığımda kaska vurma vs yapmadı hiç
pyhthonu bilmiyorum kullanmadım hiç çevremdede olmadı belki camda kullandığı plastikle ilgili olabilir
 
Katılım
28 Kas 2011
Mesajlar
26
arkadaşlar selam ,

nasıl oldu anlamadım ama bugün plakalığım kırıldı .. elinde orijinal 2011-2012 600FA plakalığı olan varsa talibim :) katlanır plaka almak istemiyorum .
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
onu cok uzaklarda arama hehe :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:03 ----------

kofte yeme bahanesıyle tekırdag-corlu yaptık.

yollar superdı. bılahare vıdeo da koyacagım :) son 90km 200kmh ortalama ıle gelınce motordan ındıgımde hala bıyerlerım tıtrıyordu ahhaha :) motoru yıkattıktan ( :D ) sonra eve donuste bı de 650f le bı dostla karsılastık :p onla da besıktasa kadar eglendık. 1 sene bınmesem ozlemem dedım ılk defa :D

10250257_10152374875393422_6584276190439890994_n.jpg

1910631_10152374876648422_5411863902169247059_n.jpg

10455125_10152374946448422_6320679821256626847_n.jpg

10313716_10152374946488422_2501467414457861625_n.jpg

10418287_10152375014823422_8368838189367730950_n.jpg

10524362_10152375064418422_6772780407869700206_n.jpg

10414879_10152375227573422_9048664719223984688_n.jpg

10530722_10152375469773422_2902356943358761506_n.jpg

10364170_10152375470023422_5070524637566526717_n.jpg

10518007_10152375470143422_1611876903900153176_n.jpg

10403537_10152375470348422_1780637965669701089_n.jpg
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
sizde iyi gazlamışsınız :)

bende bayramlaşmaya anne tarafına giderken motorla gideyim dedim yalovaya hemde bursa yoluna döndükten sonra yukarı doğru güzel virajlı oluyor ( hoş 2 dk bitiyor yol gazlayıncada :mrgreen: )
buyrun bi kaç fotoğraf

10582187_802967459744208_348829971_o.jpg

10555441_802969686410652_471904387_o.jpg

10566359_803722099668744_1809226116_n.jpg



bu arada selenin arka kısmında siyah mono kapak var
bir ara boyatıcam onu kuyruk grenajı ile aynı renge ortasında ufak çukur bir alan var burayıda beyaz yaptırmayı düşünüyorum
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Arkadaşlar iyi bayramlar,
İLKAY kapak koltuk gibi yine kuruktan kaba olacaktır aklında olsun,
RR misali bir görüntü bekleme,malesef SELE tek parça olduğundan bu görüntü kaçınılmaz...
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
maglum vıdeo :)

accık adrenalın ve ıngılızce ıcerır heheh

ıyı seyırler.

( 1080p ızleyınız ;) )

 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
motorda TOP SPEED pek fazla değil gibi,
acaba yeni modellerde pek hız yokmu acaba :)

250 Görmüyor yahu :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Topspeed gorecek bi yol olmadi.
+250 gorenleri denemeye davet ediyoruz :) cam de var cekimini de ben yaparim.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Arkadaşlar iyi bayramlar,
İLKAY kapak koltuk gibi yine kuruktan kaba olacaktır aklında olsun,
RR misali bir görüntü bekleme,malesef SELE tek parça olduğundan bu görüntü kaçınılmaz...

rr vs gibi olmasını beklemiyorum zaten ama selede zaten siyah (karbon desenli deri) en azından kendini belli eder
görüntü olarak bakınca yeni f te tek sele ama adamda ne güzel durmuş :mrgreen:

motorda TOP SPEED pek fazla değil gibi,
acaba yeni modellerde pek hız yokmu acaba :)

250 Görmüyor yahu :)

Topspeed gorecek bi yol olmadi.
+250 gorenleri denemeye davet ediyoruz :) cam de var cekimini de ben yaparim.

ben şuna kızıyorum
son hız şöyle deldim böyle uçarım gibi
söz konusu kendi güvenliğimiz ben 3 4 günlük tatilde bike 90 100 km hız ile gittim ara ara ufak sıkarak dakka başı topspeed görmek...
işin maddi kısmı başka ama güvenlik kısmı ap ayrı...
şahsınıza algılamayın lütfen amacım kırıcı vs olmak değil ama bazen kızıyorum böyle malum türkiye yollarını ve hangi familyadan olduğu çözülemeyen malum sürücülerimiz var iken...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
zaten motor yeterince gazlanmış'ken neden o hızda kesiliyor ?
madem gazlamayacakta neden okadar zorlanıyor?

hadi hepsini geçtik neden o kamera kullanılıyor,,,

elbette amaç apaçilik değil,
fakat maden İngilizce ufak tefek açıklamalar ve ayrıntılar verılmış ise en azından yapılabilen br top speed beklenirdi,,,
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Video basinda ya da kicinda top speed diye bi ibare kullanmadim ki neden topspeed gorulmemis yaziosun :) kamera illa topspeed gormek icin mi kullaniliyor? :)

Cok zor bisey soylemedim.sadece forumda surat konusunu tartismayi yersiz buluyorum.motorunun 4 5 bg fazlasyla 30 40kmh daha hizli gittigini dusunen varsa kardesce deneyelim, videosunu cekelim dedim. Gider yapmak degil amacim sadece ortaya atilan iddialarin videoya cekilerek kanitlanmasi. 270 280 yapan f ler bizi yara yara gecsinler biz de keyifle videoya cekelim koyalim istedim sadece :))
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
bence vıdeo da adam sıkmıyor bu kadar yavas hızlanması anormal geldı banada
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
arkadasım tuzladaymıssın. gel beraber sıkalım & vıdeoya cekelım :) normal hızlanmayı da bıze gostermıs olursun.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Top speed göreceğim diye aleti dakikalarca redline yakın devirlerde tutma olayına karşıyım herkes kıyamayabilir abi. Makinanın etkili hızlanabildiği limit top speedir kanımca. Yeni kasa 600Fde 220 civarı işte, o hızdan sonrası keyif vermez. Ara hızlanmalar, kalkışlar daha zevkli geliyor bana.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Top speed'i 75 kg'de biri için stock haliyle 242 km/h civarında işte, artık hesap edin. Dümdüz yolda sonuna kadar açık gazla 242'den 1 km/h artmadığını bilirim.

Gücü belli, eski kasalar daha güçlü. 2011 senesinin motoru artık, top speed'leri, 0-100'leri, 0-100-0'ları falan bilinen değerler. İsteyen youtube'da bulabilir. Videoda zevkine gazlamışlar, hiçbir iddia yok. Bu kadar laf etmenin gereği yok bence :p.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
yaklaşık 6000km dir 2012 model 600fa kullanıyorum boyum 1.86 kilom 90 wolrath(barış abiyi) tanırım kendisi belki ivmelenirken gazı yedire yedire ivmelenmiş olabilir direk köküne kadar

her viteste gaz kolunu cevirmedigindenivelenmesi size biraz yavaş görünmüş olabilir ordakinden birazdaha hızlı ama cokta kopmuyor alet ben bu kilo boy oranlarımla geçen gün yaptığım

sakarya karasu gezimde 244km gördüm devirde 12dd yı yeni geçiyordu zaten 13dd ceviriyor 245km taşınırsa taşınır oda benim kadar gözü kara olup daha zayıf olan biri tarafından yapılır

bu aletin gideri budur ama eski bir 2006 600f kullanıcısı olarak şunuda rahatlıkla söliyebilirimki 2012 nin abs li frenlerinden sonra önceki kasada yaşamayı şans olarak görüyorum
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
alper dıkkat etmedın sanırım.sag grenaj cekımınde duzlukte 243km'h gordugumu yazdım. kı vıdeoda da yazdım cumle ınglızce ama 243 kmh turkceydı :) :)

he ama dedıgın gıbı ben ıvmelenmelerde 12k cevırıyorum. redlıne a hayatta gırmem. vıdeo basında huseyının kalkısta kopması bu yuzden. aradakı 1000devır fazla o kadar farkettırıyor ıste. o butun vıteslerı yedırınce, o sekılde fark oluyor.

eskı kasanın COK hızlı, 2011 kasanın yavas oldugunu ıddıa eden varsa da son defa soyluyorum. gıderız bı cay ıcerız cafede sonra cıkar otobana sıkarız. ben de kameraya cekerım. cumle alemde eskı kasa f ın ne kadar hızlı oldugunu gorur. lutfen varsa ıddıası olan berı gelsın, yoksa klavyede 280km/h yapmaya devam etsın...
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
Abi İzmirde olan varsa deneme yapabiliriz f4i bendeki , son hizi olarak 272 lerde kalmisti bakimdan sonra275 km olur diye tahmin.ediyorum 280 zor FA bende kullandim frenleri F4i den.daha iyi boyle olmasida normal. F4i önler cift piston FA 3er piston arti Abs ve cbs var
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Gearing commandera gore 14000de yani redlineda tam 270kmh oluyor son suratiniz. Sizin soylemlerinize gore makine duzyolda 6yi bitiriyor mu simdi ? :) hatta redline i da geciyor ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst