Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
ulem f li kimsecikler yokmu anadolu yakasında (=

kozyatağındayım ben :) vın vınnn :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:10 ----------

İlkay bende yok orjinal egzoz. Bu arada polise bu orjinal egzozu desek "Hayır bu performans egzozu mu diyecek acaba? " onu merak etmiyo değilim. Haftaya muayeneye götürecem motoru umarım orda egzozun çok ses çıkarıyo demezler :p

mazda 3 serisi ilk yenilendiğinde arka stoplar şeffaftı... hatırlıyorum, polis arkadaşı durdurmuştu ve ceza yazmaya çalışıyodu. Aracı modifiye etmişsin ama ruhsatta yazmıyo. Arkadaş "bunlar orjinal stoplar abi" diyodu, polis de "salak mı sandın beni anlıyoruz o kadar modifiyeden" diye kesmişti cezayı :D
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Burda da orjinal camlara yazmıslardı bir keresinde; adam mahkemeye verip yazılan cezanın 5 mislini almıstı 7 ay sonunda :bounce:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
kozyatağındayım ben :) vın vınnn :p

kısa zamanda görüşelim o zaman (= böyle sıkıcı oluyor ev iş ev iş aramıza bir bayanda katılacak zaten kısa zamanda motosiklet bakıyoruz kendisine de fakat baktığımız motorların pek çoğu kaza geçirmiş değişmesi gereken parçaları var ve masraflarıda pek az değil...

kısmet doğanın motoru olur belki :cherry:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
kısa zamanda görüşelim o zaman (= böyle sıkıcı oluyor ev iş ev iş aramıza bir bayanda katılacak zaten kısa zamanda motosiklet bakıyoruz kendisine de fakat baktığımız motorların pek çoğu kaza geçirmiş değişmesi gereken parçaları var ve masraflarıda pek az değil...

kısmet doğanın motoru olur belki :cherry:

Kısmetse güzel olur bence, hem elcikler de pembe nasıl olsa, cuk oturur.:p:mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hımm iyi fikirmiş.. Ancak bir Türk'ün zekasına sahip olmak lazım bence bunu düşünebilmek için zaten.:mrgreen: Ama sen sadece bir kabloyu çıkarsan yeterli bence, o kadar 600'lük kullandın yahu ayıp.:p
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Hımm iyi fikirmiş.. Ancak bir Türk'ün zekasına sahip olmak lazım bence bunu düşünebilmek için zaten.:mrgreen: Ama sen sadece bir kabloyu çıkarsan yeterli bence, o kadar 600'lük kullandın yahu ayıp.:p

Olsun Emre..
Ben ufaktan basliyayim yine..
Ama 600 4 silindirdeydi
Simdi 3 silindirde 750 oluyor.. :p

Zaten simdi ikinci silindirdeyim..
Yakinda 3 ü de eklerim..4 ü nezaman eklerim allah kerim.. :cherry:
BU yastan sonra bu isler böyle Emre cim...:queen:
Yavas yavas..
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bu kadar mateatiğin içinden çıkamayacağım ben, doğrusunu sen bilirsin deyip sıyrılacağım işin içinden.:cherry:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Bu kadar mateatiğin içinden çıkamayacağım ben, doğrusunu sen bilirsin deyip sıyrılacağım işin içinden.:cherry:

Sanki ben ciktim..
Hesap makinesi ile hesapladim herseyi.. :p

600/4
1000/4 falan

BU saatte böyle abi..
Birde Niko nun yanindan geldiysen buna bile sasirdim ben... :p

Yarin ayikken yeniden bir hesapliyayim dogrumu hesaplar..
Saglamasi yarin..
Saglamasi deniyordu degilmi? :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Evet sağlaması deniyor.:cherry:

Boşver Remzi ayık kafa daha faydalı şeyler düşün, kafa bir milyonken çekilir anca bu hesaplar.:wiinkk:
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
hpim0646sq16304853el2.jpg
[/center]

Teknik Özellikler:
Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc) 599
Silindir çapı& strok (mm) 67 x 42.5
Sıkıştırma oranı 12 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max güç (hp @ dev/dak) 109 hp / 12.500 dev/dak
Max tork (Nm @ dev/dak) 63 Nm / 10000 dev/dak
Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2065 x 685 x 1135
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1390
Sele yüksekliği (mm) 805
Yerden açıklık (mm) 135
Yakıt kapasitesi (litre) 18 (3,5lt rezerv dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka 3 kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
Arka 180 / 55 ZR17 M/C (73W)
Süspansiyon Ön 43 mm´lik tamamen ayarlanabilir kartuşlu tip teleskobik çatal, 120mm esneme aralıklı
Arka Gaz şarjlı amortisörlü, ayarlanabilir yay ön yükleme ve açılma sönümlemeli pro link , 120 mm esneme aralıklı
Frenler Ön Karşılıklı 4 piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka Tek piston kaliperli 220x5mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık 171 kg
Renk seçenekleri Gri, Siyah, Kırmızı

Owner's/User/Service Manual:
http://www.gofastvideo.com/video/474/Honda-CBR-600-F2-1991-1994
http://www.gofastvideo.com/video/377/Honda-CBR-600-F2-Shop-Manual
http://www.gofastvideo.com/video/376/Honda-CBR-600-F3-Shop-Manual
http://www.gofastvideo.com/video/500/Honda-CBR-600FS-Service-Manual[/QUOTE]
yollar gidişine kızlar duruşuna hasta :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Kısmetse güzel olur bence, hem elcikler de pembe nasıl olsa, cuk oturur.:p:mrgreen:

bence de katılıyorum :cherry:

2 ay bekle.. F li ben gelicem :p

Artık F'limi gelirsin püflümü gelirsin bilmem sarı kızla da gelebilirsin ama...

Bende ara sıra göztepe çogunlukla adapazari (is nedeniyle).
Sürekli katılmam zor olsada, eğer önceden planlı bir toplanma yaparsanız katılmak ve sizleri tanımak isterim.

Selamlar,


havalar ısınsın biraz daha caddebostanda toplanmak gerek zaten olmuyo bole :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:24 ----------

Oooo litrelik motor kullanan Remzi Bey teşrif etmişler.:cherry:

bu 4 tane o 4 silindiri büyük o harfide 1'i işaret ediyor sanırım 1ooo cc hesabı :mrgreen:
 
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
kısa zamanda görüşelim o zaman (= böyle sıkıcı oluyor ev iş ev iş aramıza bir bayanda katılacak zaten kısa zamanda motosiklet bakıyoruz kendisine de fakat baktığımız motorların pek çoğu kaza geçirmiş değişmesi gereken parçaları var ve masraflarıda pek az değil...

kısmet doğanın motoru olur belki :cherry:

Valla etrafta 54 plaka gri siyah 600f bi ben varım sanırım :) yolda görürsen çekinmeden durdur... havalar biraz ısınsın haberleşiriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst