Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
Selamlar
Benim motor çekişten düştü diye yakınıyordum birde rolantide çalışırken stop ediyordu. Ustaya götürdüm benzin pompası dedi ve pompanın fiyatı bin liranın üzerinde :( Bir arkadaşım bir aracın pompasını takmıştı hortumları değiştirerek sorunu gidermişti sizin bir fikriniz varmı?

benzın pompası o kadar para değil

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/02-H...torcyclesQ5fPartsQ5fAccessories#ht_500wt_1182

sahibinden.com da da bazı ilanlar var
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Selamlar
Benim motor çekişten düştü diye yakınıyordum birde rolantide çalışırken stop ediyordu. Ustaya götürdüm benzin pompası dedi ve pompanın fiyatı bin liranın üzerinde :( Bir arkadaşım bir aracın pompasını takmıştı hortumları değiştirerek sorunu gidermişti sizin bir fikriniz varmı?

İkinci el neden almıyosun?
Eğer istersen yardımcı olabılırım bu konuda sana :)
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
59
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
Herkese merhaba..bu kadar tecrübeli 600F cilerin arasında olmaktan mutluyum öncelikle.125 R'yi verip 600F3 aldım iki hafta önce..98 model ve 52 binde şu an..içinizde modeli yüzünden bana gülecekler muhakkak çıkacaktır ama almadan önce sizleri çok okudum..önce gidip sesini dinledim ve aşık oldum sesine.sonra da gidip aldım. makinenin tek sıkıntısı 5 - 6000 devirde gazı bırakınca gelen şıkırtı. ekzantrik sanırım..onun dışında bir sıkıntısı yok. yağını değiştirdim. 3.5 litre yağ koydum. suyunu değiştirdim..2.5 litre antifiriz koydum..arka lastiği değiştirmem gerektiği için trafiğe çıkamıyorum..
dediğim gibi aranıza katılmaktan mutluyum..hepinize, hepimize kazasız belasız sürüşler diliyorum... :)))
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
herkese merhaba..bu kadar tecrübeli 600f cilerin arasında olmaktan mutluyum öncelikle.125 r'yi verip 600f3 aldım iki hafta önce..98 model ve 52 binde şu an..içinizde modeli yüzünden bana gülecekler muhakkak çıkacaktır ama almadan önce sizleri çok okudum..önce gidip sesini dinledim ve aşık oldum sesine.sonra da gidip aldım. Makinenin tek sıkıntısı 5 - 6000 devirde gazı bırakınca gelen şıkırtı. Ekzantrik sanırım..onun dışında bir sıkıntısı yok. Yağını değiştirdim. 3.5 litre yağ koydum. Suyunu değiştirdim..2.5 litre antifiriz koydum..arka lastiği değiştirmem gerektiği için trafiğe çıkamıyorum..
Dediğim gibi aranıza katılmaktan mutluyum..hepinize, hepimize kazasız belasız sürüşler diliyorum... :)))

kaca aldın kardeş hayırlı olsun kazasız sürüşler:)
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
evet Malkaradaki..eyvah şimdi motorun ne kadar döküntüsü varsa orataya çıkacak sanırım.. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:40 ----------

Anlatın bakalım ne derdi varsa hocam..sanırım biliyorsunuz makineyi..bizde ona göre ayağımızı denk alırız kullanırken.. :)
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
64
5-6000 bin devirde gelen o hışırtı benim makinedede var asaga devirinde ses yok yukarı devirinde ses yok tam o devir aralıgında geliyor o ses ama bunun klasik f sorunu oldugunu biliyorum 98 2007 farketmiyor yani bunu honda servisine danıstıgımda gergi sesi oldugunu soylediler sorun olmucagını f lerde olan birsey oldugunu soyledı kı tam 3 ay gectı herhangı bır seste artma yada azalma yok klasık sabıt o devirde geliyor o ses bu konuyla ılgılı daha oncelerı paylasımlar olmustu sanırım kımılerı depoyu sokup taktıgında bu sesın gectıgını soylemıstı kımısı on ızgaradan gelen ses demıstı sızın ve benım dısımda makınesınde o devır aralıgında dedıgım gıbı ses gelen varsa yazsın arkadaslar yanı kımılerıde para alabılmek ıcın egzantık ve gergılerı degıstırıryo kı benım makıne 13.bınde aldım su an 16.kusur oldu egzantırıgın degısme zamanına bıle cok var yanı detaylı bılgısı olan yada yasamıslıgı olan varsa ve paylasırsa sevınırım.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
5-6000 bin devirde gelen o hışırtı benim makinedede var asaga devirinde ses yok yukarı devirinde ses yok tam o devir aralıgında geliyor o ses ama bunun klasik f sorunu oldugunu biliyorum 98 2007 farketmiyor yani bunu honda servisine danıstıgımda gergi sesi oldugunu soylediler sorun olmucagını f lerde olan birsey oldugunu soyledı kı tam 3 ay gectı herhangı bır seste artma yada azalma yok klasık sabıt o devirde geliyor o ses bu konuyla ılgılı daha oncelerı paylasımlar olmustu sanırım kımılerı depoyu sokup taktıgında bu sesın gectıgını soylemıstı kımısı on ızgaradan gelen ses demıstı sızın ve benım dısımda makınesınde o devır aralıgında dedıgım gıbı ses gelen varsa yazsın arkadaslar yanı kımılerıde para alabılmek ıcın egzantık ve gergılerı degıstırıryo kı benım makıne 13.bınde aldım su an 16.kusur oldu egzantırıgın degısme zamanına bıle cok var yanı detaylı bılgısı olan yada yasamıslıgı olan varsa ve paylasırsa sevınırım.

O ses gergi sesidir arkadaşım.
Değiştirmeden o ses gitmez genel sorun gibi görünsede benim makinada ötmüyor şuan :)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
nazar degmesın motorum 28bın km ye gelıyor tık ses yok bence km ler dusurulmus olabılır 40 50 bın km lerın altında öle bır ses yapmaması lazım motorun yada kötü kulanım söz konusu olabılır
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
nazar degmesın motorum 28bın km ye gelıyor tık ses yok bence km ler dusurulmus olabılır 40 50 bın km lerın altında öle bır ses yapmaması lazım motorun yada kötü kulanım söz konusu olabılır

doğru dedin Erman. şu km düşürme meselesi çok yaygın ve bu yüzden motorların bakım aralıklarını doğru takip edemiyoruz.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
doğru dedin Erman. şu km düşürme meselesi çok yaygın ve bu yüzden motorların bakım aralıklarını doğru takip edemiyoruz.

normalde bu gibi sıkıntılar ve ss motorlara bınen acemı cakal ınsanları gordukten sonra ıkıncı el bu tarz motor almak işkence gibi ama tanıdıgım bıldıgım tıtız bır arkadasım oldugu ıcın aldım yoksa ınsanlar gozunun icine bakarak yalan sölüyorlar bu piyasada, sunuda söleyim hiç kimse temiz bakımlı 600f ini 11 bin tl nın altına satmaz istisnalar dısında tabiki...cogu motorun km sini düsürüyorlar ve bence ınsanlar cok buyuk gunah ısılıyor vebale gırıyor motoru sattıkları ınsanların hayatlarını tehlıkeye atıyorlar kımse bunun farkında degıl cunku motosıklette eksık bakım hayatınızı cok rahat tehlıkeye atar.
Emir aslında duzenlı olarak tutulmayan bakım defterı olmayan motoru ıkıncı elde almamak en mantıklısı.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
haklısın tabi ama işte 2-3 yaşından daha büyük ikinci el alıyorsan garanti kitapçığı falan yalan olmuş oluyor.
bi de bu numaralar en çok 600f'te dönüyor çünkü herkesin ilk 600cc motoru 600f (sen de dahil :) heheh )
böyle olunca da acemi alıcı zaten 4 silindir sesini duyunca bayılıp gevşiyor gözü bişey görmüyor, 5 yaşında 15bin kilometre yürümüş motor buldum diyip sevindirik oluyor :))
ben son 600f'imi 28bin de aldım 35binde falan da sattım galiba. aldığım adamda bakım faturaları bile duruyodu, geçmişi ortadaydı. ben motorumu tanıdık bi arkadaşıma sattım ilan bile vermedim ama eminim sahibindene koysaydım, millet vay 35binde motor alınır mı diye emin ol telefon bile etmeyecekti.
bazen diyorum bu millet dolandırılmaya müstahak.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
haklısın tabi ama işte 2-3 yaşından daha büyük ikinci el alıyorsan garanti kitapçığı falan yalan olmuş oluyor.
bi de bu numaralar en çok 600f'te dönüyor çünkü herkesin ilk 600cc motoru 600f (sen de dahil :) heheh )
böyle olunca da acemi alıcı zaten 4 silindir sesini duyunca bayılıp gevşiyor gözü bişey görmüyor, 5 yaşında 15bin kilometre yürümüş motor buldum diyip sevindirik oluyor :))
ben son 600f'imi 28bin de aldım 35binde falan da sattım galiba. aldığım adamda bakım faturaları bile duruyodu, geçmişi ortadaydı. ben motorumu tanıdık bi arkadaşıma sattım ilan bile vermedim ama eminim sahibindene koysaydım, millet vay 35binde motor alınır mı diye emin ol telefon bile etmeyecekti.
bazen diyorum bu millet dolandırılmaya müstahak.

delirtme kardesim benı benım 3.motorum 600f:queen: onunla daha cok yol yapıcaz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst