Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Başınaı ağrıtıyorum emre kusura bakma .Birde Kawasakinin er6 f ve n modeli bunlar sana göre nasıldır.aslında niyetim ondan almaktı sahibi ile anlaştım bankadan kredi çektim gittim yanına bana motosikleti satmaktan vazgeçtim dedi .Yani paramla rezil oldum derler ya öyle bir durum oldu.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Başınaı ağrıtıyorum emre kusura bakma .Birde Kawasakinin er6 f ve n modeli bunlar sana göre nasıldır.aslında niyetim ondan almaktı sahibi ile anlaştım bankadan kredi çektim gittim yanına bana motosikleti satmaktan vazgeçtim dedi .Yani paramla rezil oldum derler ya öyle bir durum oldu.

Eğer her iki motorla 600F ve ER6f ile bir test sürüşü yaparsan arasındaki farkı anlarsın :bounce: ama tavsiyem 600F alman olacaktır. er6f iki silindir olduğu için istediğin sesi ve istediğin performansı alamayabilirsin :wiinkk:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Başınaı ağrıtıyorum emre kusura bakma .Birde Kawasakinin er6 f ve n modeli bunlar sana göre nasıldır.aslında niyetim ondan almaktı sahibi ile anlaştım bankadan kredi çektim gittim yanına bana motosikleti satmaktan vazgeçtim dedi .Yani paramla rezil oldum derler ya öyle bir durum oldu.

ER6 da güzel motor bence, çift silindir ve enjeksiyonlu olduğu için yakıtı da ekonomiktir bizim makinaya göre. Touring ve naked olarak rahat bir alet. Ama tabii 4 silindir performansı bekleme o motordan. Her zaman söylediğim gibi, 600F bir gömlek üstündür ER6'dan. Bugün bir motosiklet mağazasına gittiğin zaman 2006 model 5,000 km'de ER6'nın fiyatı 10,000TL , 2006 model 20,000 km'de 600F'in fiyatı 11,500TL'dir. Honda'nın kalitesi, sağlamlığı, yaygın servis ağı ve bol yedek parçası maalesef Kawa'da yok.
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
süper sportlarda son sahibi olursun böyle makinaların masrafıda bitmez ayrıca.

er-f e de yanaşma derim niye dersen ikinci eli yok denecek durumda.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
muayeneye giren arkadaşlar!!!
TÜV beyaz halojen farlara arıza yapıyor mu bilgisi olan var mı??
yolu hiç göstermeyen ama kendini çok iyi belli eden karşıdan gelenin gözlerini kör eden süper uzun farım ağır kusur sayılır mı acaba :p
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
muayeneye giren arkadaşlar!!!
TÜV beyaz halojen farlara arıza yapıyor mu bilgisi olan var mı??
yolu hiç göstermeyen ama kendini çok iyi belli eden karşıdan gelenin gözlerini kör eden süper uzun farım ağır kusur sayılır mı acaba :p

Bende Philips Diamond Vision 5000K var, sorun olmadı. Sadece yönüne bakıyorlar farın, ondan da hafif kusurlu geçiyorsun.
 
Katılım
5 Eyl 2006
Mesajlar
35
merhaba, 2006 renkleri gümüş siyah ve kırmızı siyah. gümüş siyah senin resimlerde var.
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
muayeneye daha war ama tedbirimizi alalım,tşk ederim dark...

mahleden çocuklar çağırdı,gazlamaya gidiyorum millet,hepiniz hoşçakalın...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
muayeneye giren arkadaşlar!!!
TÜV beyaz halojen farlara arıza yapıyor mu bilgisi olan var mı??
yolu hiç göstermeyen ama kendini çok iyi belli eden karşıdan gelenin gözlerini kör eden süper uzun farım ağır kusur sayılır mı acaba :p

bana birşey demediler 6000k var bende.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bu arada arkadaşlar,

Kısmetse Haziran'da eşimle beraber Çanakkale üzerinden Ege kıyılarını dolaşa dolaşa Antalya'ya kadar, bol konaklamalı uzun bir gezi-tatil planı düşünüyoruz.

Bunun için motorda birtakım değişiklikler ve iyileştirmeler yaptım.

Öncelikle lastikleri değiştirdim biliyorsunuz.

Bir de 34x2= 68 lt yan (heybe) çanta takımı aldım. Şimdi bu yan çantalar için soft çanta demiri yaptırmayı düşünüyorum.

Bir de bir değişiklik daha yaptım ama akıllara zarar.:p Ekonomik bir biçimde konfora yönelik ilginç ve yaratıcı bir çalışma oldu. Tam olarak bittiğinde buraya fotoğraflarını koyacağım. Bakalım beğenecek misiniz.:queen: İddia ediyorum Türkiye'de bir tane daha yoktur böyle bir çalışma; türünün ilk ve tek örneği.
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
dreamdark

Tavsiyeler icin tesekkur ederim. Yuz yuze konuştugum arkadaslarım da senin fikirlerindeler aşagı yukarı. Kanımca ben ayın 25 inde falan bir 600f sahibibi olacagım...
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
ya şöyle birşey gördüm bizim makinalara takılıyormuş gibi
85646681.jpg
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
Ooo dark süpersiniz,aynısını hanımla ben de istiyoruz.Bekar ve çok tehlikeliyken bi kaç sefer yarım ege turu yaptım.Depoyu doldurup tek başına özgürlüğe gaz açmak tarifsiz bi duygu. Ege turu süper ama aynı zamanda da çok meşakatli.Hiç uzun yol yaptın mı ya da egenin çatlaklı,yarıklı,erimiş asfaltlı,yıpranmış,mıcırlı,gurbetçi magandalar ve tatilcilerle dolu,hayvanlı,bol kamyonlu,tozlu,bol radarlı yollarında kullandın mı? özellikle yazın dandik asfaltın üzerine zift döküp üzerine bi kat mıcır döker ve silindirle düzlemezler motorcular düşsün die,karşıdan bi kamyon geçti mi arkasından da mermi gibi mıcırlar gelir vs. vs :p haziran çok sıcak olmaz ama yolculuklarını sabah erken saatlerde yap bence.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bu arada arkadaşlar,

Kısmetse Haziran'da eşimle beraber Çanakkale üzerinden Ege kıyılarını dolaşa dolaşa Antalya'ya kadar, bol konaklamalı uzun bir gezi-tatil planı düşünüyoruz.

Bunun için motorda birtakım değişiklikler ve iyileştirmeler yaptım.

Öncelikle lastikleri değiştirdim biliyorsunuz.

Bir de 34x2= 68 lt yan (heybe) çanta takımı aldım. Şimdi bu yan çantalar için soft çanta demiri yaptırmayı düşünüyorum.

Bir de bir değişiklik daha yaptım ama akıllara zarar.:p Ekonomik bir biçimde konfora yönelik ilginç ve yaratıcı bir çalışma oldu. Tam olarak bittiğinde buraya fotoğraflarını koyacağım. Bakalım beğenecek misiniz.:queen: İddia ediyorum Türkiye'de bir tane daha yoktur böyle bir çalışma; türünün ilk ve tek örneği.

Merakla bekliyoruz :cat:

ya şöyle birşey gördüm bizim makinalara takılıyormuş gibi
85646681.jpg

yusuf ne işe yarıyormuş :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Bu arada arkadaşlar,

Kısmetse Haziran'da eşimle beraber Çanakkale üzerinden Ege kıyılarını dolaşa dolaşa Antalya'ya kadar, bol konaklamalı uzun bir gezi-tatil planı düşünüyoruz.

Bunun için motorda birtakım değişiklikler ve iyileştirmeler yaptım.

Öncelikle lastikleri değiştirdim biliyorsunuz.

Bir de 34x2= 68 lt yan (heybe) çanta takımı aldım. Şimdi bu yan çantalar için soft çanta demiri yaptırmayı düşünüyorum.

Bir de bir değişiklik daha yaptım ama akıllara zarar.:p Ekonomik bir biçimde konfora yönelik ilginç ve yaratıcı bir çalışma oldu. Tam olarak bittiğinde buraya fotoğraflarını koyacağım. Bakalım beğenecek misiniz.:queen: İddia ediyorum Türkiye'de bir tane daha yoktur böyle bir çalışma; türünün ilk ve tek örneği.


yann çantayı merak ettim vallahi. yaz tatili için benim de ihtiyacım var ben de spor motosikletler için olan saof side baglerden alacağım ama onları monte etmek için çanta demirine gerek yok diye biliyorum.
diğer değişiklik için de ipucu versen diyorum onu da merak ettim. sisibar mı yaptırıyosun yoksa motora artçı konforu için :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst