- Katılım
- 23 Kas 2008
- Mesajlar
- 4,377
Takozlar plastik gibi bir şey tavsiye ederim.Z8 'ler o zaman 1200 küsürlü bir şeydi( arka 190 )bir arkadaş vasıtasıyla biraz daha ucuza gelmişti.
Tamamdır.Orjinal ebatlarda m5 320 euro yaza doğru bişiler yapıcaz
Takozlar plastik gibi bir şey tavsiye ederim.Z8 'ler o zaman 1200 küsürlü bir şeydi( arka 190 )bir arkadaş vasıtasıyla biraz daha ucuza gelmişti.
arkadaşlar kırmızı ön camları piyasaya sürüyoruz nihayetinde
ilgilenenler için 120 lira satış fiyatıdır,
99... 2007 modelleye uyumludur,,,
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cbr-600f-kirmizi-on-cam,cbr-600f-on-cam,cbr-600-kirmizi-cam,cbr-163947956/detay/
Kask NOLAN 'ın hangi modeli acaba.
Kask NOLAN 'ın hangi modeli acaba.
motor satanlar yen, arayanlar ve hava şartları olsa gerek,
Bende perşembe günü verdim satışı,
Satmayı düşünmüyordum ama semtimden sevdiğim bi kardeşime verdim 12.500'e,,,
2006 model,
orjınal 39 binde,
hatta muayenesınıde salı günü yaptımda verdim
şimdi araba bakıyorum
sonrası yine motosiklet ama ENDURO![]()
motor satanlar yen, arayanlar ve hava şartları olsa gerek,
Bende perşembe günü verdim satışı,
Satmayı düşünmüyordum ama semtimden sevdiğim bi kardeşime verdim 12.500'e,,,
2006 model,
orjınal 39 binde,
hatta muayenesınıde salı günü yaptımda verdim
şimdi araba bakıyorum
sonrası yine motosiklet ama ENDURO![]()
Bizim topıcımız acılmamıs daha bende sızınle burda paylasmak ıstedım kardes sayılırlar zaten
Simdilik bu kadar ilerleyen sürede bır konu acıp bılgı paylasımıda yapıcam daha cok yenı cok cici
[url]http://i.hizliresim.com/4mM34G.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/VpMGqZ.jpg[/url]
herkese merhabalar. bende 2 gün önce aranıza katıldım. 2006 model orjinal 31000 kmde 14000e aldım. motor temiz olduğu için biraz fazla verdim ama içim rahat.. ilk 600cc motorum oldu. müthiş birşey gerçektenIMG_1929