Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Lastik masrafını unutma da.:)

ben mi (=

Yeni topuzlar gelsin de bakalım yakısacak mı :p

yok sana topuz felan birde yakışacak mı diye söyleniyor :mrgreen:

bunlarda motorumun yeni fotoğrafları (=

08032011045.jpg

By ilkyy at 2011-03-08

08032011046.jpg

By ilkyy at 2011-03-08

:queen::queen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ben de bulursam, bir adet orjinal sağ grenaj almayı düşünüyorum :)
Sag grenajım da boya var, motorum boyasız olsun istiyorum :)

bence sen dayak istiyosun :queen:


hayırlı olsun allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin :cat:

ek olarak birde ;
orj egsoz var yani :cherry:
muayene zamanı geldiğinde kapını çalarız artık :queen: :p

teşekkür ederim. orjinal egzos sorun değil :) ama muayenede sıkıntı çıkarmıyolar egzosa kolay kolay

Emir 3. kez hayırlı olsun o zaman, Allah kaza bela vermesin. :)
Bir de grinin tadına bak bakalım.
Hesaplı aldın mı bari?

sağol Emre, aslında pek hesaplı olmadı bu ama napıym temiz makine bulmak gerçekten zorlaşınca hem orjinal az kilometreli hem yeni lastikli hem de gerçekten boyasız kazasız bulunca kesenin ağzını açtık biraz :)

hayırlı olsun emir paşa ilk güzel havada ıslatalım :queen:

sağol Erman, simitçide çay içmeye götürcem seni :queen: :queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
ben mi (=



yok sana topuz felan birde yakışacak mı diye söyleniyor :mrgreen:

bunlarda motorumun yeni fotoğrafları (=

Yahu üşüyecek motor, yazıktır at üstüne bir battaniye.:)
Bir de senin şu selenin kaplamasına hastayım.:p



sağol Emre, aslında pek hesaplı olmadı bu ama napıym temiz makine bulmak gerçekten zorlaşınca hem orjinal az kilometreli hem yeni lastikli hem de gerçekten boyasız kazasız bulunca kesenin ağzını açtık biraz :)

Güle güle kullan o zaman. :)

Bu arada özel msj attım sana, bir ara bakarsan sevinirim.:cat:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
teşekkür ederim. orjinal egzos sorun değil :) ama muayenede sıkıntı çıkarmıyolar egzosa kolay kolay

iyi o zaman devil egsoz düşük devirlerde deli gibi bağırmıyor nede olsa :mrgreen:

Yahu üşüyecek motor, yazıktır at üstüne bir battaniye.:)
Bir de senin şu selenin kaplamasına hastayım.:p

o seleye bende bir hastayımki sorma wallahi (=
ama nasıl bir sele ise üstüne çıkan 1 kedi yok anlamadım gitti arkadaş :mrgreen:
değiştirmesem mi ne :queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
bu arada e-bay'den cam alıyorum yarın siparişini vericem :mrgreen:
1 tane daha var belki onuda alabilirim artık hangisini beğenirsem onu takarım diğerini yedekte tutar veya satarım :)
güzel birde gidon topuzu bulmuş emrah onlarıda alıyoruz doğan ben emrah :mrgreen:
baya bi alışveriş olacak bu ay sanırım

Olm sen ne diyosun ya lastik alcaz şimdi sıra lastikte :)
İki takım olarak alalımda indirim yapsınlar yoksa ben bu lastiklerle patlıycam biryerlere..
Doğan sende al olm lastik zaten ne alsak istiyosun :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Benim lastiklerim sıfır fakat size uyarım yine de :) Emrah, gösterdiğin lastiklerden var bende de :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Olm sen ne diyosun ya lastik alcaz şimdi sıra lastikte :)
İki takım olarak alalımda indirim yapsınlar yoksa ben bu lastiklerle patlıycam biryerlere..
Doğan sende al olm lastik zaten ne alsak istiyosun :p

Benim lastiklerim sıfır fakat size uyarım yine de :) Emrah, gösterdiğin lastiklerden var bende de :)

doğan lastikleri ısmarlayacakmış bize hediye olarak :mrgreen:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
arkadaşlar bir sürü 600 f inceledim. şöyle yeri öpmemiş bir motor bulamadım. ufak tefek çizik boya kesin var. hep acemiler binmiş galiba
sıfır hata 600 f im var yan yaklıgından bile düşmedi. garaja girerken dahi aynası degmedi diyen var mı?
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
arkadaşlar bir sürü 600 f inceledim. şöyle yeri öpmemiş bir motor bulamadım. ufak tefek çizik boya kesin var. hep acemiler binmiş galiba
sıfır hata 600 f im var yan yaklıgından bile düşmedi. garaja girerken dahi aynası degmedi diyen var mı?[/QUOTE

git sıfır 600f al o kadar titzssen
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
şimdikinin tipi kaçmış avırtlagı sıkılmış adam gibi duruyor. eski f lerin görüntüsü güzel kasası toplu iri 600 rr gibi 250 lige benzemiyor.
bu arada 2 tane 600 f aldım zaten ama hep kazalı boyalı
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
şimdikinin tipi kaçmış avırtlagı sıkılmış adam gibi duruyor. eski f lerin görüntüsü güzel kasası toplu iri 600 rr gibi 250 lige benzemiyor.
bu arada 2 tane 600 f aldım zaten ama hep kazalı boyalı

hayırdır sende bu honda düşmanlıgı varken neden 600f bakınıyorsun.

soruna gelecek olursak motosiklet kendi kendine dengede kalamayan bir alet. istedigin ayarda motor bulunur ama muadillerinde 2000 lira fazla vermek işine ne derece gelir orasıda mechul.

bu arada bende f düşünüyorum fakat bu benzin pahalılıgı beni düşündürüyor. gerçi motora hergün binen biride degilim ama 600f e kısa sürede olsa sahip olmak istiyorum.

cbf 500 ü de yeni aldım fakat satıp 600f alacagım.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
hayırdır sende bu honda düşmanlıgı varken neden 600f bakınıyorsun.

soruna gelecek olursak motosiklet kendi kendine dengede kalamayan bir alet. istedigin ayarda motor bulunur ama muadillerinde 2000 lira fazla vermek işine ne derece gelir orasıda mechul.

bu arada bende f düşünüyorum fakat bu benzin pahalılıgı beni düşündürüyor. gerçi motora hergün binen biride degilim ama 600f e kısa sürede olsa sahip olmak istiyorum.

cbf 500 ü de yeni aldım fakat satıp 600f alacagım.

benim şimdiye kadar kullandıgım motorların çoğu honda marka idi. 2 tane suzuki 1 kawasaki ve 2 sym oldu.ben bir HONDA cıyım. hondayı ancak honda kullanan bilir. ama bazende bu parça fiyatları acıdıyor. be dostum. birazda gerçekçi olmak lazım.
yakıt konusunda sana er 6 tavsiye edebilirim. daha az yakan 600 yada 500 lük yok 90 km hızla 85 km yi benzin litresi 4000 bin lira iken 11300 tl ye gidiyor.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
benim şimdiye kadar kullandıgım motorların çoğu honda marka idi. 2 tane suzuki 1 kawasaki ve 2 sym oldu.ben bir HONDA cıyım. hondayı ancak honda kullanan bilir. ama bazende bu parça fiyatları acıdıyor. be dostum. birazda gerçekçi olmak lazım.
yakıt konusunda sana er 6 tavsiye edebilirim. daha az yakan 600 yada 500 lük yok 90 km hızla 85 km yi benzin litresi 4000 bin lira iken 11300 tl ye gidiyor.

kafamı buluyosun bizle ya :queen:
ben senin samimiyetine inanmıyorum son 1aydır hondaya demediğin kalmamış gibi şimdide ben Hondacıyım diyosun:queen:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
honda adam gibi motor yaptığı zaman lafım olmaz 600 f ler efsanedir.oturmuş sorunsuz motordur.
cgl 125 gibi zamanında 2000 liraya motor yapıp aynı motorun yanında
cg 125 i 3900 veriyor bu ne demek biri kaliteli biri degil
şimdi ise crf 250 çıkarmış 30 hp 9400 usd
cbr 250 çıkarmış 8800 e ve burda sesimi çıkarırım
anlayan anlar anlamayan başka yere çeker.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
benim şimdiye kadar kullandıgım motorların çoğu honda marka idi. 2 tane suzuki 1 kawasaki ve 2 sym oldu.ben bir HONDA cıyım. hondayı ancak honda kullanan bilir. ama bazende bu parça fiyatları acıdıyor. be dostum. birazda gerçekçi olmak lazım.
yakıt konusunda sana er 6 tavsiye edebilirim. daha az yakan 600 yada 500 lük yok 90 km hızla 85 km yi benzin litresi 4000 bin lira iken 11300 tl ye gidiyor.


kawasaki sanırımen son düşünecegim motor olur. bu arada benim cbf 500 ün yakıtından şikayetçi degilim. ama gönlümde hep 600f var. bu nedenle alacagım benimkini satıp üzerine biraz ekleme yaparak temiz bir motor bulrurum sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst