- Katılım
- 22 Eyl 2006
- Mesajlar
- 270
Arkadaşlar bunu fazla polemik yapmaya gerek yok gelin hem misafirim olun hemde depoyu fulleyeyim beraber bi gezelim kaç km yapacak bi depoyla beraber görelim diyeceğim ama gelmezsiniz
Haa bide km fazla gösteriyor dicem ama gittiğim yer belli km olarak mesafesini biliyorum yani hesap %100 doğru.Ne yapayım şimdi iyi yakıyor diyo ağlayayım mı :cherry:
Bide arkadaşlar, bazı arkadaşlarımız hesaplarken yanlışlık yapıyor(siz yapıyorsunuz demiyorum yapanlar var).reserv ışığı yanıyor benzini alıyor km 220 de daha diyorki bi depoyla 220 km yapıyor.Daha o ışık yandıktan sonra 100 km daha gidiliyor.Işık yandıktan sonra 4-4,5 litre daha benzin oluyor depoda bunu hesaba katmak gerek.yani 220 diye hesaplanan aslında 300-320 olması lazım.Bu motor şehir içinde dur kalklarda 7,5 litre filan yakıyor benim son edindiğim tecrübeler bunlar.
Bide arkadaşlar, bazı arkadaşlarımız hesaplarken yanlışlık yapıyor(siz yapıyorsunuz demiyorum yapanlar var).reserv ışığı yanıyor benzini alıyor km 220 de daha diyorki bi depoyla 220 km yapıyor.Daha o ışık yandıktan sonra 100 km daha gidiliyor.Işık yandıktan sonra 4-4,5 litre daha benzin oluyor depoda bunu hesaba katmak gerek.yani 220 diye hesaplanan aslında 300-320 olması lazım.Bu motor şehir içinde dur kalklarda 7,5 litre filan yakıyor benim son edindiğim tecrübeler bunlar.






