Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Resimlerde paylaşılan bölgeye bakarsanız kabloların dağınık,bantlanmamış beyinleri sağda solda,artı aküdyü patlatıp ordan enerji almış onuda koyarım.
Far tesisatından sonra motorum iki kere yolda bırakmıştır.
Fardan değil o motorun bozulması dedi bana fardan önce çatır çatır çalışıyordu.
Yok telsiz arızalı dedi bişiler yaptı çalıştı pat yine kaldım bu sefer anahtar okumuyor dedi.
İstanbulda bu kod ve beyin işlerini yapan çok az yer var orası aranmış 600f beyni varmı diye bize gelir heryerden istihbarat ;)
Keçe tamiri yaptım dedi yapamamış şakır şakır yağ akıodu 2 demirdende.
Gkn motorla benim muhabbetim 2008 lere dayanır ama bu şekilde yapılan tesisat allah korusun motoru bile yakar.
Benim gibi ondan şikayetçi adamda var rahat ol ben söylüyorum herkez işine göre gider yada gitmez ben bana yapılanı söylüyorumki ona göre tedbir alsınlar.
Kimseyle kişisel bir problemimiz yoktur ama 2 teker bu ADAM gibi işçlik yapacaksın o zaman!!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------

Şunuda eklim motorcu kardeşim yada abim belki büyüksünüzdür benden 2 tane servise gösterilip aynı şeyleri söylediler.Bilinçsiz yazılan birşey değil.
Egzantrik zincir gergisi ses yapıyormuş bunu bile anlamadı deseki kardeşim buda var ben farı yaptıramazdım saten olan parama oldu allah büyük.
Motosiklet piyasası midemi bulandırdı vala ne yalan söylim.Bunlar tecrübe oldu biyandanda ;)


bende GKN motors müşterisiyim. Şimdiye kadar hiçbir konuda hiçbir şekilde sıkıntı yaşamadım... orda herkes angel demon projector led şeritleri yaptırıyor. Şu ana kadar adamların bir tane şikayet aldıgını ne gördüm ne duydum keza arkadaşlarımızın motosikletlerinide orası yaptı. zaten www.facebook.com/motofar sitesine girerseniz neler neler yaptıklarını detaylı bir şekilde inceleyebilirsiniz. bu adamların yaptığı ilk motosiklet değil. arabalar motosikletler adamlarin elinden birton araç geçti kimsede sıkıntı yok ve bitek sende varsa sorun sendedir veya ustandadır bence.. ayrıca o kişiler seni geride çağırdı. sorunun o olmadıgınıda söyledi. hatta sırf senin için rahat etsin diye mal iadesinede gittiler. mevzuyu ben biliyorum burda kimseyi kandirmana gerek yok. hadi onuda geçtim 600F e yabancılar desen ilk yaptiklari 600Fte seninki değil. ayrıca allah motor yakar demişsin... 12v un motor yaktıgınıda ilk defa duydum... 2.cisi ise keçeler tamir olmaz değişir buda ayrı bir konu. ayrıca madem bu kadar dertliydinde bu adamlar sana hem parça hem iade garantisi verdilerde sen niye gidip ADAM gibi karşılarına çıkaçağına gelmiş burda ağız kalabalığı yapıyorsun onuda açıklarsan sana zahmet ? bence geri adamlarin yanina gitmemenin sebebi hasarin başka yerden oldugu ortaya çıktı tekrar karşılarına çıkamadın sanırım. adamlar bu kadar yaptiklari işin arkasındayken hemde.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GKN'yi ben de kimseye tavsiye etmiyorum. Adama plakalık ve sinyal değişimi için gittim, içine sıçıp yolladı demek yanlış olmaz. Sırayla yazacak olursam:
1) Orjinal plakalığı çıkarırken çekiçle vurarak kuyruk altı plastiğini kırdı. Başındayken görmedim, sonra fark ettim ne yazık ki. Bu parça 800 lira civarında.
2) Plakalığı alttan tamamen açıkta, kablolar açıkta bırakmış. Bütün su delikten içeri girip aküye kadar inmiş. Motoru yolda bırakmanın harika bir yolu olabilirdi. Neyse ki erken fark edip, su geçirmez bantla kapadım boşlukları ve kırdığı yeri.
3) Ön sinyalleri sağ sol yanlış takmış, su girmesin diye verilen bir parça var. Özellikle söyledim, takılmasını gerektiğini. İşine gelmediği için takmamış.
4) Sinyali takarken ön grenaj kulakçıklarını ya kırmış ya da oturtmamış, alt grenaj parçası ayrık duruyor.

İlk madde çok ciddi, 50 tl ucuz olsun diye servise gitmedim, kafamı s.keyim, bir daha gidersem bu adama...

Daha öncesinde Honda servisin taktığı orjinal bujiye sahte demesi, kazasız motora şase boyalı ve kazalı demesini saymıyorum. Adam sorun olmayan yerde sorun bulup çözüyor (veya kendi yaratıyor) ve forumda pohpohlamaya devam ettikçe daha çok motorun içine eder. Aferin size.

5) Sonradan aklıma geldi, plakalığı doğru düzgün takmadığı için yolda kırılıp düştü, yeniden plakalık çıkardım bir de...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Gkn biraz önce aktifti ve konuyu okuyordu. Neden cevap yazmadığını merak ettim doğrusu..
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
GKN'yi ben de kimseye tavsiye etmiyorum. Adama plakalık ve sinyal değişimi için gittim, içine sıçıp yolladı demek yanlış olmaz. Sırayla yazacak olursam:
1) Orjinal plakalığı çıkarırken çekiçle vurarak kuyruk altı plastiğini kırdı. Başındayken görmedim, sonra fark ettim ne yazık ki. Bu parça 800 lira civarında.
2) Plakalığı alttan tamamen açıkta, kablolar açıkta bırakmış. Bütün su delikten içeri girip aküye kadar inmiş. Motoru yolda bırakmanın harika bir yolu olabilirdi. Neyse ki erken fark edip, su geçirmez bantla kapadım boşlukları ve kırdığı yeri.
3) Ön sinyalleri sağ sol yanlış takmış, su girmesin diye verilen bir parça var. Özellikle söyledim, takılmasını gerektiğini. İşine gelmediği için takmamış.
4) Sinyali takarken ön grenaj kulakçıklarını ya kırmış ya da oturtmamış, alt grenaj parçası ayrık duruyor.

İlk madde çok ciddi, 50 tl ucuz olsun diye servise gitmedim, kafamı s.keyim, bir daha gidersem bu adama...

Daha öncesinde Honda servisin taktığı orjinal bujiye sahte demesi, kazasız motora şase boyalı ve kazalı demesini saymıyorum. Adam sorun olmayan yerde sorun bulup çözüyor (veya kendi yaratıyor) ve forumda pohpohlamaya devam ettikçe daha çok motorun içine eder. Aferin size.

5) Sonradan aklıma geldi, plakalığı doğru düzgün takmadığı için yolda kırılıp düştü, yeniden plakalık çıkardım bir de...

Aga-2 sinyal ve plakalık için motorcuya gidilir mi?-elin pense - tornavida tutacak,yoksa bu ''ustalar'' hem seni öper hemde motorunu...:wiinkk:
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi hiç sorma, basit bir iş diye gittim zaten. Fena pişman oldum. Kapalı otopark, garaj gibi bir mekan bulabilseydim, hiç durmaz kendim yapardım. Zaten bakma, ön sinyali falan söküp kendim düzelttim sonra.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
şuanda CASTROL koydum vites geçişleri kemikleşti sertleşti,

ama yine eskisi gibi MOBİL 1 kullanacağım...
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Konuştuk hocam sen sıkma canını yüzyüzede konuştuk.Fardan değil diyor kendisi bir sürü far yaptık diyor eywallahda sen benim motora yaparken düzgün yapamadın kardeşim.Motordan anlıyorsan gitde bak o tesisata kablolar nasıl açık bantlanmamış aküden şasi alınmış beyinler sağda solda.
Çalışan motor fardan sonra 2 kere yolda bıraktı buna ne dicen?
Farklı ustalara gösterdim hepsi aynı yanıtı vardı buna honda serviside dahil olmak üzere.
Keçeleri tamir ettik dedi bana farklı bi keçe taktım sana dedi çok farklı gerçekten şırıl şırıl yağ akıyordu ;)
Bırak ya sen neyin kafasını yaşıyorsun iadeymiş Ben onla konuştum bana öle gel iade yapalım diye bişi söylemediler adam benden kaynaklı değil diyor ağız kalabalığı yapıyorsun demişsin akıllı konuş ilkay kardeş.
Adam motoru çalışır verdi sonra ama surat binbir karış kuşkulandım, yinede gittim ustalara tesisat rezil.Dikkatli bak resimlere
KİMSEYİDE KANDIRMIYORUM KARDEŞ FAR TESİSATINDAN OLDUĞUNU BİLİYORLAR İADE ALALIM DİYEDE BİŞİ SÖYLEMEDİLER TEKRAR SÖYLİMDE ANLAMA ZORLUĞU ÇEKME !!
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
tesisat konusunda yorum yapamayacağım,
unutulmuştur sanırım demekten başka aklıma bişiy gelmiyor,
en azından bant ile sarılması gerekirdi,
kablo taşıyıcı spiral olmasada...

Gerçekten üzücü bir durum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------

arkadaşlar,
bir hafta sonu toplanalım sohpet eder gazlarız ufaktan :)
hem sorunlarımızı çözer hem bilgi alış verişinde bulunuruz ne dersiniz???
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
Artık kimseye güven kalmadı bu devirde herşeyden anlamak anlaşılmayan konularda kendini geliştirmek gerekiyor ben bunu bilir bunu söylerim mesela motosikletin bakımlarımı yapılacak kendim yaparım,arabanın bakımlarımı yapılacak kendim yaparım, bilgisayar formatmı istiyor kendim yaparım betonmu dökülecek kendim yaparım lavaboda sorun mu var kendim yaparım kombiye oda termostatdımı bağlanacak kendim bağlarım vs.vs.uzar gider.

Kurda sormuşlar ensen niye kalın diye her işimi kendim yapıyorum demiş ;)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Artık kimseye güven kalmadı bu devirde herşeyden anlamak anlaşılmayan konularda kendini geliştirmek gerekiyor ben bunu bilir bunu söylerim mesela motosikletin bakımlarımı yapılacak kendim yaparım,arabanın bakımlarımı yapılacak kendim yaparım, bilgisayar formatmı istiyor kendim yaparım betonmu dökülecek kendim yaparım lavaboda sorun mu var kendim yaparım kombiye oda termostatdımı bağlanacak kendim bağlarım vs.vs.uzar gider.

Kurda sormuşlar ensen niye kalın diye her işimi kendim yapıyorum demiş ;)

İkinci defa bir mesajına katılıyorum Ferhatcığım.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
Serkan İyi olur gerçekten ayarlayalım bir güne hem tanışmış oluruz 600fler toplanması yapalım forumca
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
46
pyto.jpg


herkese merhaba.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
merhaba 600f ahalisi, epeydir forumdan uzağım, son motorumu sattıktan sonra yaram depreşmesin diye pek girmiyordum foruma. baharın gelmesiyle sahibinde şöyle bi göz attım 600f fiyatları yine uçmuş :) 16 17'le havada uçuşuyor :) Hakkaten merak ettim en genci 8 yaşında olan bu motor bu rakamlara reel olarak el değiştiriyor mu diye ? Ben 2 sene önce bu zamanlar 13'e pırıl pırıl makinemi vermiştim demek satmasam en az 3bin TL pirim yapacakmış :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
sen su kuyruk ısını hallette bız de el atalım beraber :):):)

Sapıkmısın sen? neye-kime ''EL'' atıyon...:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

şuanda CASTROL koydum vites geçişleri kemikleşti sertleşti,

ama yine eskisi gibi MOBİL 1 kullanacağım...

Castrol Racing 10W-50 iyidir....Motul 5100'de iyidir fakat yarı sentetik, 300v(fully sentetich) olan çabuk özelliğini kaybediyor(bozuluyor)üstelik gerkesiz aşırı pahalı...,,f-p en iyisi castrol race 10-50...bence...:wiinkk:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Eeeeee Arkadaşlar Ne Diyorsunuz,

Aklınızda bir gün varmı? toplansak sohpet etsek, çay çorba içsek,,,
hafiften gazlasak :)
en azından Bir TEKİRDAĞ Yapar dönerdik :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst