- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
ulem f li kimsecikler yokmu anadolu yakasında (=
arkadaşlar performans egzozu muayeneden geçer mi, muayene istasyonun daki adama mı bağlı yoksa bunun için madde felan varmıdır. Orjinal egzoz aramayayım sonra muyaneden geçmek için![]()
ulem f li kimsecikler yokmu anadolu yakasında (=
Ben de Karbon Devil ile geçmiştim, sorun olmamıştı.
Yok koçum, ben satınca kimse kalmadı.:cherry:![]()
ulem f li kimsecikler yokmu anadolu yakasında (=
İlkay bende yok orjinal egzoz. Bu arada polise bu orjinal egzozu desek "Hayır bu performans egzozu mu diyecek acaba? " onu merak etmiyo değilim. Haftaya muayeneye götürecem motoru umarım orda egzozun çok ses çıkarıyo demezler![]()
kozyatağındayım benvın vınnn
![]()
kısa zamanda görüşelim o zaman (= böyle sıkıcı oluyor ev iş ev iş aramıza bir bayanda katılacak zaten kısa zamanda motosiklet bakıyoruz kendisine de fakat baktığımız motorların pek çoğu kaza geçirmiş değişmesi gereken parçaları var ve masraflarıda pek az değil...
kısmet doğanın motoru olur belki :cherry:
ulem f li kimsecikler yokmu anadolu yakasında (=
Oooo litrelik motor kullanan Remzi Bey teşrif etmişler.:cherry:
Hımm iyi fikirmiş.. Ancak bir Türk'ün zekasına sahip olmak lazım bence bunu düşünebilmek için zaten.:mrgreen: Ama sen sadece bir kabloyu çıkarsan yeterli bence, o kadar 600'lük kullandın yahu ayıp.![]()
Bu kadar mateatiğin içinden çıkamayacağım ben, doğrusunu sen bilirsin deyip sıyrılacağım işin içinden.:cherry:
ulem f li kimsecikler yokmu anadolu yakasında (=
Kısmetse güzel olur bence, hem elcikler de pembe nasıl olsa, cuk oturur.:mrgreen:
2 ay bekle.. F li ben gelicem![]()
Bende ara sıra göztepe çogunlukla adapazari (is nedeniyle).
Sürekli katılmam zor olsada, eğer önceden planlı bir toplanma yaparsanız katılmak ve sizleri tanımak isterim.
Selamlar,
Oooo litrelik motor kullanan Remzi Bey teşrif etmişler.:cherry:
kısa zamanda görüşelim o zaman (= böyle sıkıcı oluyor ev iş ev iş aramıza bir bayanda katılacak zaten kısa zamanda motosiklet bakıyoruz kendisine de fakat baktığımız motorların pek çoğu kaza geçirmiş değişmesi gereken parçaları var ve masraflarıda pek az değil...
kısmet doğanın motoru olur belki :cherry:
Valla etrafta 54 plaka gri siyah 600f bi ben varım sanırımyolda görürsen çekinmeden durdur... havalar biraz ısınsın haberleşiriz