yok vejıhı'nın tatlısını yaza yıcez
el de ıyıymıs. elini saga cek
bu arada vıdeolar geldı
riva & istanbul park
FA & RR riva
istanbulpark yanı duzluk![]()
Abi 2nci videoda kavşaktan dönünce ne biçim çıkıyor cb nin sesi sinek gibi :mrgreen:
Abi 2nci videoda kavşaktan dönünce ne biçim çıkıyor cb nin sesi sinek gibi :mrgreen:
O ben oluyorum işte...:wiinkk:
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------
Grenaj'sız racing...:mrgreen:
ılk 2 fotoyu gorunce tam dedım vejıhım kaptı bu ısı, ne yazık ki son 2 foto yıne aynı cepheden![]()
saka bı yana maasallah. ekurım parlamışkaza-bela gostermesın allahım (ceza yazmadım bılhassa,asrın buluşu ıle bunun onune gecmıssın
)
*bu arada beyaz fetısıyım zaten bı de konu busa olunca... sırf evladıyelık alma sansım olsa keske.ayda yılda bır otobana cıksam sadece.pef.uyan barış...
Sanırım ankarada gürkan hocaların grubu ile takılıyorsun abi onun arkasına mı bindin![]()
en yakın honda motosiklet servisinden gidip alabilirsin 27.55tl olması lazım gidip alırsan yeni kasa için söliyorumMerhabalar orjinal yag filtresi lazım internetten alabilecegim bir yer var mı ben bulamadım ? Ve fiyat olarak kac tl ye alınır 45 tl diyenler var.
en yakın honda motosiklet servisinden gidip alabilirsin 27.55tl olması lazım gidip alırsan yeni kasa için söliyorum