Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Çelik gibi irade lazım bence de:queen:Motor zaten 1. viteste 120 yapıyor neredeyse:) Sürekli 90'la gitmekten 600F'liğinden utanır muhtemelen:p
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
gerçi daha motoru almadım ama(bi aksilik olmazsa yarın en geç öbür gün inşallah) kafama takılan bişey plakalık. oldum olası motosiklette plakalık sevmem. ama kesmek de pek aklıma yatmıyo. çıkma bi parça bulup kessek olur mu nasıl olur? bulabilir miyiz ? yoksa küçük led sinlal kendini pek göstermiyo o koca plakalık olunca.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
gerçi daha motoru almadım ama(bi aksilik olmazsa yarın en geç öbür gün inşallah) kafama takılan bişey plakalık. oldum olası motosiklette plakalık sevmem. ama kesmek de pek aklıma yatmıyo. çıkma bi parça bulup kessek olur mu nasıl olur? bulabilir miyiz ? yoksa küçük led sinlal kendini pek göstermiyo o koca plakalık olunca.


Aslında mantıklı söylediğin evet.. Eğer fiyat makulse bu şekilde halledilebilir.
İyi düşünmüşsün, benim de aklıma yattı bak.:) Bir araştıralım bakalım şu parçayı.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
denemiş biri olaraktan uzun yolda 200 kg. ağırlıkla motosikletin en az yaktığı yakıt 110 km hız civarı 5000 devri biraz geçerken gerçekleşiyor ve ve uzun yolda 1 depo ile 300 km yakın bir mesefa yapılabilir rahatlıkla.geçen yaz istanbul mersin 1000 km yol yaptım orada hesapladım :))
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Ben EK zincirlerinin MVXZ modelinden taktım. O-ringli değil X-ringli bi zincir. Mukavemeti yüksek performans zinciri. Üstelik renkli. Tavsiye ederim.

seda sen bu zinciri nerden aldın? türkiyede ben bulamadım. ebaydanmı aldın? Birde mesaj kutunu sil bence ağzına kadar dolmuş mesaj gönderilmiyor :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
tabi, tabi.

sabah benim gümüşün debriyaj ını ustama gösterdim bu ses normal dedi. Benmi çok pir pirikliyim anlamadım :)

senin adına sevindim :cat: kulakların baya hasasmış :mrgreen:

denemiş biri olaraktan uzun yolda 200 kg. ağırlıkla motosikletin en az yaktığı yakıt 110 km hız civarı 5000 devri biraz geçerken gerçekleşiyor ve ve uzun yolda 1 depo ile 300 km yakın bir mesefa yapılabilir rahatlıkla.geçen yaz istanbul mersin 1000 km yol yaptım orada hesapladım :))

110 la gitmeyi bir becerebilsem :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
...
ama söz verdim kendime efendi kullanıcam :)

Bende söz vermiştim efendi kullanmaya. Kullandım da hakikaten uzun bir süre. Çünkü 600F benim ilk motorum ve biçok şeyi onda öğrendim. Yaklaşık 10.000 km filan otoban dışında efendi efendi kullandım. Ama son zamanlarda bana bişiler oldu. Kendimden korkar oldum. İnşallah başlığımı okumazsınız forumda :queen:

Bu değer normal bence, ben de ortalama 200-210 km civarı gidebiliyorum 1 depo benzinle.

İşte bunu okuduğuma çok ama çok sevindim. Bende diyorum benim motorumda mı bi sorun var. Nasıl rahatladım anlatamam :cat:

seda sen bu zinciri nerden aldın? türkiyede ben bulamadım. ebaydanmı aldın? Birde mesaj kutunu sil bence ağzına kadar dolmuş mesaj gönderilmiyor :)

Hmm haklısın hemen temizliyim :)
Ben Amerika'dan aldım ama MotoPlus'ta bir firmanın getirdiğini görmemle yıkıldım. Üstelik Ankara firmasıydı ve üstelik evime en yakın motosiklet mağazasıydı. Adı Rider. Bilgilerini bulup eklerim buraya. Onlardan temin edebilirsin sanırım.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ben cimri adamım bu motorla 1 depo ile 400 km gitmem şart :p

Hmm haklısın hemen temizliyim :)
Ben Amerika'dan aldım ama MotoPlus'ta bir firmanın getirdiğini görmemle yıkıldım. Üstelik Ankara firmasıydı ve üstelik evime en yakın motosiklet mağazasıydı. Adı Rider. Bilgilerini bulup eklerim buraya. Onlardan temin edebilirsin sanırım.


fiyatınıda ben söylim 100 euro demişti demi seda :D jessde almıştı baya bi indirim yapmışlardı ama 120 baklalık zincirde
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
tamam.

ben bir depo ile 200 km gidiyom. şehir dışında bu mesafe uzuyor tabi. ( alalı bir ay olamdı 6 depo bitti oran biliyom :) )

it ayağı yemiş gibi geziyon diyor anne annem :D eski toprak laflarıda çok ağır :)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
arka kuyruk altı plastiği serviste 300 ytl dısarıda çıkmacıdan alırsan 180 ytl 150 ytl ye kadar bulabilirsin ama almayıp kesmek istersen bende hazır kesilmişi var bende yenisini almayı düşünüyorum eğer yenisini almadan kesmeyi düşünürsen sakın kesme.takasla üzerine 50 ytl verip + kargo ücretlerini karşılayabilirim :))))))
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
arka kuyruk altı plastiği serviste 300 ytl dısarıda çıkmacıdan alırsan 180 ytl 150 ytl ye kadar bulabilirsin ama almayıp kesmek istersen bende hazır kesilmişi var bende yenisini almayı düşünüyorum eğer yenisini almadan kesmeyi düşünürsen sakın kesme.takasla üzerine 50 ytl verip + kargo ücretlerini karşılayabilirim :))))))

niye kestin :silent: niye yenisini alıyon :silent: Bende plakanın bittiği yerden kesmiştim, bir sorun yaşamadım. Bilmediğim birşeymi var :silent:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
arkadaşlar selamlar...
dün akşam üzeri gittik motoru ve motoru aldık getirdik...
2006 model kırmızı siyah 12.000 küsür km. de...
çok az kullanma fırsatı buldum dün akşam ve çok beğendim. inşallah kazasız belasız kullanmak nasip olur.
bu arada benim aldığım motorun plakalığı halihazırda kesilmiş, artık kessem mi kesmesem mi diye düşünmeme gerek kalmadı :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hadi hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. :)
Bu arada, şu avatar resmini ve alttaki yazıları değiştir artık istersen:cherry:

niye kestin :silent: niye yenisini alıyon :silent: Bende plakanın bittiği yerden kesmiştim, bir sorun yaşamadım. Bilmediğim birşeymi var :silent:


Görüntü olarak kesiliyor genelde plakalık. Ben de senin gibi plakanın bittiği yerden kesmiştim, kıyamadım tamamını kesip orjinalliğini bozmaya. Bir de yağmura fln yakalanma durumunda sırta su sıçraması engellenemiyor plaka iptalinde.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
niye kestin :silent: niye yenisini alıyon :silent: Bende plakanın bittiği yerden kesmiştim, bir sorun yaşamadım. Bilmediğim birşeymi var :silent:

muzaffer abi kökünden kesmiş bu arkadaşımız sanırım. Eğer kuyruk sivri olsun diye yaptı isen alttan su alır ve sinyalleri iptal etmek zorunda kalırsın oda tehlikeli olur. Benim şahsi düşüncem kyruk iptali 600f yakışmıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst