Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Arkadaşlar bunu fazla polemik yapmaya gerek yok gelin hem misafirim olun hemde depoyu fulleyeyim beraber bi gezelim kaç km yapacak bi depoyla beraber görelim diyeceğim ama gelmezsiniz:p Haa bide km fazla gösteriyor dicem ama gittiğim yer belli km olarak mesafesini biliyorum yani hesap %100 doğru.Ne yapayım şimdi iyi yakıyor diyo ağlayayım mı :cherry:
Bide arkadaşlar, bazı arkadaşlarımız hesaplarken yanlışlık yapıyor(siz yapıyorsunuz demiyorum yapanlar var).reserv ışığı yanıyor benzini alıyor km 220 de daha diyorki bi depoyla 220 km yapıyor.Daha o ışık yandıktan sonra 100 km daha gidiliyor.Işık yandıktan sonra 4-4,5 litre daha benzin oluyor depoda bunu hesaba katmak gerek.yani 220 diye hesaplanan aslında 300-320 olması lazım.Bu motor şehir içinde dur kalklarda 7,5 litre filan yakıyor benim son edindiğim tecrübeler bunlar.
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
53
mrb;
bende cbr 600 f satıyorum 2006 model 12,000kmde kazasız satılıklar bolumunden resımlerını gorebılırsınız :)
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
işte motorun resimleri inşallah yüklemeyi başarabilmişimdir:p











 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
mrb;
bende cbr 600 f satıyorum 2006 model 12,000kmde kazasız satılıklar bolumunden resımlerını gorebılırsınız :)

Hayırlı satışlar

işte motorun resimleri inşallah yüklemeyi başarabilmişimdir:p












Hocam Allah kaza bela vermesin.

Senin motor aldığında kaç km'de idi (kaç model ayrıca) ve üstünde ekstra neler vardı?

600F'in güncel kasko bedeline bakıyorum 2005'leri 10100 ytl,2006'ları 11300 ytl gözüküyor.

İlanlara bakıyorum maşallah boşlarına bile 13,14 bin ytl isteyenler var.

Sen kaça almıştın motoru velhasıl? :)
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Valla dostum.allah kaza bela vermesin.Ama bu km olayında bence yanlışın var.burda herkes mi yanlış biliyor yani demek istiyorum sana?
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Arkadaşlar bunu fazla polemik yapmaya gerek yok gelin hem misafirim olun hemde depoyu fulleyeyim beraber bi gezelim kaç km yapacak bi depoyla beraber görelim diyeceğim ama gelmezsiniz:p Haa bide km fazla gösteriyor dicem ama gittiğim yer belli km olarak mesafesini biliyorum yani hesap %100 doğru.Ne yapayım şimdi iyi yakıyor diyo ağlayayım mı :cherry:
Bide arkadaşlar, bazı arkadaşlarımız hesaplarken yanlışlık yapıyor(siz yapıyorsunuz demiyorum yapanlar var).reserv ışığı yanıyor benzini alıyor km 220 de daha diyorki bi depoyla 220 km yapıyor.Daha o ışık yandıktan sonra 100 km daha gidiliyor.Işık yandıktan sonra 4-4,5 litre daha benzin oluyor depoda bunu hesaba katmak gerek.yani 220 diye hesaplanan aslında 300-320 olması lazım.Bu motor şehir içinde dur kalklarda 7,5 litre filan yakıyor benim son edindiğim tecrübeler bunlar.

ölçümlerim doğru ancak motoru devirli kullanıyorum. Zaten devirsiz ve yavaş kullanacaksam niye böyle bir motora biniyorumki, o zaman daha düşük cc motora binerim. :bounce: :wiinkk: :mrgreen:
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
haklısın :cat: 300 km ve üzeri yapan 600f daha görmedim. bende en fazla 1 depo benzinle 220 km yol yapabildim.

Bilen varsa bu konuda beni aydınlatsın :cyclopsan
Devir saatin yanında belli belirisz küçük turuncu led lamba var. Bazen çok kısa süreliğine yanıp sönüyor, ne işe yaradığını çözemedim. Lamba ne işe yarıyor :silent:

Kucuk lamba dedigin red line led i olmasın ?
devir 14.000 i gecince vites degistir diye yanıyo =) (gerci bende pek goremedim yandıgını o devirlerde yola bakmak daha mantıklı geliyo)

ben gecen gun sehir ici dısı karısık 270km yaptim 1 depoyla.
sonra full sehir ici 245 km yaptim.
 
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
170
Arkadaşlar bunu fazla polemik yapmaya gerek yok gelin hem misafirim olun hemde depoyu fulleyeyim beraber bi gezelim kaç km yapacak bi depoyla beraber görelim diyeceğim ama gelmezsiniz:p


haha yandın dostum sen o zaman az bi durum hafta sonuna göcek gezisi yapacak gibiyiz misafir edeceksen gelelim yanlız en az 10 motor olur gibi bakımıda pahalı olur sana
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Yav biz bu muhabbeti 250 ve ya 270 km .yapılıyor diye yapmıyoruz ki.scorp arkadaşımızın 316 km.yapıyorum dediği için yapıyoruz.

Evet o devir saatinin yanında yanan küçük led motorun fazla zorlandığını ve vites yükseltilmesi gerektiğini bildiren bir ışık.Ben şahsen 1,2 ve 3.ncü vitesin bitimine kadar dolu dolu gittiğim için (tabi bunun bir amacı var)bı küçük led lambasını her zaman farkedebiliyorum.

Bu km.muhabbettini de fazla bulandırmamak kanaatindeyim.allah 400 km gezmeyi nasip etsin arkadaşım.sadece sana değil ha.bütün 600f ' çilerede nasip etsin.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
600F'de shift light da var demek ki.

Yola odaklanan birisi için iyi bir ayrıntı.
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
asm motor 2006 model 11500 km de aldım şuan 13500 de galiba yada o civarda.Üstünde zero cam yoshimura egzos var fiyatına gelince ben o sahibinden com daki fiyatlardan biraz daha uyguna aldım tam rakamı karıştırma:p O sahiinden com da bulunan istanbuldaki çoğu 600f i gördüm ve sana diyebilirimki çoğu traş aman alırken dikkat et eğer istanbul dan alacaksan.Ne konuşmalar ne dumurlar yaşadım istanbulda canım çıktı şehre yabancı olmamda cabası:pr:Allahtan askerlik arkadaşımı aradım Allahım bin kere razı olsun işini gücünü bıraktı benim için koştu ve adamakıllı bi motora kavuştum.Adamı arıyorum motorda bi sorun varmı çizik darbe boya bak boşuna getirme beni oraya diyorum yok cillop gibi makine gel diyor.Gittiğimde bakıyorum depoda yumruk kadar göçük.Yabancıyım diye adamın mekanındayız diye ses çıkaramıyorum sadece ayıp ettin buraya gelirken harcadığım para haram olsun deyip çıkıyorum adam sırıtıyor bu bişeymi ya diyor.bunun gibi bir sürü... birinde grenaj kalmamış asfaltta sürünmüş makine ama full akrep var diyor 13000 de para istiyor...Anlat anlat bitmez tam 16 motor ilanıyla istanbula gittim hiç hesapta olmayan kısmet oldu:cat:Gerçekten nasipten fazlası yenmiyor...

Mus2aktaş,benim yanlışım yok km ortada alınan benzin ortada nerde yanlış yapabilirim bilmiyorum:silent:

Muzaffer1968,küçük cc motor devirsiz kullanılacak diye bi kuralmı var.Ben yol durumuna göre kullanırım altımda 600f var diye makinenin canını çıkarmam malım kıymetlidirde biraz:p sollamalarda atraksiyonumu yaparım minibüs otobüs kamyon otomobil arkasında gitmem önümü gördüğüm an vitesi aşağı çeker sollar geçerim düz yolu buldummu son hız denemesi yapmaya çalışırım ama bu her zaman böyle olacak 600f i niye aldın gibi bi mantığa karşıyım...


Yakamoz yakma beni cayır cayır:queen: şaka bi yana bu hafta sonu akraba düğünü var güzelim hava heba olacak.Bu hafta hariç her zaman beklerim:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler sorması ayıp bu 600 f imalattan kaldırıldı mı?Hondanın sitesinde göremedim de.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
asm motor 2006 model 11500 km de aldım şuan 13500 de galiba yada o civarda.Üstünde zero cam yoshimura egzos var fiyatına gelince ben o sahibinden com daki fiyatlardan biraz daha uyguna aldım tam rakamı karıştırma:p O sahiinden com da bulunan istanbuldaki çoğu 600f i gördüm ve sana diyebilirimki çoğu traş aman alırken dikkat et eğer istanbul dan alacaksan.Ne konuşmalar ne dumurlar yaşadım istanbulda canım çıktı şehre yabancı olmamda cabası:pr:Allahtan askerlik arkadaşımı aradım Allahım bin kere razı olsun işini gücünü bıraktı benim için koştu ve adamakıllı bi motora kavuştum.Adamı arıyorum motorda bi sorun varmı çizik darbe boya bak boşuna getirme beni oraya diyorum yok cillop gibi makine gel diyor.Gittiğimde bakıyorum depoda yumruk kadar göçük.Yabancıyım diye adamın mekanındayız diye ses çıkaramıyorum sadece ayıp ettin buraya gelirken harcadığım para haram olsun deyip çıkıyorum adam sırıtıyor bu bişeymi ya diyor.bunun gibi bir sürü... birinde grenaj kalmamış asfaltta sürünmüş makine ama full akrep var diyor 13000 de para istiyor...Anlat anlat bitmez tam 16 motor ilanıyla istanbula gittim hiç hesapta olmayan kısmet oldu:cat:Gerçekten nasipten fazlası yenmiyor...

Fiyat işlerini fazla kurcalama diyorsun yani hocam :) İlerde satarsam biri bana "sen bunu bu kadara almıştın" diyebilir diye düşünebilirsin,o noktada da haklısın :)



Hocam yanına varınca hoşaf çıkan arabalar,motorlar olabiliyor.

Adam motorun kazası yok diyor ama motor sigortadan baştan aşağı yenilenmiş belki de. Pertten dönen motorlarda ucuz olabilir,acil satılma nedeni ile satılanlarda ucuz olabilir. Biraz iş bilmek lazım.

Motor almakta,satmakta zor zanaat hakkaten.

Motoru satmaya kalkarsın bin türlü adamla muhatap olursun. Bir tane bilinçli,aklı başında olanı çıkarsa o da mantıklı bir fiyat teklif eder de el sıkışırsın işte.


Benim motora bakan bir cins vatandaşta 1-2 çiziği mesele edip kendince fiyat kırmaya çalışır sonra. Bunlarla uğraş dur :)

Hoşaf olmuş,tepe tepe binilmişlerinin yanına gitsinde sonra beni gene arar. (daha çok arar gerçi!)

İstanbul'dan -büyük konuşmayayımda-kolay kolay yaşı ilerlemiş motor almam herhalde.(motoru satan kişi de önemli gerçi)

Hayırlısı. Nasip işi biraz da bu.


Ankara'da Hyo bulma ümidim kesilmişken Allah bir anda nasip etti. (kıytırık bir ilan sitesinin köhne kalmış sayfaları arasında gördüm fotosuz satış ilanını)

Hiç belli olmuyor neyin nereden çıkacağı.

Görelim mevlam neyler...


kingman30

Evet üretilmiyor artık 600F.

Son olarak 2006 modelleri var diye biliyorum.

İlanlarda 2007 olarak gözükenler 2007 trafiğe çıkışlı galiba
 
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
170
345 dostum bende senin aldığın motora niyetliydim ama olmadı satıldı dendi demkki senmişsin neyse dostum sen gönül rahatlığıyla düğüne git havalar bozuk bu aralar gelemeyebiliriz
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Yav biz bu muhabbeti 250 ve ya 270 km .yapılıyor diye yapmıyoruz ki.scorp arkadaşımızın 316 km.yapıyorum dediği için yapıyoruz.

Cumlede bi yanlışlık var dimi ? Ben dememdim cunku 316 km yapıyorum diye =)
ztn motoru alalı 3-4 hafta oldu daha 4. kez doldurdum depoyu =) = )=) =)

Yukarda bi liste vardi 600f cilerin benide ekleyin bari.

4.jpg


Şaka bi yana 316km yapiyorum diyen arkadas dogru soyluyo olabilir tabi uzun yolda diye dusunuyorum. En son 3-4 hafta once motoru ilk aldıgımda ankara MT ile yola cıktık. tum yok boyunca cok sakin kullandık (dusuk cc li arkadaslar vardi) gidecegimiz yere vardıgımızda depoyu fulladim tekrar. hesapladim 4.7lt yakmıstı. hattaa oooo sesinvindim lan yakmıyo alet fln dedim tabi sonraki depo sehir ici ve azcık daha basmalı oldu rakam 6lt civarlarına ulaştı.

Bazı insanlar ciddi cok sabırlı oluyo tin tin kullanıyolar =) o zmn da yakıt cok fark ediyo...
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
98
600 f harika bir motorsiklet tir. gerçekten bu kadar güzel olacagını tahmin etmiyordum.
600 rr 1 saat bindim bileklerim koptu 600 f ile de 473 km gittim en ufak bilegim acımadı 600 rr sert süspansiyonlu sadece görüntü var
hız konusundada pek farkları yok alınabilecek süper bir motor.yakıtı kullanmayla degişir 6 vites 90 ı aşma yakıt az olur basarsan artar.
http://ktunnel.com/index.php/101011...95c49168785da31799e9862246549ffe1d0f2a3916420
izleyin
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
asm motor 2006 model 11500 km de aldım şuan 13500 de galiba yada o civarda.Üstünde zero cam yoshimura egzos var fiyatına gelince ben o sahibinden com daki fiyatlardan biraz daha uyguna aldım tam rakamı karıştırma:p O sahiinden com da bulunan istanbuldaki çoğu 600f i gördüm ve sana diyebilirimki çoğu traş aman alırken dikkat et eğer istanbul dan alacaksan.Ne konuşmalar ne dumurlar yaşadım istanbulda canım çıktı şehre yabancı olmamda cabası:pr:Allahtan askerlik arkadaşımı aradım Allahım bin kere razı olsun işini gücünü bıraktı benim için koştu ve adamakıllı bi motora kavuştum.Adamı arıyorum motorda bi sorun varmı çizik darbe boya bak boşuna getirme beni oraya diyorum yok cillop gibi makine gel diyor.Gittiğimde bakıyorum depoda yumruk kadar göçük.Yabancıyım diye adamın mekanındayız diye ses çıkaramıyorum sadece ayıp ettin buraya gelirken harcadığım para haram olsun deyip çıkıyorum adam sırıtıyor bu bişeymi ya diyor.bunun gibi bir sürü... birinde grenaj kalmamış asfaltta sürünmüş makine ama full akrep var diyor 13000 de para istiyor...Anlat anlat bitmez tam 16 motor ilanıyla istanbula gittim hiç hesapta olmayan kısmet oldu:cat:Gerçekten nasipten fazlası yenmiyor...

Mus2aktaş,benim yanlışım yok km ortada alınan benzin ortada nerde yanlış yapabilirim bilmiyorum:silent:

Muzaffer1968,küçük cc motor devirsiz kullanılacak diye bi kuralmı var.Ben yol durumuna göre kullanırım altımda 600f var diye makinenin canını çıkarmam malım kıymetlidirde biraz:p sollamalarda atraksiyonumu yaparım minibüs otobüs kamyon otomobil arkasında gitmem önümü gördüğüm an vitesi aşağı çeker sollar geçerim düz yolu buldummu son hız denemesi yapmaya çalışırım ama bu her zaman böyle olacak 600f i niye aldın gibi bi mantığa karşıyım...


Yakamoz yakma beni cayır cayır:queen: şaka bi yana bu hafta sonu akraba düğünü var güzelim hava heba olacak.Bu hafta hariç her zaman beklerim:rendeer:

zaten bende hep üst limitlerde kullanılsın anlamında söylemedim. sürekli 90-100 km/h ile gitmek sıkıcı oluyor, sana katılıyorum arada bir yol müsaitse gazlamak lazım.

Kucuk lamba dedigin red line led i olmasın ?
devir 14.000 i gecince vites degistir diye yanıyo =) (gerci bende pek goremedim yandıgını o devirlerde yola bakmak daha mantıklı geliyo)

ben gecen gun sehir ici dısı karısık 270km yaptim 1 depoyla.
sonra full sehir ici 245 km yaptim.

led lambanın red line lambası olduğunu bilmiyordum, bilgi için teşekkürler. :cat:

Yav biz bu muhabbeti 250 ve ya 270 km .yapılıyor diye yapmıyoruz ki.scorp arkadaşımızın 316 km.yapıyorum dediği için yapıyoruz.

Evet o devir saatinin yanında yanan küçük led motorun fazla zorlandığını ve vites yükseltilmesi gerektiğini bildiren bir ışık.Ben şahsen 1,2 ve 3.ncü vitesin bitimine kadar dolu dolu gittiğim için (tabi bunun bir amacı var)bı küçük led lambasını her zaman farkedebiliyorum.

Bu km.muhabbettini de fazla bulandırmamak kanaatindeyim.allah 400 km gezmeyi nasip etsin arkadaşım.sadece sana değil ha.bütün 600f ' çilerede nasip etsin.

bilgi için teşekkürler :cat:

Cumlede bi yanlışlık var dimi ? Ben dememdim cunku 316 km yapıyorum diye =)
ztn motoru alalı 3-4 hafta oldu daha 4. kez doldurdum depoyu =) = )=) =)

Yukarda bi liste vardi 600f cilerin benide ekleyin bari.

4.jpg


Şaka bi yana 316km yapiyorum diyen arkadas dogru soyluyo olabilir tabi uzun yolda diye dusunuyorum. En son 3-4 hafta once motoru ilk aldıgımda ankara MT ile yola cıktık. tum yok boyunca cok sakin kullandık (dusuk cc li arkadaslar vardi) gidecegimiz yere vardıgımızda depoyu fulladim tekrar. hesapladim 4.7lt yakmıstı. hattaa oooo sesinvindim lan yakmıyo alet fln dedim tabi sonraki depo sehir ici ve azcık daha basmalı oldu rakam 6lt civarlarına ulaştı.

Bazı insanlar ciddi cok sabırlı oluyo tin tin kullanıyolar =) o zmn da yakıt cok fark ediyo...

aaaa :queen:benim motorum aynısı, nede asil duruyor :cat::cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
scorp

evet dostum bi yanlışlık yapmışım.kusuruma bakma.dikkatlice okumamışım.345 demem gerekirken scorp demişim.


Kardeşim motorun çok güzelmiş.Allah kaza bela vermesin.Tekerin düz bassın.
Fakat bana göre motorunun koruma takozları çok içerde duruyor.Grenajını fazla koruyabileceğini zannetmiyorum(herhangi bir yan yatırma durumunda).Ben 600f'i ilk aldığımda benimkide öyleydi.Sonra meraklı bi iki lavuk motorun yanına gelmiş bakıyor.Bende hatunla cafe de oturmuş seyrediyorum ne yapıyor diye.Sen biri telefonunu çıkar.Diğeride motorun üzerine binmeye çalış foto çektiricem diye.Binerken düşür benim motoru gözümün önünde.Kan beynime sıcradı.Gittim lavukların yanına adamlar öğrenci.Bir iki azarlamaktan başka bişey yapamadık.Canımızın yanması yanımıza kar kaldı.O yüzden koruma takozların bence biraz dışarda olmalı.Yenilerini ben kendim yaptırdım.3 santim daha dışarıda.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
mus2aktas saol.
Topuz aslında buyuk kazalarda yarardan cok zarar getiriyo.
Disarda satilan topuzlar hic hosuma gitmiyo inan takasım gelmiyo.
Bu uzerindekileri cok seviyorum yakindan gorsen sanki motorun bi parcası gibi duruyo he işe yararmı bilmem. Durdugu yerde dusmelere granajın kırılmasını onler diye dusunuyorum cunku şasiye baglı. Bu acıdan cok icerde gozukuyo ama yere ilk topuz degecek sekilde yapmişlar...
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Sen beğendikten sonra söylenenlerinde bi önemi yok zaten.Keyfini çıkar arkadaşım.Lakin ben öyle yapıyorum.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst