Honda cbr600f 2011

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ocak 2012
Mesajlar
20
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
91581-albums1308-picture7434.jpg

91581-albums1308-picture7438.jpg

91581-albums1308-picture7435.jpg

91581-albums1308-picture7436.jpg

91581-albums1308-picture7437.jpg
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
honda bu kez çok sade ve güzel bi motor yapmış hayırlı olsun cümleten...:)
;

umarım ilerde benimde olur bunlardan bir tane:S
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bu ne şimdi :)
cbr600f aldım diye başlık acsaydın konuyu anlardıkda motorumu tanıttın şimdi pek anlıyamadım :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ocak 2012
Mesajlar
20
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alan var alamayan var :) görgüsüzlük oluyor bence.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ocak 2012
Mesajlar
20
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önemli değil ne olduğu motor varmı sonuçta ona bak, :) motor olmayan ne yapsın.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
şu arka mono kapak mevzusunu bizim eski f'ler içinde aksesuar satsalar keşke...

ebayde var sadece
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
doğru söylüyosun alan var=egesev35 alamayan var=YBRMANİA :(:(
Sen yine ybr ye biniyon dostum biz ne yapalım :pale::cherry: Bu arada hayırlı uğurlu olsun arkadaşım sanki kırmızı yerler olmasa böyle bembeyaz olsa daha bi ciks durcak gibi. Ama tabi bu halide on numara. Allah kaza bela vermesin. Tekerin düz bassın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ocak 2012
Mesajlar
20
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor aldık aksesuarlar için 4 ay bekledim sayılı üretmişler heralde iyi geçirdiler aksesuarlardan 24000 3000 tl aksesuar tuttu.
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Hayırlı olsun, Allah kaza bela göstermesin.
Çok şık motor, arada bir youtube'a girer videolarına bakarım :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ocak 2012
Mesajlar
20
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rr da gözüm kalmadı değil.kısmet değilmiş :) ilerde alırsam kawasaki zx1000 olabilir.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
güzel makina 3color dışında başka rengine bakmam açıkcası :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bu motor giydirilmiş hornet olduğundan Dünya pazarında 600RR den baya düşük fiyatlı ama Türkiyede kimse uyanmaz diye yüksek fiyattan açtılar kapıyı:)
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
dostum merhaba motorun güzelmiş.
İzmir yükseliş hondada yeni kasa 600f i olan birisiyle tanışmıştım o gün, hugger taktırıyordu sendin sanırım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ocak 2012
Mesajlar
20
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
büyük ihtimal bendim erdemin dediğine göre bir ben almışım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------

aynen alırken biliyordum granajlı hornet olduğunu ama rr arasında özellik olarak fazla uçurum yok beygir olarak düşük olması bana cazip geldi biraz daha rahat rr göre.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hondanın en beğendiğim modeli hem hızlı hem oturaklı hemde çılgınlık yapmaya müsait her türlü şarta uygun ne istersen yapabilinecek bi model olduğu için beğeniyorum endoru ya alternatif olabilecek bi model bence..
sana da hayırlı olsun allah kaza bela vermesin keyfini çıkar:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst