Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Abi 2nci videoda kavşaktan dönünce ne biçim çıkıyor cb nin sesi sinek gibi :mrgreen:
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Bunlar da bugünden, Kızılcahamam... Lan keşke iş güç hiç olmasa!


VccyFJk.jpg


7NKwd13.jpg


s0UgD8Y.jpg


Bu da daha fazla ceza yememek için tasarladığımız, İsviçreli bilim adamlarını bile şaşkına çeviren buluş

rdh1Hcf.jpg


Dönüşte de banyoya soktuk çocuğu

oL2KGqN.jpg


muBNwiy.jpg
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
ılk 2 fotoyu gorunce tam dedım vejıhım kaptı bu ısı, ne yazık ki son 2 foto yıne aynı cepheden :p

saka bı yana maasallah. ekurım parlamış :) kaza-bela gostermesın allahım (ceza yazmadım bılhassa,asrın buluşu ıle bunun onune gecmıssın :p)

*bu arada beyaz fetısıyım zaten bı de konu busa olunca... sırf evladıyelık alma sansım olsa keske.ayda yılda bır otobana cıksam sadece.pef.uyan barış...
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
ılk 2 fotoyu gorunce tam dedım vejıhım kaptı bu ısı, ne yazık ki son 2 foto yıne aynı cepheden :p

saka bı yana maasallah. ekurım parlamış :) kaza-bela gostermesın allahım (ceza yazmadım bılhassa,asrın buluşu ıle bunun onune gecmıssın :p)

*bu arada beyaz fetısıyım zaten bı de konu busa olunca... sırf evladıyelık alma sansım olsa keske.ayda yılda bır otobana cıksam sadece.pef.uyan barış...

Eyvallah Barış, cümlemize :) 3 gezi sonra fotoğraf işini de çözüyorum ama az kaldı...

Busa demişken; Kızılcahamam'ın meşhur Kargasekmez geçidinin virajlarında hayatımın en korku dolu anlarını, resimdekinde artçı olarak yaşadım. İnidiğimde depoya bastırmaktan kollarım ağrıyor dizlerim tutmuyordu. Depo da, bastırmaktan, biraz çökmüştü galiba.

"Hayabusa dönmez..." , "iyi viraj yapamaz..." diyenlere ücretsiz tur ayarlayabilirim, indikten sonra ya 2 tekerden tamamen soğur, tövbe eder ya da hayatı boyunca başka bir alete binmez...
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Sanırım ankarada gürkan hocaların grubu ile takılıyorsun abi onun arkasına mı bindin :)
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Sanırım ankarada gürkan hocaların grubu ile takılıyorsun abi onun arkasına mı bindin :)

Evet Gurkan hocanin motoruna artci oldum :) keske bi gopro olsaydi da cekebilseydim. En acisi da bittikten sonra "tedirgin olma diye fazla hizli kullanmadim" demesiydi :))

Aslında grup suruslerini pek sevmiyorum ve katilmiyorum ama 2 haftadir onlarla turlama firsatimiz oldu. Bir seyler öğrenmek icin gercekten faydali oluyor.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Saglam gazcılardır gürkan hocalar akvaryum team :) Birkaç sene önce misafir etmiştik boluda o zaman eski kasa busası vardı mavi :) Ayriyeten o zaman 2 tekere ne kadar tutkulu oldugu belliydi biz misafir ettiğimizde önceki motoruyla kaza yapmısdı ve yürüyemiyordu 2 kişi koluna giriyordu ve o halde geldi boluya :)
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Beyler bizim motorlarda arkaya, sosis çantalardan bağlayanınız oldu mu? Ben bugün çok baktım ama ahtapotun kancalarını tutturacak yer bulamadım.

1 Mayıs tatilinden faydalanıp 2-3 gün bir yerlere kaçasım var ama çantayı nasıl bağlayacağız bilemedim...
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selenin altında zaten çanta bağlamak için 4 tane halka var. Seleyi söküp onları dışarı doğru çıkartmak yetiyor. Ben kriega çantamla kullanıyorum bu şekilde, çok iyi yapmışlar.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Kısmet olurda bir gün toplanırsak o zaman size buluşn kralını gösteririm ;)
Kendi icadım olan KATLANIR PLAKALIK buluşumu tanıtmış olurum :)

o çerçevenin arkasında KATLANAN PLAKAM var :)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Merhabalar orjinal yag filtresi lazım internetten alabilecegim bir yer var mı ben bulamadım ? Ve fiyat olarak kac tl ye alınır 45 tl diyenler var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst