hocam bunun neden yaptğını buldum ben debriyaj saçları var onların böyle girintileri ve cıkıtıları var debraj taşına göre onlar zamanla hafiften aşınıyor ve debraj taşına sıkışıyor ve ayırma tam olmuyor fazla bir zararı yok bir gün sökersen debraj balatasını aralarında saçların o dediğim aralıklarını hafiften törpüle rahat girip cıksın yani debraj taşına onun için sıkı sonra o ses ortadan kalkacaktır
benimde bir sorunum var bu otomatik gergi denen egzantirik gergisi benim egzantirik ses yapmaya başladı otoamatik gergiyi hafiften sık gecer dediler ama ne tarafa sıkılır onu bilmiyorum

)) bilen varsa yada daha önce yaptıran bilgi veririse memnun olurum