*600F'imle 15 saat aralıksız 1200 km yol gittim. Sırtımda da 15kg çanta vardı. Yolun sonunda... "İyi ki bu bir RR değil" dedim. Uzun yolda durum bu!
*Eğer iki Honda'yı kıyaslıyorsak kaliteden bahsetmeye gerek duymuyorum.
*Görüntüye gelince... ikisi yanyana durduğunda;
600F, dünya vücut geliştirme şampiyonu Arnold Schwartzanager (gösterişli)
600RR, 400mt olimpiyat koşu şampiyonu Michael Johnson (çevik)
Nihayetinde ikisi de sporcu ve güçlü. Bundan sonrası hangi sporu sevdiğinle ilgili
Şaka bi yana... maddi imkanın varsa ve uzun yola çıkmayacaksan, bağlı forum üyelerinin de affına sığınarak genç bir RR almanı tavsiye ediyorum.
350 jawa kullandıysan 600cc makinalarda zorlanmazsın.
yorumun icin teşekkur ederim bende kullanacagımı dusunuyorum ama nasip 350cc jawa bayagı bi kullanmışlıgım var inşallh 600luk makınada zorlanmam
Arkadaşlar,
Benim motor iki aydır yatıyor. Haftada iki defa yerinde çalıştırıyorum. Sorunsuz marş basıp tek seferde çalışıyor ama dijital göstergenin zemin aydınlatmasında bir zayıflama ve titreme var. Aküm boşalıyor galiba.. Bu aküler şarj ediliyor mu?
Yuasa YTX7L-BS 130 TL (Japon malı, Uzun ömürlü, tam bakımsız aküdür. VRLA tip olup yüksek marş kapasitesine sahiptir.
BOSCH YTX7L-BS 95 TL (Alman malı, İsmini herkes bilir. Kendini şarj edebildiği için ayriyeten şarj etmeye gerek yoktur.)
VLM YTX7L-BS 65 TL (Tam bakımsız)
Emre, VLM akü için olumlu yorum yapmış. Kafam karıştı yine! Hangisini alsam bilemiyorum!
Arkadaşlar,
Benim motor iki aydır yatıyor. Haftada iki defa yerinde çalıştırıyorum. Sorunsuz marş basıp tek seferde çalışıyor ama dijital göstergenin zemin aydınlatmasında bir zayıflama ve titreme var. Aküm boşalıyor galiba.. Bu aküler şarj ediliyor mu?
Yuasa YTX7L-BS 130 TL (Japon malı, Uzun ömürlü, tam bakımsız aküdür. VRLA tip olup yüksek marş kapasitesine sahiptir.
BOSCH YTX7L-BS 95 TL (Alman malı, İsmini herkes bilir. Kendini şarj edebildiği için ayriyeten şarj etmeye gerek yoktur.)
VLM YTX7L-BS 65 TL (Tam bakımsız)
Emre, VLM akü için olumlu yorum yapmış. Kafam karıştı yine! Hangisini alsam bilemiyorum!
Selam, kullanılmayan zamanlarda aküyü sabit tutmak için bağlandığı bir cihaz olduğunu duymuştum.
Birde arkadaşlar, gt250r bakımı için gittiğim bir motorcu, ben bundan sonra 600RR almayı düşünüyorum dediğimde, tavsiye etmedi, motor hızlı durmuyor patlatırsın 600F al, hem satmak istediğinde daha rahat satarsın dedi.
Sizce 600RR ve 600F farkları ve tercih sebepleri nelerdir? Yani siz neden 600RR değilde 600F tercih ettiniz.
Peki sence neden 600f al 600rr ı patlatırsın demiş olabilir.
Ben gt250r ile 8bin km yaptım.
Bu bahsettiğim motorcu kadıköyde. 600rr kasa dengesizdir kontrolü zordur elden çıkarmak zordur, 600f altın gibidir, benden 10bin tl ye aldığın 600f yi 2ay sonRa getir yine 10bine alırım diyor.
Peki sence neden 600f al 600rr ı patlatırsın demiş olabilir.
Ben gt250r ile 8bin km yaptım.
Bu bahsettiğim motorcu kadıköyde. 600rr kasa dengesizdir kontrolü zordur elden çıkarmak zordur, 600f altın gibidir, benden 10bin tl ye aldığın 600f yi 2ay sonRa getir yine 10bine alırım diyor.
Merhabalar dostum.
Ben bu sezon Ağustos ayında Zor bela(temiz makine bulmak zor) bir F aldım 2007 mod. O da 12.650 ye pazarlıkla.
Ev alma fırsatım oldu ve satayaım diye dişünerek ilan falan verdim.Sonrası traji komik olaylarArayanlar bu motor neden bu kadar temiz.Kaza yaptın yeni mi topladın,ben 11.000 anca veririm yada hiç allahın selamını bile vermeden 10000 olurmu diye yazanlardan sonra Lanet olsun deyip vazgeçtim.İkinci el satanlarda motoruma 11.500 den yukarı vermedi!! sebepleri onlarda kazanmalıymış oldu.
neyse sonra Tanıdık usülü geçen bir ani müşteri çıktı 13.000 e hakkını vererek sahibi oldu![]()
bahsettiğin motorcunun elinde sana amiyene tabirle itelemeye çalıştığı bi 600f vardır o yüzden öyle söylüyordur :mrgreen:
Topikte bilen bilir bugüne kadar 2 tane 600f aldım sattım, her ikisinden de sonsuz memnundum. her yönden tatminkar bi alet. 600rr'a göre avantajlarını matagp yazmış zaten yukarıda ben tekrarlamayacağım.
iri yapılı olduğum için sırf görsel olarak bile 600f'i 600rr'a terchi ederim. ama bu 600rr'ın teknik veri olarak daha önde olduğu gerçeğini değiştirmez.
aradaki 15-20 km/h top speed farkını ya da cüz-i ara hızlanma farkını çok kafaya takmak mantıksız.
artçılı kullanan kişi rr yerine f tercih etmelidir her zaman.
öte yandan artık temiz 600f bulmak iyice zorlaştı. başlangıç 600cc motoru olduğu için apachelerin elinde oyuncak oldu maalesef.
bu sezon ne alıcam kendime bilemiyorum.
artı bu sezonda fuar öncesi 2. el fiyatları almış yürümüş.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:14 ----------
:mrgreen: Hocam iyi satmışsın hayırlı olsun![]()
Merhabalar dostum.
Ben bu sezon Ağustos ayında Zor bela(temiz makine bulmak zor) bir F aldım 2007 mod. O da 12.650 ye pazarlıkla.
Ev alma fırsatım oldu ve satayaım diye dişünerek ilan falan verdim.Sonrası traji komik olaylarArayanlar bu motor neden bu kadar temiz.Kaza yaptın yeni mi topladın,ben 11.000 anca veririm yada hiç allahın selamını bile vermeden 10000 olurmu diye yazanlardan sonra Lanet olsun deyip vazgeçtim.İkinci el satanlarda motoruma 11.500 den yukarı vermedi!! sebepleri onlarda kazanmalıymış oldu.
neyse sonra Tanıdık usülü geçen bir ani müşteri çıktı 13.000 e hakkını vererek sahibi oldu
bende şuan yeni modelini bekliyorum ve olmaz ise temiz bir makine arayacağım.
Sana F le ilgili bir kaç acemi bilgisi vereyim.
600F kullanıldıktan sonra insanlarda özlem yaratan ve 1000 lik bir motoru bırakıpta geri dönülmeye zorlayan Adı gibi F sane bir makinaymış.
RR dan daha iridir.Üzerinde 2 kişi hiçte abes durmaz.Üzerinde zamanla uyuşma sorunu yada yorgunluk RR a göre 600F de daha azdır.
RR kasa olarak zayıf olması ve bg oranınında yüksekliğiyle daha hızlıdır.Ama F leri ezecek kadar değil tabiSon süratte 15 km kadar farkı vardır oda ince yapılı olduğu için rüzgarı kesmesinin avantajıyla olur.
F bilgisi olmayan insanlara (aile,eş,dost yada severlere) bu Sport TuringRacing lerle alakası yok
dik oturuyosun, yorulmazsın, çanta tak taşır gibi itelenmeye maruz kalan Safkan bİR Süper Sport makinadır.CBF 600le karıştırdıkları için herhalde
1 depoyla 270-280 km gittiğim günlar oldu.240-250 KM sonra rezerve açtığımı bilirim.Eski sayfalarda resimleri vardı diye biliyorum.Bakabilirsin.
600F aslında küçümsenmeyecek kadar Güçlü,seri ve hızlı bir makinadır.
Bence eksik olan tek yanı Gidon amortisörü dür.Onuda piyasadan temin edersen Kral makinadır.
Ben 2 kişi gezmeyi düşündüğüm için F i tercih ettim.Tek olsaydım RR ı düşünebilirdim ama bilen kullanan varsa RR ı da anlatabilir.
bilgine...
tulgacan ;
2007 ve sonrası 600rr larda gidon amortisörü var ve başına geldiğinde anlayacaksın ki motosiklette en olması gereken donanım.
o yüzden maddi imkanın varsa 600f'ten daha genç ve teknolojik olarak üstün olan RR satın al.
600cc supersportlar içinde en sorunsuz ve en kolay elden çıkan makinede 600rr dır.
için her yönden rahat olsun.
arkadaşlar ben hondanın 600 rr la 600f arasında kalmış bir arkadaşıniz olarak 600rr la bir bilgi bulamadım 600f kullanıcısı daha onlıne neden acaba acaba hangısını tercih etsem sırf koltugun altından egsoz cıkıyor dıye alıcam şahsımca 600rr ı ama yınede tam kararlı degilim sizcee ikisinide kullanmadım sizce hangisi rahat kullanırım şimdiye kadar kullandıgım motorlar 125cc honda 350cc jawaale:
Emre fuara hangi gün gidiyosun?Davetiye buldunmu?Ben de 4 adet var yine.Arkadaşlar la gidicez bu sene inşallah, cuma yada c.tesi düşünüyoz.Sen
Arkadaşlar,
Benim motor iki aydır yatıyor. Haftada iki defa yerinde çalıştırıyorum. Sorunsuz marş basıp tek seferde çalışıyor ama dijital göstergenin zemin aydınlatmasında bir zayıflama ve titreme var. Aküm boşalıyor galiba.. Bu aküler şarj ediliyor mu?
Yuasa YTX7L-BS 130 TL (Japon malı, Uzun ömürlü, tam bakımsız aküdür. VRLA tip olup yüksek marş kapasitesine sahiptir.
BOSCH YTX7L-BS 95 TL (Alman malı, İsmini herkes bilir. Kendini şarj edebildiği için ayriyeten şarj etmeye gerek yoktur.)
VLM YTX7L-BS 65 TL (Tam bakımsız)
Emre, VLM akü için olumlu yorum yapmış. Kafam karıştı yine! Hangisini alsam bilemiyorum!
Selam, kullanılmayan zamanlarda aküyü sabit tutmak için bağlandığı bir cihaz olduğunu duymuştum.
Birde arkadaşlar, gt250r bakımı için gittiğim bir motorcu, ben bundan sonra 600RR almayı düşünüyorum dediğimde, tavsiye etmedi, motor hızlı durmuyor patlatırsın 600F al, hem satmak istediğinde daha rahat satarsın dedi.
Sizce 600RR ve 600F farkları ve tercih sebepleri nelerdir? Yani siz neden 600RR değilde 600F tercih ettiniz.
arkadaşım cbf 1000 ve fazer 8 arasında terddütte kaldı.kullanan veya fikri olan varsa paylaşırsa sevinirim.
Hangi hava filttesini tavsiye ediyorsunuz ?
bahsettiğin motorcunun elinde sana amiyene tabirle itelemeye çalıştığı bi 600f vardır o yüzden öyle söylüyordur :mrgreen:
Topikte bilen bilir bugüne kadar 2 tane 600f aldım sattım, her ikisinden de sonsuz memnundum. her yönden tatminkar bi alet. 600rr'a göre avantajlarını matagp yazmış zaten yukarıda ben tekrarlamayacağım.
iri yapılı olduğum için sırf görsel olarak bile 600f'i 600rr'a terchi ederim. ama bu 600rr'ın teknik veri olarak daha önde olduğu gerçeğini değiştirmez.
aradaki 15-20 km/h top speed farkını ya da cüz-i ara hızlanma farkını çok kafaya takmak mantıksız.
artçılı kullanan kişi rr yerine f tercih etmelidir her zaman.
öte yandan artık temiz 600f bulmak iyice zorlaştı. başlangıç 600cc motoru olduğu için apachelerin elinde oyuncak oldu maalesef.
bu sezon ne alıcam kendime bilemiyorum.
artı bu sezonda fuar öncesi 2. el fiyatları almış yürümüş.
Emir yeni kasa bir Z750 çekelim senin altına.
Sakın Fazer'a filan bulaşma 600F'den sonra, motordan soğursun.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:13 ----------
Bu arada, ilandaki senin eski makina mı Emir?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...afsiz-2005-model-suzuki-gs-500-29310873/detay
Selam Emre,
herhalde ben de bu gidişle 2007-2008 bi z750 alıcam bu sezonhep hevesim var agresif hatlı bi naked'a. deneyelim olmadı döneriz geri
evet o gs500 benim eski makinelerden. ama ben karbon yapmıştım hatırlarsın sattığım arkadaş alıp istanbula götürür götürmez karbonu söküp mat siyaha boyamış. zevk meselesi tabi![]()