Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Takozlar plastik gibi bir şey tavsiye ederim.Z8 'ler o zaman 1200 küsürlü bir şeydi( arka 190 )bir arkadaş vasıtasıyla biraz daha ucuza gelmişti.

Tamamdır.Orjinal ebatlarda m5 320 euro yaza doğru bişiler yapıcaz :) Takozun bağlantısı nasıl sanırım yanında biraz daha uzun vida geliyor.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar kırmızı ön camları piyasaya sürüyoruz nihayetinde :)

ilgilenenler için 120 lira satış fiyatıdır,
99... 2007 modelleye uyumludur,,,

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cbr-600f-kirmizi-on-cam,cbr-600f-on-cam,cbr-600-kirmizi-cam,cbr-163947956/detay/
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
arkadaşlar kırmızı ön camları piyasaya sürüyoruz nihayetinde :)

ilgilenenler için 120 lira satış fiyatıdır,
99... 2007 modelleye uyumludur,,,

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cbr-600f-kirmizi-on-cam,cbr-600f-on-cam,cbr-600-kirmizi-cam,cbr-163947956/detay/

İyi olurmu ki :) Resim falan var mı ? :)
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
15
Günaydın.Herkeze kazasız belasız sürüşler.ANKARA ETLİK'te Kahraman Yılmaz vermı motorcu.TAnıyan arkadaşımız var mı?Alışveriş yapacağım fakat hiç bilmiyorum kimdir nedir:(
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
46
Dünden artı 80 km nin ardından. Bu haftA sonu bakım var. 9000 km de.

hgoh.jpg
la8h.jpg
0ofi8.jpg
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Burası çok sessiz yav başka topicler anasayfadan düşmüyor.Sanırım yağışlı çoğu yer ondan birazda :) Eee bide makine sorunsuz olunca böyle oluyor sanırım :mrgreen: :p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
motor satanlar yen, arayanlar ve hava şartları olsa gerek,

Bende perşembe günü verdim satışı,
Satmayı düşünmüyordum ama semtimden sevdiğim bi kardeşime verdim 12.500'e,,,

2006 model,
orjınal 39 binde,
hatta muayenesınıde salı günü yaptımda verdim :)

şimdi araba bakıyorum :)
sonrası yine motosiklet ama ENDURO ;)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
motor satanlar yen, arayanlar ve hava şartları olsa gerek,

Bende perşembe günü verdim satışı,
Satmayı düşünmüyordum ama semtimden sevdiğim bi kardeşime verdim 12.500'e,,,

2006 model,
orjınal 39 binde,
hatta muayenesınıde salı günü yaptımda verdim :)

şimdi araba bakıyorum :)
sonrası yine motosiklet ama ENDURO ;)

Son geziyi yaptın verdin ha :) Hayırlı olsun bakalım.Sattım diye gelmemezlik yapma topice :)
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
195
motor satanlar yen, arayanlar ve hava şartları olsa gerek,

Bende perşembe günü verdim satışı,
Satmayı düşünmüyordum ama semtimden sevdiğim bi kardeşime verdim 12.500'e,,,

2006 model,
orjınal 39 binde,
hatta muayenesınıde salı günü yaptımda verdim :)

şimdi araba bakıyorum :)
sonrası yine motosiklet ama ENDURO ;)

Hayırlı olsun gürcan.Allah utandırmasın.:)
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
169
Bizim topıcımız acılmamıs daha bende sızınle burda paylasmak ıstedım kardes sayılırlar zaten :p

Simdilik bu kadar ilerleyen sürede bır konu acıp bılgı paylasımıda yapıcam daha cok yenı cok cici



 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
zaten gezının olacagı hafta 2 gun oncesı ıstedı cuma gunu :)
vermedım gezi var diye :)

aklımda satmak yoktu aslında,
fakat bu kardeşimi uzun zamandır tanıyorum zaten eskı motoru varkende ormana cross ıcın bırlıkte gıderdık,

motorsuz kalınca cok sıkıstırmaya basladı :)
bende yeni çocuk oldugundan arabaya ıhtıyacım oldugundan alıcısı varken tanıdıga gıtsın dıye verdım,,,

kısmet onunmuş,
allah kaza bela vermesin inş kimseye...
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Bizim topıcımız acılmamıs daha bende sızınle burda paylasmak ıstedım kardes sayılırlar zaten :p

Simdilik bu kadar ilerleyen sürede bır konu acıp bılgı paylasımıda yapıcam daha cok yenı cok cici

[url]http://i.hizliresim.com/4mM34G.jpg[/url]

[url]http://i.hizliresim.com/VpMGqZ.jpg[/url]

Kardeş motor güzel görünüyor, hayırlı olsun kazasız, güzel günlerde kullanırsın umarım.

Bu arada sizin başlık burada açılmış, biz de takipteyiz yorumları bekliyoruz, güle güle kullan...
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
52
arkadşlar 2006 için arka fren balatası ne marka almalıyım iyi bişey olsun istiyorum. Birde ben degiştirebilirmiyim.
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
8
herkese merhabalar. bende 2 gün önce aranıza katıldım. 2006 model orjinal 31000 kmde 14000e aldım. motor temiz olduğu için biraz fazla verdim ama içim rahat.. ilk 600cc motorum oldu. müthiş birşey gerçekten :)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
herkese merhabalar. bende 2 gün önce aranıza katıldım. 2006 model orjinal 31000 kmde 14000e aldım. motor temiz olduğu için biraz fazla verdim ama içim rahat.. ilk 600cc motorum oldu. müthiş birşey gerçekten :)IMG_1929


Hayırlı olsun gerçekten temizse 14 hiçte çok değil rahat ol:cat: Bu arada fotoğraf eklemeye çalışmışsın sanırım ama görünmüyor fotoğraf bilgin olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst