Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
arkadaşlar slm herkese.
size bişey sorucam.hafta sonu gezerken 600f motorumun gidon topuzlarından 1 tanesi düştü. orjinalını nerden bulabilirim bilgisi olan biri varsa yardımcı olursa sevinirim.

internet üzerinden de sipariş verebilirim nerde olduğu o konuda onemli değil.

ben manisa da oturuyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
206
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar slm herkese.
size bişey sorucam.hafta sonu gezerken 600f motorumun gidon topuzlarından 1 tanesi düştü. orjinalını nerden bulabilirim bilgisi olan biri varsa yardımcı olursa sevinirim.

internet üzerinden de sipariş verebilirim nerde olduğu o konuda onemli değil.

ben manisa da oturuyorum.

e bay a bir bak derim:wiinkk:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
arkadaşlar slm herkese.
size bişey sorucam.hafta sonu gezerken 600f motorumun gidon topuzlarından 1 tanesi düştü. orjinalını nerden bulabilirim bilgisi olan biri varsa yardımcı olursa sevinirim.

internet üzerinden de sipariş verebilirim nerde olduğu o konuda onemli değil.

ben manisa da oturuyorum.


Manisa'da Honda servisi ya da motosiklet aksesuarları üzerine bir firma yok mu? Zaten tek satmazlar, bulabilirsen zevkine uyan değişik bir çift topuz al bence. Oradan hiçbir şekilde bulma şansın yoksa biz de buradan yardımcı oluruz sana. Sahibinden.com'da birçok ürün bulabilirsin bu arada, birçoğu için kargo seçeneği de mevcut.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
Manisa'da Honda servisi ya da motosiklet aksesuarları üzerine bir firma yok mu? Zaten tek satmazlar, bulabilirsen zevkine uyan değişik bir çift topuz al bence. Oradan hiçbir şekilde bulma şansın yoksa biz de buradan yardımcı oluruz sana. Sahibinden.com'da birçok ürün bulabilirsin bu arada, birçoğu için kargo seçeneği de mevcut.


yardımın için sağol arkadaşım ebayden buldum. uyumlu olduğu modellerı yazmıo onu sordum eğer olumsuz cvp gelirse izmir servisinden sorgulucam. olmadı izmirde motor aksesuar satan yerlerden sorgulucam.

yardımın için tşk ederim.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
Selam arkadaşlar ben de aranıza yeni katıldım 600f kullanıcısı olarak,siirtteyim görev dolayısı ile

sizlere bi sorum olcak motorum 2006 model 7500 km de
vites degiştirirken diger küçük cc motosikletlere göre biraz fazla ses çıkıyo bu tarz motorlarda vites degişimlerinde fazla ses çıkması normal mi?
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Bende 3 Aydır Sürüyorum Bu Makinayı Bende Aynı şeyden şikayetçiydim Ama Normalmiş Her Motorda Var 600 Lüklerin Hepsinde 0 Km 600rr Bile Böyle Gürültülü Vites Atılıyor Haberin Olsun.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
hmm tamam sagolasın arkadaşım.

ben motoru 11000 tl ye aldım sol grenaj orjinali ile degişmiş oldugu yerde düştügünden çatlamış fiyat normal mi acaba istanbulda bi kaç arkadaşıma sordum fiyat normal dediler ama bir de sizlerin görüşünü alayım

2006 model 7500 km de üstünde sadece el yapımı bi egzoz var geri kalan hersey orjinal
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
hmm tamam sagolasın arkadaşım.

ben motoru 11000 tl ye aldım sol grenaj orjinali ile degişmiş oldugu yerde düştügünden çatlamış fiyat normal mi acaba istanbulda bi kaç arkadaşıma sordum fiyat normal dediler ama bir de sizlerin görüşünü alayım

2006 model 7500 km de üstünde sadece el yapımı bi egzoz var geri kalan hersey orjinal


Fiyat normal bence, hayırlı uğurlu olsun.
Sport makinalarda bu vites sesi de normal; hatta motor tam ısınıp rölanti düşmeden vites değiştirmeye çalışırsan çok yüksek bir ses çıkar ve bu motor için zararlıdır. Kısaca, bu motorların vites geçişleri alışılmış tabiriyle biraz "kemikli"dir.

yardımın için sağol arkadaşım ebayden buldum. uyumlu olduğu modellerı yazmıo onu sordum eğer olumsuz cvp gelirse izmir servisinden sorgulucam. olmadı izmirde motor aksesuar satan yerlerden sorgulucam.

yardımın için tşk ederim.


Rica ederim dostum:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
sagolasın dreamdark

artık zamanla ögrencez bu motorun inceliklerini sizlerinde yardımıyla:)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
sagolasın dreamdark

artık zamanla ögrencez bu motorun inceliklerini sizlerinde yardımıyla:)

Bakımlarını aksatmazsan seni asla üzmeyecek ve yolda bırakmayacak sapasağlam bir motordur. :)
Bir de aklıma gelmişken söyleyeyim, çok yüksek devirlerde ve agresif kullanırken tankslapper olayına mahal vermemek için sakın kontrolü elden bırakma. Bu şekilde kullanırken yoldaki bir bozukluğa denk gelirsen kafanın sallaması muhtemel; biraz hafif kalıyor sanki.. İmkanın olursa gidon amortisörü takmanı öneririm, çok daha güvenli olur.:cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Herkez vites geçişlerindeki sesden bahsetmiş benim F in yagını değiştirdim ve orjin ekzost tüpünü taktım şimdi vites atarken veya sert kalkerken tak die bir vuruntu var !! zincir sesi değil ön dişliden mi geliyo die düşündüm ama kapağını söktük ordan da değil biri debriyaj tasından geliyo dedi biri başka bişi dedi ya kafam karıştı şimdi !!! acaba bi anormallik varmıdır veya ekzost u değişince kafama mı takıldı bu ses anlayamadım !!
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bakımlarını aksatmazsan seni asla üzmeyecek ve yolda bırakmayacak sapasağlam bir motordur. :)
Bir de aklıma gelmişken söyleyeyim, çok yüksek devirlerde ve agresif kullanırken tankslapper olayına mahal vermemek için sakın kontrolü elden bırakma. Bu şekilde kullanırken yoldaki bir bozukluğa denk gelirsen kafanın sallaması muhtemel; biraz hafif kalıyor sanki.. İmkanın olursa gidon amortisörü takmanı öneririm, çok daha güvenli olur.:cat:

senin motorunda gidon amortisörü varmı :silent: ben aradım 600f için bulamadım :pr: diğerlerinide uydurmak istemiyorum :bounce:

Herkez vites geçişlerindeki sesden bahsetmiş benim F in yagını değiştirdim ve orjin ekzost tüpünü taktım şimdi vites atarken veya sert kalkerken tak die bir vuruntu var !! zincir sesi değil ön dişliden mi geliyo die düşündüm ama kapağını söktük ordan da değil biri debriyaj tasından geliyo dedi biri başka bişi dedi ya kafam karıştı şimdi !!! acaba bi anormallik varmıdır veya ekzost u değişince kafama mı takıldı bu ses anlayamadım !!

zincir çok gergin ise böyle ses yapabilir, değilse egsozu kontrol ettir :cat:

Selam arkadaşlar ben de aranıza yeni katıldım 600f kullanıcısı olarak,siirtteyim görev dolayısı ile

sizlere bi sorum olcak motorum 2006 model 7500 km de
vites degiştirirken diger küçük cc motosikletlere göre biraz fazla ses çıkıyo bu tarz motorlarda vites degişimlerinde fazla ses çıkması normal mi?

sadece 1. vitesde ses yapıyor, diğer viteslerde ses yapmaması lazım :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
hocam bunun neden yaptğını buldum ben debriyaj saçları var onların böyle girintileri ve cıkıtıları var debraj taşına göre onlar zamanla hafiften aşınıyor ve debraj taşına sıkışıyor ve ayırma tam olmuyor fazla bir zararı yok bir gün sökersen debraj balatasını aralarında saçların o dediğim aralıklarını hafiften törpüle rahat girip cıksın yani debraj taşına onun için sıkı sonra o ses ortadan kalkacaktır


benimde bir sorunum var bu otomatik gergi denen egzantirik gergisi benim egzantirik ses yapmaya başladı otoamatik gergiyi hafiften sık gecer dediler ama ne tarafa sıkılır onu bilmiyorum :))) bilen varsa yada daha önce yaptıran bilgi veririse memnun olurum
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
52
bende bugün aldım 600 f honda. yalnız benim motordada bi sorun var. farlarım ve sinyallerim calısmıyor. sinyall ısıklarım sürekli yanık bi sekilde kalıyor. sinyal dügmesine basılı kaldıgında motor calısmıyor. bi arkadas dügmesinden olabilecegini söyledi. baska fikri olan varmı acaba.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Herkez vites geçişlerindeki sesden bahsetmiş benim F in yagını değiştirdim ve orjin ekzost tüpünü taktım şimdi vites atarken veya sert kalkerken tak die bir vuruntu var !! zincir sesi değil ön dişliden mi geliyo die düşündüm ama kapağını söktük ordan da değil biri debriyaj tasından geliyo dedi biri başka bişi dedi ya kafam karıştı şimdi !!! acaba bi anormallik varmıdır veya ekzost u değişince kafama mı takıldı bu ses anlayamadım !!


Egsozla alakalı olduğunu sanmıyorum, yağını her zamankinden farklı bir yağ mı koydun yoksa aynı mı? Belki ince bir yağ koyduysan o yüzden olabilir. Bir de motor rölantiden çıktıktan sonraki optimum sıcaklıktayken yapıyor bu sesi değil mi; çünkü ısınmadan zaten yağlama tam yapılmadığı için normal bu ses, motor soğukken.

hocam bunun neden yaptğını buldum ben debriyaj saçları var onların böyle girintileri ve cıkıtıları var debraj taşına göre onlar zamanla hafiften aşınıyor ve debraj taşına sıkışıyor ve ayırma tam olmuyor fazla bir zararı yok bir gün sökersen debraj balatasını aralarında saçların o dediğim aralıklarını hafiften törpüle rahat girip cıksın yani debraj taşına onun için sıkı sonra o ses ortadan kalkacaktır


benimde bir sorunum var bu otomatik gergi denen egzantirik gergisi benim egzantirik ses yapmaya başladı otoamatik gergiyi hafiften sık gecer dediler ama ne tarafa sıkılır onu bilmiyorum :))) bilen varsa yada daha önce yaptıran bilgi veririse memnun olurum


Bak ben bu debriyaj sacı olayını yeni öğrendim.

Benim motorda da seninki gibi böyle hafiften bir ses geliyor egzantirikten, geçen gün Pendik'deki Güngör Motor Honda servisine gittiğimde sordum Yılmaz ustaya, genelde zamanla 600F lerde olabiliyor bu ses ve hiçbir zararı yok, merak etme dedi.

senin motorunda gidon amortisörü varmı :silent: ben aradım 600f için bulamadım :pr: diğerlerinide uydurmak istemiyorum :bounce:


Ben de yok ama satılıyor piyasada, universal ürünler olabilir; birkaç parça buldum, ne derece uyumludur bilmiyorum ama sorup öğrenilir herhalde.

http://www.sahibinden.com/direksiyo...pXQQdisplayitem&keyword=direksiyon amortisörü

http://www.sahibinden.com/direksiyo...pXQQdisplayitem&keyword=direksiyon amortisörü

bende bugün aldım 600 f honda. yalnız benim motordada bi sorun var. farlarım ve sinyallerim calısmıyor. sinyall ısıklarım sürekli yanık bi sekilde kalıyor. sinyal dügmesine basılı kaldıgında motor calısmıyor. bi arkadas dügmesinden olabilecegini söyledi. baska fikri olan varmı acaba.

Bir yerde bir kısa devre ya da uyumsuzluk var gibi geldi bana, elektrik tesisatını bir elden geçirmek lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
52
hocam bu aksam motorla 3 saate yakın bi dolastım farlar ve sinyaller normal bi sekilde calısıyorlardı. bi sorun yasamadım. ama sorunu tekrarlama olasılıgı olabilir tabi.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
arkadaşlar bu zinciri yaglamak için özel bi yaga ihtiyaç var mı yoksa makina yagları işimizi görür mü birde gecen gün serviste yagladılar biraz yol yatıktan sonra motor oldugu gibi yag oldu bunun bi çözümü var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst