Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Pilot road 2 dedigin 2ct serisimi? Bende pilot power 2ct dusunuyorumsu arka lastikci metzellere gore daha oval geliyor viraj icin daha iyi ama duz yolda standart lastikci kadar stabilize olmadigini okumustum

Evet 2CT serisi, Pilot Power 2ct de güzel lastik ama Pilot Road'a göre ömrü çok daha kısa,o yüzden tercih etmiyorum. Metzeler M5 de ciddi ciddi düşünmeye başladım çok iyi yorumlar okudum forum lardan.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:09 ----------

pirelli diablo serisinden memnunum. m5 kullanan arkadaşlarım da çok memnunlar ancak ben kullanmadım metzeller.

Pirelli Diablo nun hangi lastiği acaba. Benim için önemli olan hem kuru hem ıslak performansının iyi olması. Bu yüzden Pilot Road a rakip arıyorum aslında, bi seçeneğim daha olsun diye.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Evet 2CT serisi, Pilot Power 2ct de güzel lastik ama Pilot Road'a göre ömrü çok daha kısa,o yüzden tercih etmiyorum. Metzeler M5 de ciddi ciddi düşünmeye başladım çok iyi yorumlar okudum forum lardan.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:09 ----------



Pirelli Diablo nun hangi lastiği acaba. Benim için önemli olan hem kuru hem ıslak performansının iyi olması. Bu yüzden Pilot Road a rakip arıyorum aslında, bi seçeneğim daha olsun diye.

M5 hakkinda hic arastirma yapmadim daha acikcasi islak zemin surusu nasildir acaba? Ek olarak 2ct modelide normal power modeline gore daha uzun omurlu düzgun kullanimda 2 sene goturebilir sanirim
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
600 F 'im ile ilk cezamı yedim bugün :)

Egzoz dan dolayı yazdılar; 4 günlük de izin verdiler :) Egzozu düzeltmezsen, 4 gün sonra bağlayacağız motoru, trafikten men olacak dediler , tutusturdular elime izin kağıdı ve 141 TL lik ceza kağıdını...

Tabi Huylu adamım ben, 4 gün bekler miyim? Gittim ustaya; 3 dakikada halletti egzoz sesini ufak bir parça ile; hemen trafikten kaldırdım men iznini :mrgreen:

Tabi olan bizim 140 Liraya oldu :salut:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
M5 hakkinda hic arastirma yapmadim daha acikcasi islak zemin surusu nasildir acaba? Ek olarak 2ct modelide normal power modeline gore daha uzun omurlu düzgun kullanimda 2 sene goturebilir sanirim

bu arada sözüm ona daha uzun ömürlü 2ct modeli pilot power için değil road modeli için olacaktı..
pilot serisinin 3 farklı modeli olacaktı aynı zamanda yanlış bilmiyor isem
road
power
sport

600 F 'im ile ilk cezamı yedim bugün :)

Egzoz dan dolayı yazdılar; 4 günlük de izin verdiler :) Egzozu düzeltmezsen, 4 gün sonra bağlayacağız motoru, trafikten men olacak dediler , tutusturdular elime izin kağıdı ve 141 TL lik ceza kağıdını...

Tabi Huylu adamım ben, 4 gün bekler miyim? Gittim ustaya; 3 dakikada halletti egzoz sesini ufak bir parça ile; hemen trafikten kaldırdım men iznini :mrgreen:

Tabi olan bizim 140 Liraya oldu :salut:

geçmiş olsun olur arada takmamak gerek :mrgreen:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
600 F 'im ile ilk cezamı yedim bugün :)

Egzoz dan dolayı yazdılar; 4 günlük de izin verdiler :) Egzozu düzeltmezsen, 4 gün sonra bağlayacağız motoru, trafikten men olacak dediler , tutusturdular elime izin kağıdı ve 141 TL lik ceza kağıdını...

Tabi Huylu adamım ben, 4 gün bekler miyim? Gittim ustaya; 3 dakikada halletti egzoz sesini ufak bir parça ile; hemen trafikten kaldırdım men iznini :mrgreen:

Tabi olan bizim 140 Liraya oldu :salut:

geçmiş olsun, sadece egzoz için 140 lira mı yazdılar. Bunca race motor hep performans egzozuyla geziyor hepsi ceza mı yiyor anlamadım gitti :) Sırf meraken men cezası yiyince nasıl kaldırdın, egzozun sesinimi dinlettin tekrardan.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:13 ----------

M5 hakkinda hic arastirma yapmadim daha acikcasi islak zemin surusu nasildir acaba? Ek olarak 2ct modelide normal power modeline gore daha uzun omurlu düzgun kullanimda 2 sene goturebilir sanirim

Metzeler M5 ile ilgili test videosu, ıslak performansı tatmin ediciymiş.

http://www.motorcycle-usa.com/773/Motorcycle-Video/Metzeler-Sportec-M5-Interact-Tire-Review.aspx
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet;
Önce Ustaya gittik; ucuna bir filtre tarzı bişey monte etti; zaten egzozun uc kısmında alt bölümde delik vardı; ordan monteledik. sesi azaldı sadece :)
Gittim Trafik şubeye; dedim egzozun yaptırdım; adam cıktı; gaz ver dedi; bu ses normal mi dedi :) ben de evet orjinal sesi bu dedim; tamam dedi :mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
cakalaz durum gösteriyorki sen o egsoza hiçbirşey yaptırmasanda men evragını iptal ettirebilecektin:mrgreen:

Cezayı kesen memur biraz hassas davranmış. Başka memura denk gelsen belki ceza dahi yazmazdı. :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aynen dediğin gibi;
Bir de artist artist konusuyor; bak biz otomobillerde oturup sizin sesinizi bekliyoruz diye ::saskin::::nefes::
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu arada; Orjinal Egzoz almayı düşünüyorum; elinde var ise görüşebiliriz canlarım :)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
motorumu sattım ancak orıjınal eksost bende var temiz ve duzgundur isteyen özelden mesaj atabilir.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
slientscream'de olacaktı benim motorun şu son ağır bakım durumu olmasaydı almayı düşünüyordum :cat:
İlkay bende yok orjinal egzoz. Bu arada polise bu orjinal egzozu desek "Hayır bu performans egzozu mu diyecek acaba? " onu merak etmiyo değilim. Haftaya muayeneye götürecem motoru umarım orda egzozun çok ses çıkarıyo demezler :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu orjinal egzozu dedim ben;
Formula arabası gibi ses cıkarıyor; nasıl orjinal egzoz diye sordu bana :bounce:
Yemiyolar yani :cherry:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
motorumu sattım ancak orıjınal eksost bende var temiz ve duzgundur isteyen özelden mesaj atabilir.

İlkay bende yok orjinal egzoz. Bu arada polise bu orjinal egzozu desek "Hayır bu performans egzozu mu diyecek acaba? " onu merak etmiyo değilim. Haftaya muayeneye götürecem motoru umarım orda egzozun çok ses çıkarıyo demezler :p

yanlış yazdım aaa neden üstüme üstüme geliyonuz hem :p olabilir yanlış yazabilirim bende :mrgreen:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
arkadaşlar performans egzozu muayeneden geçer mi, muayene istasyonun daki adama mı bağlı yoksa bunun için madde felan varmıdır. Orjinal egzoz aramayayım sonra muyaneden geçmek için :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşlar performans egzozu muayeneden geçer mi, muayene istasyonun daki adama mı bağlı yoksa bunun için madde felan varmıdır. Orjinal egzoz aramayayım sonra muyaneden geçmek için :)

benim şu anki motorum geçen ay başında muayeneden geöti. eryamadandaki istasyonda yapılmış. aldığım eleman yaptırıp öyle teslim aldım.
benim egzos orjinal ancak kısaltılmış ve içi boşaltılmış, herhangi bir performans egzosu kadar yüksek desibelde sesi var. hiç bi sorun olmamış ve muayeneden kusursuz olarak geçmiş.
2 sene önceki 600f'imde de egzos vardı ve de neredeyse boş boruydu. ayrancıdan yola çıktığımda bahçelideki arkadaşlarlar hah ! geliyor diyorlardı düşün artık :mrgreen: onda bile sorun olmadı. o muayeneyi gölbaşındaki tüvtürkte yaptırmıştım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst