Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
Yok satmıyorum Ozan'cım, önümüzdeki günlerde bir buluşma ayarlayıp görüşelim bence de.

Senin makine de maşallah ilk gördüğüm günkü gibi pırıl pırıl hala. :)
Bu arada, siyah cam ve sinyaller var mıydı ben gördüğümde, yoksa onları sonradan mı ekledin, bir de km kaç oldu senin?

oo valla çok mutlu oldum satmaktan vazgeçtiğine.
siyah cam ve sinyaller vardı, gerçi arka sinyallerden biri düştü sonra aynısından bulamadım ona bi çözüm üretmem lazım. ya çıkarıp orjinalleri takıcam yada aynısından bulucam başka yolu yok.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar benim motor artık lastik diye ağlıyor. :)

Üzerinde ilk lastiği mi bilmiyorum ama, ben 8300 km.de aldığımdan beri Bridgestone BT010'lar var; şimdi kilometre 20,000 oldu.

Mali durum müsayit olduğunda lastik almayı düşünüyorum;
Bizim motorlar için hangi lastikleri tavsiye edersiniz bana? Kullandığınız farklı lastikler varsa tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Benim lastikten beklentilerim, yol tutuşu sağlam olsun, virajlarda güven versin ve en az 10,000 km gitsin. Bundan yola çıkarak, en üst performans seviyesindeki lastik modellerinin benim için gereksiz ve yüksek maliyetli olduğunu düşünüyorum. Tabiiki biraz da ekonomik olması önemli. Bu beklentilerimi karşılayacak lastik nedir acaba?

Kafamda bana en sıcak görünen seçenek şu anda,
Michelin Pilot Road 2CT

Nedeni, çift hamurlu olması ve lastiğin daha çok kullanılan orta kısmının orta sertlikte olması nedeniyle ömrünün daha uzun ve daha az kullanılan yanakların daha yumuşak olması nedeniyle viraj performansı ve güvenliği konusunda başarılı olması. Peki bunun daha ekonomik bir muadili var mıdır acaba; aynı beklentilere cevap verebilecek?

Farklı görüşleriniz varsa da konuşalım, paylaşalım. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
Bridgestone BT020 kullanıyorum memnunum ama diğer lastikler nasıldır bilemeyeceğim
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Arkadaşlar benim motor artık lastik diye ağlıyor. :)

Üzerinde ilk lastiği mi bilmiyorum ama, ben 8300 km.de aldığımdan beri Bridgestone BT010'lar var; şimdi kilometre 20,000 oldu.

Mali durum müsayit olduğunda lastik almayı düşünüyorum;
Bizim motorlar için hangi lastikleri tavsiye edersiniz bana? Kullandığınız farklı lastikler varsa tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Benim lastikten beklentilerim, yol tutuşu sağlam olsun, virajlarda güven versin ve en az 10,000 km gitsin. Bundan yola çıkarak, en üst performans seviyesindeki lastik modellerinin benim için gereksiz ve yüksek maliyetli olduğunu düşünüyorum. Tabiiki biraz da ekonomik olması önemli. Bu beklentilerimi karşılayacak lastik nedir acaba?


Kafamda bana en sıcak görünen seçenek şu anda,
Michelin Pilot Road 2CT

Nedeni, çift hamurlu olması ve lastiğin daha çok kullanılan orta kısmının orta sertlikte olması nedeniyle ömrünün daha uzun ve daha az kullanılan yanakların daha yumuşak olması nedeniyle viraj performansı ve güvenliği konusunda başarılı olması. Peki bunun daha ekonomik bir muadili var mıdır acaba; aynı beklentilere cevap verebilecek?

Farklı görüşleriniz varsa da konuşalım, paylaşalım. :)

bende orjinalleri yeni değiştirdim 2CT taktırdım gayet menunum duruş mesafesi değişti, resmen yere yapışıyor,BUZ MOTORDAN 700ytl ye taktırabilirsin 800 fiyatı var,pazarlık et biraz benim fiyata takar herhalde.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
93
ben belli bi süre metzeler m1 kullandım,miatları dolunca yağmurla pek fazla işim olmayacağını düşünerek pirelli diablo süpercorsa taktım.bunlarda yol tutuş harika,pist lastiği olduğu için yumuşak.ama hem uzun ömürlü hem de yol tutuşu iyi olsun dersen yine metzeler ve m3 derim.ama yinede bi tavsiye hiçbir lastiği 10000km kullanma (tabi sürekli dümdüz gitmiyosan)...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bridgestone BT020 kullanıyorum memnunum ama diğer lastikler nasıldır bilemeyeceğim

BT020 sport touring sayılabilecek niteliklerde olduğu için, biraz daha performansa yönelik bir lastik düşünüyorum açıkcası.

bende orjinalleri yeni değiştirdim 2CT taktırdım gayet menunum duruş mesafesi değişti, resmen yere yapışıyor,BUZ MOTORDAN 700ytl ye taktırabilirsin 800 fiyatı var,pazarlık et biraz benim fiyata takar herhalde.


2CT için genelde olumlu yorumlar alıyorum, bir tek ıslak yol performansı pek iyi değilmiş bildiğim kadarıyla, ona da zaten ihtiyaç yok.

ben belli bi süre metzeler m1 kullandım,miatları dolunca yağmurla pek fazla işim olmayacağını düşünerek pirelli diablo süpercorsa taktım.bunlarda yol tutuş harika,pist lastiği olduğu için yumuşak.ama hem uzun ömürlü hem de yol tutuşu iyi olsun dersen yine metzeler ve m3 derim.ama yinede bi tavsiye hiçbir lastiği 10000km kullanma (tabi sürekli dümdüz gitmiyosan)...


M3 de kafamı kurcalıyor açıkcası.. Genelde eşimle bindiğimiz için, 10,000 km'nin çok da uzun olmayacağını düşünüyorum. Genel olarak agresif kullanım sözkonusu değil yani.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
BT020 sport touring sayılabilecek niteliklerde olduğu için, biraz daha performansa yönelik bir lastik düşünüyorum açıkcası.




2CT için genelde olumlu yorumlar alıyorum, bir tek ıslak yol performansı pek iyi değilmiş bildiğim kadarıyla, ona da zaten ihtiyaç yok.




M3 de kafamı kurcalıyor açıkcası.. Genelde eşimle bindiğimiz için, 10,000 km'nin çok da uzun olmayacağını düşünüyorum. Genel olarak agresif kullanım sözkonusu değil yani.

ıslak yol tutuşuda gayet iyimiş bilgine ben kullanmadım ama bende çok araştırdım.Michelin 2CT bu sısnıfta tek diyebilirim.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
ıslak yol tutuşuda gayet iyimiş bilgine ben kullanmadım ama bende çok araştırdım.Michelin 2CT bu sısnıfta tek diyebilirim.

Pilot Road 2CT liste fiyatına baktım şimdi, takımı 750 TL görünüyor.
Fuarda Metzeller M3 için de 400 euro fiyat verdiler.
Peki bu 2CT'nin ısınma performansı nedir?
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Valla ben Metzeller Sportec M1 taktım.Daha onbeş gün oldu.Benim motorumu servis olarak götürdüğüm yer arkadaşlarımın.Çalıştıkları işyerini devraldıklarından ötürü onlara gidiyorum.Hiçbiri bana M3 tavsiye etmedi.M1'in M3'ten daha iyi olduğunu söylüyorlar.Daha yeni taktırdığım için yol tecrübemde dolayısı ile fazla olmadı.O yüzden çok fazla bilgim dahilinde yorum yapamıcam.
 

one

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
151
aranızda dunlop gp racer kullanmış yada kullanan varmı? şuan 4000km yaptgm ve bitmesine ramak kalmış pilot power(arka),suportmax qualifier(ön) lastikklerimin yerine takmayı düşünüyorum.Bu arada ısındığında yolu tutmayı bırakan pilot powerları bir daha takmayı düşünmüyorum.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ben geçen yazın Michelin Road RC2 taktırdım ve hiçbir kusur bulamadım, gerek kalkışlarda gerek virajlarda gerekse fren mesafisinde tek kelimeyle süper...:cat:
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
416
aranızda dunlop gp racer kullanmış yada kullanan varmı? şuan 4000km yaptgm ve bitmesine ramak kalmış pilot power(arka),suportmax qualifier(ön) lastikklerimin yerine takmayı düşünüyorum.Bu arada ısındığında yolu tutmayı bırakan pilot powerları bir daha takmayı düşünmüyorum.

emre benim RR da sıfır aldığımda üzerinde qualifier takılıydı . ve gayette iyiydi sorun yoktu yani.ve seninkiler kadarda cabuk bitmemişti .hemde okadarda gazladım yaniii. 2006 zx10 lardada yanılmıyorsam qalifier cıkıyordu. ve hakanın kullanımında bile dayanıyordu yanaklar okadar yatırmasına rağmen yani. bence gözardı etme o lastiği ;)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
ısınma performansı derken 5 km sonra bütün lastikler ısınır.


Yok be Hasan, benim BT010'lar en az 10-15km sonra tam olarak ısınıp yol tutmaya başlıyor. Bildiğim kadarıyla lastik ne kadar yumuşak hamurluysa o kadar çabuk ısınıyor.

Valla ben Metzeller Sportec M1 taktım.Daha onbeş gün oldu.Benim motorumu servis olarak götürdüğüm yer arkadaşlarımın.Çalıştıkları işyerini devraldıklarından ötürü onlara gidiyorum.Hiçbiri bana M3 tavsiye etmedi.M1'in M3'ten daha iyi olduğunu söylüyorlar.Daha yeni taktırdığım için yol tecrübemde dolayısı ile fazla olmadı.O yüzden çok fazla bilgim dahilinde yorum yapamıcam.

M1 M3'ten daha performansa yönelik bir lastik bildiğim kadarıyla. Yani daha yumuşak hamurlu. Bana da fuardaki Metzeller bayiisi yol kullanımı için M3 tavsiye etmişti.

aranızda dunlop gp racer kullanmış yada kullanan varmı? şuan 4000km yaptgm ve bitmesine ramak kalmış pilot power(arka),suportmax qualifier(ön) lastikklerimin yerine takmayı düşünüyorum.Bu arada ısındığında yolu tutmayı bırakan pilot powerları bir daha takmayı düşünmüyorum.


Adaş nasıl yani, Michelinler ısındığında yol tutmayı bırakıyor mu:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
o lastiği bilme ama üzerindeki orjinalde 5 km sonra ısınıyordu şimdiki 2CT lerde
zaten asfalta yapışıyor diyebilirim, ben garajdan çıktığımda dik bir rampa var oradan inerken eski lastiklerim en ufak frende kayıyordu
2CTlerde hiç kayma yaşamadım daha.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
206
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana 2006 600f4i servis manueli lazım arakadaşlar.nerden bulabileceğim konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst