Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
Haklısın Abi Öğrenmek , Alışkanlıklarını Değiştirmekten Daha Kolay
En İyisi Önce Eğitim Sonra Küçük Cc
En Sonunda 600f :queen: Tavsiye İçin Teşekkürler Gerçekten Tecrübe En Önemli Şey Bence :)

En doğrusuda bu abicim...Gönül ister bir an önce motora atlayıp tur atmak, akıl ister uzun yıllar kazasız belasız motorla tur atmak...

Sen aklını dinle uzun yıllar tadını çıkarta çıkarta motorla gez dolaş zevkini yaşa...Bunun içinde az biraz fedekarlık ve sabır gerekir.. Onunda yolu öğrenmekten geçer...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
arkadaşlar herkese selamlar. 2 senedir derbi gpr 125 r kullanıyordum ve sattım. 600 cc bir sport touring tarzı motor almayı düşünüyorum. boyum 192 ve kilom 90 kg. derbi bana ufak kalıyordu ama bir çok yönden eğitici bir motor oldu bana. hem rahat oturarak yorulmayacağım, hem artcıyla birlikte yorulmadan keyifli geziler yapabileceğim, hem de tek başıma biraz gazlamak istediğimde beni tatmin edecek bir motor almayı düşünüyorum. supersport düşünmüyorum. cbr 600f çok yakışıklı makina, hoşuma gidiyor fakat sürüş pozisyonu bakımından fazer, kawasaki er6f ya da cbf600 e göre biraz daha yorucu gibi gözüküyor. gidon biraz alçak ve ileride gibi.yani sürerken biraz öne eğilerek hafif yatmak gerekiyor sanırım? tabiki sadece bu benim gözlemim, tecrübe etmedim. siz bu motorları kullanan arkadaşların fikirlerini almak isterim. 2 silindirli er6f e göre yakıt tüketimi ne durumdadır? inanılmaz derecede kararsızım bu saydığım motorlar arasında. eminim bu konular daha önce yazılmıştır ama inanın okumak istesem de yoğunluktan ötürü zamanım yok. çok kısa fikirlerinizi alırsam sevinirim. şimdiden teşekkürler.

Tabiki saydığın touring makinaların rahatını bulamazsın bu motorda; biraz yatmak gerekiyor ama, 600cc Supersport sınıfındaki en rahat makinadır 600F.
Biraz da senin konfor beklentine bağlı aslında. Ben geçtiğimiz ay içinde eşimle beraber 1600 km'den fazla yol yaptım 600F ile 1 haftada mesela ve çok fazla yormadı.
Ama daha düşük performansla daha rahat bir motor da keser beni dersen, ER-6F düşünebilirsin. Yakıt tüketimi olarak da en az 1 lt. oynar 100 km'de.
Bir de bütçen uygunsa seçeneklerin arasına VFR800 ve CBF1000 eklemeni öneririm.
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
166
abiler baktım türkiyede 600f face sayfası yok
bende kurdum ve katılmanızı bekliyorum resimlerle ve videolarınızı esirgemeyin
umarım yürür ve toplantılar geziler düzenleriz
CBR 600 f KULLANICILARI TURKIYE
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hayırlı olsun bakalım. :) Ancak Facebook'ta olmadığım için ben katılamayacağım maalesef kardeşim.
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Haklısın Abi Öğrenmek , Alışkanlıklarını Değiştirmekten Daha Kolay
En İyisi Önce Eğitim Sonra Küçük Cc
En Sonunda 600f :queen: Tavsiye İçin Teşekkürler Gerçekten Tecrübe En Önemli Şey Bence :)

:cat::cat::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:24 ----------

abiler baktım türkiyede 600f face sayfası yok
bende kurdum ve katılmanızı bekliyorum resimlerle ve videolarınızı esirgemeyin
umarım yürür ve toplantılar geziler düzenleriz
CBR 600 f KULLANICILARI TURKIYE

Hemen bende katıldım bir süre önce bende kurmuştum fakat o şekilde kaldı linki yazayım bari.:cat::rendeer:

Link;
http://www.facebook.com/group.php?gid=122927317739344
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
600F'in orjinal çanta aparatı bu. Abes duruyor ama koca çanta arkada bizim motorda bence. :)
Sele de rahat görünüyor ama tip olarak beğenmedim..
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Tabiki saydığın touring makinaların rahatını bulamazsın bu motorda; biraz yatmak gerekiyor ama, 600cc Supersport sınıfındaki en rahat makinadır 600F.
Biraz da senin konfor beklentine bağlı aslında. Ben geçtiğimiz ay içinde eşimle beraber 1600 km'den fazla yol yaptım 600F ile 1 haftada mesela ve çok fazla yormadı.
Ama daha düşük performansla daha rahat bir motor da keser beni dersen, ER-6F düşünebilirsin. Yakıt tüketimi olarak da en az 1 lt. oynar 100 km'de.
Bir de bütçen uygunsa seçeneklerin arasına VFR800 ve CBF1000 eklemeni öneririm.

Teşekkürler. VFR800 de çok hoşuma gidiyor ama fiyatı çok daha pahallı. er6f alayım en iyisi..
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Selam arkadaşlar;

Bugün Gebze civarında karşılaştığım Honda CBR 600 F, siyah ve plakası sanırım 41 NA 100 'dü. Arkadaşımız buralarda mı kendisiyle tanışmak isterim bu civarda pek motor meraklısı kimseler yokta... :)
 
Katılım
26 Nis 2010
Mesajlar
67
Anahtarla birlikte immobilizer code numarasının yazdığı küçük metal bir plaka almış olman gerekiyor. Bununla servis aracılığıyla yaptırabiliyorsun bildiğim kadarıyla, bunun da maliyeti en az 200-400 TL civarıydı yanlış hatırlamıyorsam.

kardeşim benimde tek anahtardı
bugün şirin evlerdeki servise gittim birtane ham anahtar isdedim
(bayan arkadaşa halini hatrını sorarsan ve benim gibi sevimli sevimli gülersen
70 tl veriyorsun 20 sini geri veriyor :queen:)
fiyatı 56 milyon onu anahtarcıda çektirecem yarın bi bilenede içindeki çiplerini deyiştirirsen yeni anahtarın sapasağlam olur veya randevu alıp chip lerini kopyalata biliyorsun onun fiyatıda 70 tl

Yardımlar için teşekkürler yükseliş honda herşeyi (orjinal anahtar çip kopyalama vs) dahil 100 tl ye yaptı yedek anahtarı.Yükselişte hal hatır soracak kimse yoktu bu sıcakta zaten millet pert olmak üzere....
 
Katılım
19 Eyl 2009
Mesajlar
113
Millet yaz sıcaklarından siteye girmeye fırsat bulamıyorki... Birde üstüne üstlük ramazan oruç derken.. iftarı açan soluğu dışarlarda alıyor...:bounce:

yok yok başka bir iş var bunda..Yoksa Emre bizden habersiz başka bir topic mi açtı:pale:
Ben bugün eve gelirken Kartal köprüsünde karşı istikamette gördüm bir grup.En az 30 motor vardı.Evde küçük hanım bekliyor diye takılamadım peşlerine :pale:TEM e doğru gidiyorlardı.Şu anda kimbilir nerde geziyorlardır valla.Ben de gezemediğim için satıyorum zaten motorumu::uzgunum:
 
Katılım
15 Ağu 2010
Mesajlar
34
Arkadaşlar merhaba,

Bende 20 günlük çiçeği burnunda bir 600 F kullanıcısıyım. YZF R 125 ile başladığım motor sevdama 600 F ile devam edeceğim. 600 cc motoru çok istiyor ama baya bir çekiniyordum. Korktuğum kadar agresif değilmiş ama kullanımı çok güzel ve rahatmış. Toplamda 1 yıllık motor kullanıcısıyım, Honda'da GS1 ve GS2 eğitimlerimi aldım.

Selamlar...
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
122
Arkadaşlar merhaba,

Bende 20 günlük çiçeği burnunda bir 600 F kullanıcısıyım. YZF R 125 ile başladığım motor sevdama 600 F ile devam edeceğim. 600 cc motoru çok istiyor ama baya bir çekiniyordum. Korktuğum kadar agresif değilmiş ama kullanımı çok güzel ve rahatmış. Toplamda 1 yıllık motor kullanıcısıyım, Honda'da GS1 ve GS2 eğitimlerimi aldım.

Selamlar...


hayırlı olsun abicim, güzel ve rahat bi şekilde kullanmak nasip olur İnşallah
 
Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
34
slm arkadaslar..
yaklasık 1 ay once f imi sattım :( cok keyiflıydı kırmızı başlıklıyla turlamak..
25 gundur 2007 1000 rr la turluyoruz artık.
oda resmen kırmızı şeytan cok fena bişiii düşünen arkadaslar varsa az cok deneyımlerımı paylasabılırım.hepınıze keyıflı surusler..
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
108
slm arkadaslar..
yaklasık 1 ay once f imi sattım :( cok keyiflıydı kırmızı başlıklıyla turlamak..
25 gundur 2007 1000 rr la turluyoruz artık.
oda resmen kırmızı şeytan cok fena bişiii düşünen arkadaslar varsa az cok deneyımlerımı paylasabılırım.hepınıze keyıflı surusler..

Öncelikle yeni motorun hayırlı olsun... Bende 600f imi sattım.. Şimdi binlik cbr bakıyorum...

Deneyimlerini paylaşırsan seviniriz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:30 ----------

Arkadaşlar merhaba,

Bende 20 günlük çiçeği burnunda bir 600 F kullanıcısıyım. YZF R 125 ile başladığım motor sevdama 600 F ile devam edeceğim. 600 cc motoru çok istiyor ama baya bir çekiniyordum. Korktuğum kadar agresif değilmiş ama kullanımı çok güzel ve rahatmış. Toplamda 1 yıllık motor kullanıcısıyım, Honda'da GS1 ve GS2 eğitimlerimi aldım.

Selamlar...

Öncelikle aramıza hoş geldin.. Allah kaza bela vermesin... Kazasız uzun soluklu sürüşler dilerim...:cat:
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
220
Arkadaşlar merhaba,

Bende 20 günlük çiçeği burnunda bir 600 F kullanıcısıyım. YZF R 125 ile başladığım motor sevdama 600 F ile devam edeceğim. 600 cc motoru çok istiyor ama baya bir çekiniyordum. Korktuğum kadar agresif değilmiş ama kullanımı çok güzel ve rahatmış. Toplamda 1 yıllık motor kullanıcısıyım, Honda'da GS1 ve GS2 eğitimlerimi aldım.

Selamlar...

Hayırlı olsun. Kazasız belasız arızasız güle güle kullan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst